Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-08-15, 16:02
Medlem
Grym utveckling inom AfS att man redan efter fem månader börjat prata öppet om ZOG och att utesluta de projudiska förrädarna. Vartåt går utvecklingen härnäst? Kommer det säljas Skrewdriver-CDs under återvandringsturnén? Gaddar Jeff Ahl "Blood & Honour" över ryggen?
Citera
2018-08-15, 16:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Herregud, hela den här tråden har förvandlats till Svenskarnas Parti. Tycker jävligt synd om de AfS'are som faktiskt trodde på sitt parti. Snacka om att tråden har kapats. Nu är det endast etnologer och judehatare som finns kvar, kolla bara på erat språk, avatarer och signaturer. Hela Schutzstaffel är samlat.

Om inga åtgärder kring denna mannen sker så är det likställt med att acceptera hans uttalanden. Det är en riktigt konstig vision ni har att folk ska kunna göra skitiga saker och komma undan med det. Ingen kommer vilja ha med er att göra tillslut när ni saknar några som helst principer, mer än att partiet ska fungera som bamseklubben för uteslutna mobboffer.

Ha så kul med att bli förknippade med NMR i fortsättningen.

Visst är det känsligt för en svenskfientlig liberalt antirasist som dig när riktiga nationalister tar plats och blir det nya edgy man pratar om, jag lider med dig att SD är en skugga av sitt forna jag, som numera verkar ha kapats av globalister. SD har inga lösningar på problemen därför kommer AFS ta deras plats och lösa Sveriges massinvandringsproblem.
Citera
2018-08-15, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Överste-Rövhål
SD var störst 2013, undrar om man skulle kunna räkna ut nån slags formel på det här?

(FB) Varför har Sverigedemokraterna mer likes på facebook än S & M ihop?

Jag är skeptisk. Det är väl en bra fingervisning på att det går åt rätt håll, men inte så mycket mer tror jag. Många som har gillat AfS är troligen också SDare. Hur många av dessa "gillare" som kommer att rösta på AfS eller SD vågar jag inte spekulera i. Jag tror dock fortfarande på minst 2,5 procent i valet för AfS. Minst.
Citera
2018-08-15, 16:08
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blofeldt
Klumpigt och taktlöst av Hagwall att mitt uppe i valrörelsen försätta AfS och Kasselstrand i en besvärlig situation, där Kasselstarand redan från början hamnar i underläge.
Man förväntar sig något annat av en riksdagskandidat, än att klistra upp kroknäsor på stan. Har han inga andra uppgifter i valrörelsen?
Hagwall har genom sitt klumpiga agerande förstört valrörelsen för AfS.
Det kan ju inte vara meningen att Kasselstrand mitt uppe i en brinnande valrörelse skall behöva svara på frågor om en enskild person som har uppträtt som en idiot. Denne Hagwall måste ju ha fattat att situationen kan utnyttjas till en minuspost för partiet, ändå så gör han det öppet, och låter sig filmas.

När man är en sådan formidabel man som Kasselstrand, så vinner man bara av att utsättas för prövningar, så att man får bevisa sitt värde för alla att se. Det hade t.ex. varit mumma med en debatt med Arga Blatten, som inte är en dumskalle och med en potential att verkligen ställa Gustav mot väggen, på ett sätt som ingen vänsterjournalist klarat. Men just eftersom Gustav är så klok och formidabel, så skulle han ha klarat detta galant, och varit den som tjänat på hela kalaset. Det förstod den ohederlige blatten (eftersom han alltså inte är dum), så han fegade ur.
Citera
2018-08-15, 16:15
Medlem
MrSkargards avatar
Lill-Tobbe Andersson, som vill bögifiera Sverigedemokraterna, har alltså anslutit sig till alkisen Mattias Karlssons hets mot Alternativ för Sverige. Det var ju föga förvånande.
Citera
2018-08-15, 16:17
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodermordet
Grym utveckling inom AfS att man redan efter fem månader börjat prata öppet om ZOG och att utesluta de projudiska förrädarna. Vartåt går utvecklingen härnäst? Kommer det säljas Skrewdriver-CDs under återvandringsturnén? Gaddar Jeff Ahl "Blood & Honour" över ryggen?

Jag förväntar mig att man vill införa en röd dag i Sverige för mordet på Reinhard Heydrich.
Partimedlemmarna kommer att bjuda in David Irving för att prata om "dom där 6 miljoner judarna..." på partikongressen. Valstrategen inför 2022 blir ju självklart David Duke, vem annars?

Och mitt i alltihop sitter Kasselstrand och undrar om han borde utesluta någon eller inte
Citera
2018-08-15, 16:20
Medlem
erikp121s avatar
Ett tydligt tecken på att det inte är mångkultur i sig som är problemet utan multiraciala samhällen var den fina kvinnan som var åhörare vid torgmötet i Eskilstuna. Rastaflätor och "Nej. Ut."-tischa. Fräsigt!

Hellre tusen svenska reggaekvinnor än en enda kurdisk midsommarfirare.
Citera
2018-08-15, 16:22
Medlem
baggebo1s avatar
Jag tycker en viktig poäng att betona är att de som nu hetsar i den här tråden och i andra trådar om partiet AfS inte i huvudsak är "vänsterextremister" eller "liberaler", utan det är sverigedemokrater. Det som vi normalt sett ser från Expo, MSM, Inte rasist men osv ser vi nu från SD. Vi har Mattias Karlsson, Thorsell och Ungsvenskarnas Tobias som går ut och "kräver svar". Vi har dårarna deadset och reisereise som förpestar tråd efter tråd dygnet runt här.

Jag vill att ni som kanske inte bestämt er, ni som kanske inte skriver så mycket men läser och funderar, tänker på detta. Vi har bokstavligt talat en situation där SD är värre PK-jägare än Expo, DN och IRM tillsammans. Vill ni ge ett sånt parti ännu mer makt, ännu mer stöd? Eller vore det bra om det kom in ett parti som inte hetsar efter små snedsteg eller olyckliga uttalanden? Som inte utesluter partikamrater på beställning? Svaret borde vara självklart för de flesta. Se till att rösta AfS nu, så att vi kanske äntligen kan börja prata om viktiga frågor för Sveriges framtid, istället för att bara fortsätta den här eviga loopen där alla ska rasistanklaga den som står en centimeter längre "högerut".
Citera
2018-08-15, 16:28
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blofeldt
Man förväntar sig något annat av en riksdagskandidat, än att klistra upp kroknäsor på stan. Har han inga andra uppgifter i valrörelsen?
Hagwall har genom sitt klumpiga agerande förstört valrörelsen för AfS.

Jag undrar vad Hagwall egentligen tänkte när han klistrade upp judenäsor på bl.a Moderaternas affischer och på tågfönster, och hur han tror att det kan gynna AfS i deras valkampanj.

AfS övriga åtgärder förstår jag väldigt väl. De är väl uttänkta och det är smarta personer som kläckt fram dessa idéer. Men det här med näsor, ja, här går jag bet.

Jag gissar att Hagwall gjort detta helt på eget bevåg, men vad tänkte han egentligen?
Citera
2018-08-15, 16:28
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodermordet
Det roliga var att du skrev det inlägget precis efter att torgmötet i Eskilstuna var slut, där sändningen avlutades med att Svegots Kiwi dunkade i högtalarna samtidigt som ansiktstatuerade E-tuna-skins gick fram och skakade hand med Kasslern och Ahl. Var försiktig med vad du önskar.
Senast redigerad av baggebo1 2018-08-15 kl. 16:31.
Citera
2018-08-15, 16:37
Bannlyst
Jag måste berömma Gustav Kasselstrand för sin retorik, jävlar vad vass han är och rakt på! Skulle merparten av det svenska folket få se honom live så är det ingen fråga om de kommer in eller inte, otroligt förlösande att se honom driva med sossar,moderater o invandringsvurmaren Paula Bieler i SD. SDs förlust att de gjorde av sig med en sådan begåvning. Må han alltid vara resolut i den preussiska kårandan! Kommer Mattias Karlsson gråta som Sossen gjorde när SD kom in 2010 under valnatten?

Jag skulle lätt följa Gustav på fälttåget om det blir sista lösningen på att återta landet!
Citera
2018-08-15, 16:38
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag tycker en viktig poäng att betona är att de som nu hetsar i den här tråden och i andra trådar om partiet AfS inte i huvudsak är "vänsterextremister" eller "liberaler", utan det är sverigedemokrater. Det som vi normalt sett ser från Expo, MSM, Inte rasist men osv ser vi nu från SD. Vi har Mattias Karlsson, Thorsell och Ungsvenskarnas Tobias som går ut och "kräver svar". Vi har dårarna deadset och reisereise som förpestar tråd efter tråd dygnet runt här.

Jag vill att ni som kanske inte bestämt er, ni som kanske inte skriver så mycket men läser och funderar, tänker på detta. Vi har bokstavligt talat en situation där SD är värre PK-jägare än Expo, DN och IRM tillsammans. Vill ni ge ett sånt parti ännu mer makt, ännu mer stöd? Eller vore det bra om det kom in ett parti som inte hetsar efter små snedsteg eller olyckliga uttalanden? Som inte utesluter partikamrater på beställning? Svaret borde vara självklart för de flesta. Se till att rösta AfS nu, så att vi kanske äntligen kan börja prata om viktiga frågor för Sveriges framtid, istället för att bara fortsätta den här eviga loopen där alla ska rasistanklaga den som står en centimeter längre "högerut".

Bara i din värld så är det PK att reagera när folk sitter och snackar om att judar ska kontrolleras, och att det är okej att sitta och säga att judar och deras näsor representerar en viss typ av människor.

Visst, vill AfS bli en sån här rörelse så får ni gärna bli det. Men det ska bli oerhört underhållande att se på när verkligheten kommer ifatt er. Ingen kommer att vilja ha med er att göra. Det enda vanligt folk känner till om AfS just nu är judefrågan, bra strategi.

Jag är helt emot att folk ska sätta rasist och nazistanklagelser, men snart borde ni nog ställa er frågan om ni inte börjar förtjäna den sistnämnda. När folk med sunt förnuft på flashback börjar att kritisera er, hur tror ni då "vanligt" folk kommer att betrakta er.

Kasselstrand står inför två enkla val. Göra sig av med SvP falangen i det här partiet, eller också förlora all legitimitet utåt. Det kommer inte bli svårt för media att övertyga andra att ni inte är annat än ett systerparti till NMR.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in