Citat:
Ursprungligen postat av
in84ever
Jag tror både AfS och NMR behövs. Det finns väl en anledning till att lite mer hårdföra personer frontar NMR.
Jag håller med.
Ska jag ha en invändning mot Kasselstrand så är han OERHÖRT slank i kroppen. Jag tittade på filmen som man visade i början av presskonferensen och han är fruktansvärt pojkaktig i kroppen. Hade jag varit Kasselstrand så hade jag börjat träna, ett tips jag ofta vänder mig emot när en massa Flashbackare använder det som en mirakelkur mot allt från hösnuva till rännskita. "Börja träna" är alltid rådet. Det är oftast fånigt men i just detta fallet håller jag med. Kasselstrand kommer inom ett par år att börja tappa rejält med hår. Han har en antydan till skäggstubb nu, en look jag antar att han kommer att börja odla när han börjar bli varm i kläderna.
Gustav, för jag vet att du läser det här, börja lyfta lite skrot så att du får lite bredd på överkroppen. Det är alltid tilltalande med lite axelbredd. Nu måste du framstå som en yngre och vassare version av den lite potatisformade Åkesson och en väl hållen tredagarsstubb tillsammans med lite axelbredd i kavajen kommer att tilltala både kreti och pleti.
Ja, jag vet... Detaljer och petitesser, men bättre att börja nu än om två år. Träning tar tid.