Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-14, 19:05
Bannlyst
Förmodligen duckar Hagwall media. Hur ska man se på saken? Han vågar inte stå för sina gärningar som en man och ge media en kommentar, eller ignorerar dem helt för att undvika dåligt ljus, därav erkänner att han haft fel?
Citera
2018-08-14, 19:10
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Förmodligen duckar Hagwall media. Hur ska man se på saken? Han vågar inte stå för sina gärningar som en man och ge media en kommentar, eller ignorerar dem helt för att undvika dåligt ljus, därav erkänner att han haft fel?

Eller så skiter han i media i det här fallet eftersom saken ska skötas internt.
Citera
2018-08-14, 19:17
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Frågan är om DN vill svärta ned eller ge publicitet. Om hon känt igen honom hade det blivit för uppenbart.

Sätta igång grillande intervju med påverkad vandal på pendeln. Jag skulle dra mig. Han kunde ha en kniv i fickan. En kvinna med stort civilkurage!

Mycket modigt agerande måste man säga. Särskilt att fortsätta när Hagwall började bete sig konstigt.
Citera
2018-08-14, 19:17
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC

Med tanke på hur babbebruden skämde ut sig, så finns det inget att vinna på att visa videon. Annars hade det varit på löpet redan.
Citera
2018-08-14, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Suck.

Jag håller med, Åkesson en skugga av sitt forna jag https://twitter.com/MikaelSimm/status/1029396846395965440
Citera
2018-08-14, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Frågan är om DN vill svärta ned eller ge publicitet. Om hon känt igen honom hade det blivit för uppenbart.

Sätta igång grillande intervju med påverkad vandal på pendeln. Jag skulle dra mig. Han kunde ha en kniv i fickan. En kvinna med stort civilkurage!
Kniv i fickan?Det är nog bara folk i din egen kategori som behöver kniv i sin verksamhet.
Du får nog fortsätta med din tiggarkopp vid ett Ica nära dig.
Citera
2018-08-14, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Mycket modigt agerande måste man säga. Särskilt att fortsätta när Hagwall började bete sig konstigt.
Det är väl ganska uppenbart att Hagwell själv märker att han blir filmad, därav sitt kanske lite märkliga agerande.
Citera
2018-08-14, 19:24
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
"En skugga av sitt forna jag"? Han är på väg att bli statsminister för fasiken.

Haha, really? Finns inget scenario där SD får under 50% som Jimpa kommer få rollen som ärkeglobalist.

Vilket aldrig kommer att hända.

Gustav kommer axla rollen bättre.
Citera
2018-08-14, 19:29
Medlem
Citat:

Det är klart att Åkesson är trött efter allt han gått igenom. Men jag tror han kommer att klara sig igenom hela valturnén även om han saknar gnista och energi.

Det är stor skillnad om man jämföra med AfS torgmöten med Kasselstrand o Co som sprudlar av hög energi.
Citera
2018-08-14, 19:30
Medlem
Citat:
Statsminister? Det ni Jimmie-boy fan inte förstår är att han aldrig kommer bli statsminister.
Neurologisk pillertrillare utan auktoritet, då föredrar nog många Stefan Löfven istället
Citera
2018-08-14, 19:30
Bannlyst
Citat:

Så vi skall få en ny trött statsminister som inte orkar ta i med hårdhandskarna för att rädda Sverige och svenskarna, ja en sådan karaktärslös individ vill jag verkligen ha som kapten i den sjunkande båten.
Senast redigerad av GeorgeS.Patton 2018-08-14 kl. 19:33.
Citera
2018-08-14, 19:34
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVU
Statsminister? Det ni Jimmie-boy fan inte förstår är att han aldrig kommer bli statsminister.
Neurologisk pillertrillare utan auktoritet, då föredrar nog många Stefan Löfven istället

Jag skulle säga att det är ungefär lika troligt att Jimmie blir statsminister som att AfS kommer in. Just sayin'
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in