Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-06, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avblattning
Vilket gör dem till ett värre hot. "Flyktingarna" våldtar och bränner bilar, vilket är ett hot mot enskilda människor. Välintegrerade asiater får ett permanent inflytande på samhället, vilket drabbar alla negativt.

Låt oss vara ärliga: Allt som svensken får stoppa sin kuk i, får lov att stanna. Allt som svensken inte får knulla skall ut ur landet.

Därför är asiater, ryskor, ukrainskor, brasilianskor och annat som svensken knullar mycket och ofta, välkomna att stanna, medan muslimska MENA-kvinnor med huckle fr.a. skall ut ur landet. Sen kan man tycka vad man vill om detta. Men detta är den onbjektiva empiriska sanningen.

Svensken vill även ha ut negrer och muslimska MENA-män, för dessa tar över och rasblandar med svenska vita tjejer. Och detta är ett stort hot. För som en man tänker man på sitt revir och sin biologi/gener, att den överlever och sprids. Att se en apliknande varelse som sprutar i en svensk blondin, är fruktansvärt och traumatiskt. Att själv spruta i en negerfitta i något u-land, är en triumf och seger för den vita rasen på bekostnad av andra raser som blandas ut och blir "mer vita" på annans mark och habitat. Det hotar liksom inte den vita populationen på hemmaplan.

Så "tänker" negrer och muslimer när de invaderar Europa och besudlar vita kvinnor höger och vänster med sina spermier och invaggar dem i sina harem repsektive bajshyddor ( ) där de vita kvinnorna får huckle på sig respektive en kollektion av negerstatyer/dreadlocks. De tar med andra ord den vita mannens mest värdefulla ägodel ifrån honom: Den vita kvinnan och vice versa.

Det handlar om överlevnad och förökning. Samtidigt som man motarbetar konkurrerande destruktiva gener från att växa och ta över.
Senast redigerad av goyimcuck 2018-07-06 kl. 11:06.
Citera
2018-07-06, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Lite smidighet och tålamod skadar aldrig (eller äkta kines- eller thaimat, inte den smaklösa, oljiga västanpassade sörja som serveras på restaurangerna här)
Drog du precis Carl Rudbecks restaurangargument?

Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Låt oss vara ärliga: Allt som svensken får stoppa sin kuk i, får lov att stanna. Allt som svensken inte får knulla skall ut ur landet.

Därför är asiater, ryskor, ukrainskor, brasilianskor och annat som svensken knullar mycket och ofta, välkomna att stanna, medan muslimska MENA-kvinnor med huckle fr.a. skall ut ur landet. Sen kan man tycka vad man vill om detta. Men detta är den onbjektiva empiriska sanningen.

Svensken vill även ha ut negrer och muslimska MENA-män, för dessa tar över och rasblandar med svenska vita tjejer. Och detta är ett stort hot. För som en man tänker man på sitt revir och sin biologi/gener, att den överlever och sprids. Att se en apliknande varelse som sprutar i en svensk blondin, är fruktansvärt och traumatiskt. Att själv spruta i en negerfitta i något u-land, är en triumf och seger för den vita rasen på bekostnad av andra raser som blandas ut och blir "mer vita" på annans mark och habitat. Det hotar liksom inte den vita populationen på hemmaplan.

Så "tänker" negrer och muslimer när invaderar Europa och besudlar vita kvinnor med sina gener. De tar vita mannens mest värdefulla ägodel ifrån honom: Den vita kvinnan.

Det handlar om överlevnad och förökning. Samtidigt som man motarbetar konkurrerande destruktiva gener från att växa och ta över.
Tror mer på ostracering än raslagar vad häller äktenskap. Men män med thaifru väcker mer avsmak än batikfruntimmer med negrer. Kvinnor är i grunden passiva och antikulturella, så om de blir förförda av en dansant afrikan kan de inte beskyllas för det. Det är männen som har svikit genom att låta en kultur uppstå där det kunnat ske. Män är aktiva. När de skaffar asiatisk fru är de aktivt perversa på ett sätt som kvinnor överhuvudtaget inte är förmögna till. De fortsätter sedan aktivt att skapa en kultur där deras val ska framstå som acceptabelt. De är de värsta avskummen.

Därtill har vi det faktum är asiater är mer funktionella än afrikaner i det europeiska samhället. Tove Lifvendahl har sammanlagt orsakat mer skada än Doudou Ahoka.
Citera
2018-07-06, 11:38
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Kan tycka att du har dålig tajming. Just i dag när du skriver detta annonserar S jätteförbättring för just pensionister. Löfven pratar om extra 1000:-/månad för varje pensionär. Fast prata går ju.

Min erfarenhet är att värst gnäller pensionärer som var "smarta" och jobbade svart under sina glans dagar. Dom tror att dom blåser staten men i slutändan blåser dom bara sej själva. Hur smart var det egentligen? I dag står dom där utan försörjning.

Ett par i Stockholm som inte visste hur de skulle överleva på mannens fattiga sekiner svalt ihjäl. Ni tror jag ljuger men det var mitt i Sthlm. Deras kulturella uppfostran förbjöd dem att tigga. Mötte dom flera gånger. Som gråa råttor som blev tunnare och tunnare. En dag var dom borta bara. Undrar om dom åt barkbröd på slutet?

Vi andra som gnetat, betalat skatt och jobbat vitt - vi överlever åtminstone när vi blir gamla. De enda som kan sätta käppar i pensionshjulet är oärliga arbetsgivare som inte betalar in lagstadgade summor åt dej i pensionsavgifter. Dom behåller pengarna själva. Kolla att din arbetsgivare inte fuskar med detta. Om du har nån. Ring pensionsmyndigheten eller skattemyndigheten och hör efter. Det kan gå år efter år på ren slentrian utan att den anställde anar oråd.

Kameral goja. ATP-systemet som såssarna pressade igenom på 1950-talet var en typisk marxistisk stöldraid maskerad som ”rättvis fördelning”. Har du aldrig funderat lite djupare över varför Sverige exempelvis har en så hög andel s.k fattigpensionärer?
Citera
2018-07-06, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fri
De har flyt, de har en plan, man ser direkt hur de kommer att segra. De har övertaget i form av att ha rätt. Det är ju enklast så. Det är därför de vinner varje gång de öppnar munnen. Om man tittar på SDs youtubesida t.ex. så är det bara tristess. Vet de inte om att det är val i år?

Att ha rätt är helt oväsentligt när det handlar om att nå framgång i allmänna val i västerländska "liberala demokratier".

Det som har avgörande betydelse är att synas och att rätt känslor förmedlas om och av partiet och dess företrädare.
Citera
2018-07-06, 12:02
Medlem
Fris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Att ha rätt är helt oväsentligt när det handlar om att nå framgång i allmänna val i västerländska "liberala demokratier".

Det som har avgörande betydelse är att synas och att rätt känslor förmedlas om och av partiet och dess företrädare.
Det underlättar att ha rätt. Så slipper man försöka prata ihop sig om den för tillfället inbillat mest taktiska lögnen, "berättelsen" som PK själva kallar sin lögn. Då kan man helt enkelt observera och tänka logiskt och säga som det är. När man inte har fel med avsikt så har man en chans att lyckas. Donald Trump har visat vägen. Han är en isbrytare som har brutit upp en ränna som andra kan följa.

Jag studerar nu, som intresserad amatör, Europas antika historia. Demokrati, fria människor som bestämmer, är hela nyckeln till vår civilisatoriska framgång. Från de gamla grekerna till Engelsk parlamentarism till USAs fantastiska triumf för mänskligheten. Och det säger jag som inte har många vackra ord att säga om demokrati. Folk måste tillåtas bestämma själva. Ingen annan kan göra det åt dem, åt oss.
Citera
2018-07-06, 12:06
Medlem
Citat:

Så "tänker" negrer och muslimer när de invaderar Europa och besudlar vita kvinnor höger och vänster med sina spermier och invaggar dem i sina harem repsektive bajshyddor ( ) där de vita kvinnorna får huckle på sig respektive en kollektion av negerstatyer/dreadlocks. De tar med andra ord den vita mannens mest värdefulla ägodel ifrån honom: Den vita kvinnan och vice versa.

Det är som du skriver och om det bara hade rört sig om svenska och vita män som knullade thaihoror i Thailand och negresser i Afrika så hade det inte varit ett stort problem, annat än möjligen ur ett hygien- och smittospridningsperspektiv.

Problemet uppstår när dessa män ska importera sina bruna sexpartners och blandbarn, och inte sällan även den bruna kvinnans barn från tidigare förhållanden med bruna män i det bruna landet, till sitt vita hemland. Så länge det handlar om vita män och så länge "what happens in Brownland stays in Brownland" gäller är det ok, om än kanske osmakligt. Så fort det hela förflyttas till svensk mark blir det ofta ett framtida problem för hela det svenska folket.
Citera
2018-07-06, 12:10
Medlem
167-steg-kvars avatar
Live-stream Kasselstrand Visby just nu här: https://www.youtube.com/watch?v=29Xcv7JLK3A&feature=youtu.be

Bra bild - bra ljud
Senast redigerad av 167-steg-kvar 2018-07-06 kl. 12:13.
Citera
2018-07-06, 14:10
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Text
Inget av det du skriver motsäger något av det jag skrev. AfS, ND, SvP och NMR är som sagt, utbrytarpartier och/eller konkurrenter till SD. Konkurrerande verksamheter, blir sällan framgångsrika när det finns en större konkurrent som mer eller mindre har marknadsmonopol på en produkt eller ideologi osv (vilket SD har i invandringsfrågan). Så är det bara; det är verkligen så det funkar, inte bara inom politiken utan även inom produkter och andra sammanhang. Det är inte så att det är omöjligt att slå ut en ledande aktör, men det är väldigt svårt som sagt var. Det är verkligen svårt att ändra på grupptänket.

Det är väldigt få individer som besitter talets gåva (och andra viktiga egenskaper), som krävs, för att övertyga och ändra på folks uppfattning. De flesta mainstreampolitiker har dessutom inte heller dessa egenskaper, men skillnaden är att de har klättrat sig upp i rang i deras partier, och de har därför fått deras 15 minutes of fame som inte beror på att Annie Lööf osv är så fantastiskt kompetenta osv, utan snarare att dessa mainstreampolitikers framgång bygger mycket på tidigare politikers arbete. Det är helt enkelt lättare att komma in i riksdagen genom ett redan etablerat parti än att starta ett nytt parti från scratch. Och det är just detta, med Kasselstrand och Hahne: hade de inte haft en bakgrund i SDU, så hade absolut ingen brytt sig om dem idag. Det är alltså inte så att Kasselstrand och Hahne är så grymt kompetenta osv, utan deras "status" inom svensk politik idag, beror enbart på deras bakgrund i SDU. De har fått lite skjuts på SD-vågen.

Givetvis har SD:s väljarunderlag växt i takt med att Sverige har fått allt mer ökad invandring, det är ju ganska naturligt. Invandringen var inte alls så här hög på 90-talet, dessutom var det betydligt mindre rasfrämmande invandrare här på den tiden. De typ enda muslimerna vi hade här då i någon större utsträckning, var liksom perser, som ändå får anses vara de mest civiliserade och skötsamma muslimerna. Idag har de ju släppt in de mest efterblivna muslimerna som finns, och i enorma mängder också.

Jag tror också att SD kommer få runt 25-26% detta valår (alltså dubbla deras 12.86% från förra valet, vilket blir exakt 25.72% i år). Någonstans där ligger SD i år, give or take. Nästa val lär SD ha runt 50% eller så. Och just därför menar jag personligen, att det inte finns någon tid för att rösta på AfS i år. Jag vill först se hur bra eller dåligt de gör ifrån sig detta val, innan jag kanske lägger en röst på dem. För mig som SD-väljare tycker jag att en röst på SD i år, är betydligt viktigare än en röst på AfS. Även om AfS får 2-3% i år så är det liksom inte säkert att de tar sig in i riksdagen nästa val; de kanske presterar sämre nästa valår (vilket till viss del hänger på hur bra SD gör ifrån sig under de kommande fyra åren), och just nu är det viktigt att ge SD så mycket inflytande som möjligt så att de får en chans att faktiskt åstadkomma något. Så tänker nog rätt många SD-väljare. Vi har liksom inte mycket tålamod i dagsläget för att försöka kvala in promillepartier. Det är en annan sak om AfS låg på runt 4-5%, och hade kunnat agera som stödparti till SD.

Att AfS fick 2% av YouGov i samband med lanseringen var just då; denna opinionsundersökning kom nog från entusiastiska, potentiella AfS-väljare, och de kan mycket väl ha ändrat sig efter att de såg att intresset för AfS kanske inte var så stort trots allt, och att då är det lika bra att försöka maxa SD. Det gäller ju att AfS fortsätter hålla kvar dessa väljare i opinionsundersökning efter opinionsundersökning, om nu AfS ska ha en chans att faktiskt få 2%. Personligen är jag mycket skeptisk till att AfS har runt 120,000 väljare; det finns inget, verkligen inget, på internet eller på gatan, som tyder på att AfS har så många sympatisörer. Att de har bättre chanser än NMR, är ju ganska självklart. NMR kommer att få max 5,000 röster i år. AfS kommer självklart att få fler röster än NMR, men 120k? Nja...

Var har du fått ifrån att Åkesson inte vill lämna EU? Jag kollade på en färsk intervju med Åkesson igår, den är publicerad 2018-04-26:

Bert möter Jimmie Åkesson:
https://www.youtube.com/watch?v=3InWD5gQTc8

^^ Han nämner där att han vill lämna EU. Sedan är det inte så lätt att lämna EU, och i grund och botten är faktiskt EU något bra (som absolut kan optimeras), och massinvandringen beror absolut inte enbart på EU, om du nu tror det (frågan är om den överhuvudtaget beror på EU? Ja, jag känner till Kalergiplanen osv, men det finns en del icke-EU länder som har icke-vit invandring, t.ex. Schweiz, och så finns det EU-länder som knappt har någon icke-vit invandring, t.ex. Polen, Ungern osv). Massinvandringen beror mer på vänsterjudarnas elit än EU per se.

Att Åkesson inte erkänner att svenskar existerar, har jag svårt att tro. Visst, jag har också sett något klipp där han säger något i den stilen, men det är nog bara retorik/taktik eftersom han inte vill lägga så mycket fokus på självklarheter, och inte uppfattas som "rasistisk" osv. Han kanske tycker att han inte har tid eller ork att tjafsa om detta.

Sedan går det faktiskt att diskutera om svenskar verkligen existerar, rent genetiskt (seriöst). Det är klart att det finns en svensk genetisk profil, men det är så litet genetiskt avstånd mellan svenskar, britter och andra germaner, att frågan är var exakt man ska dra gränsen. Här har du en bra, rasmedveten, genetisk karta (ha i åtanke, att detta är en intra-kaukasoid genetisk karta; de genetiska skillnaderna mellan svenskar och andra nära besläktade folkslag är ännu mindre när man inkluderar alla raser):

http://i1006.photobucket.com/albums/af183/EliasAlucard/Genomics/West_Eurasian_ancient_DNA_PCA_plot.png~original

^^ Finns verkligen etniska svenskar som genetisk grupp, eller ska man kanske kalla denna etniska grupp, nordvästeuropéer? Att svenskar generellt är blondare och har oftare blå/ljus ögonfärg än svartmuskigare irländare, är faktiskt helt irrelevant; det är inte ytliga drag och frekvensen av dessa drag som avgör om ett folk verkligen är en genetisk grupp eller inte. Eller du tror väl inte att rödhåriga Annie Lööf tillhör en annan etnisk grupp än blonda svenskar?

Med det sagt så anser jag att det finns en svensk genetik, helt klart, och jag är helt övertygad om att Jimmie Åkesson också förstår detta på något plan trots att han inte fattar mycket om genetiska kluster osv. Ni får väl helt enkelt sluta vara så autistiska och inte tolka allt han säger bokstavligt hela tiden? Han förstår nog mer än vad ni tror att han förstår.

Sedan stämmer det att jag är envis, ja, och det är faktiskt en bra egenskap att ha, om man är envis på rätt sätt, vilket jag är. För att övertyga mig måste du argumentera väl; jag förstår betydligt mer än vad du gör

Citat:
Ursprungligen postat av avc
Jag skulle snarare säga att C:s vinst är Mp:s förlust (precis som V:s uppgång är S nedgång). Hade inte Mp gjort bort sig med Sveriges i särklass mest korkade företrädare genom tiderna, då skulle C fortfarande skvalpa strax över 4% spärren.
Det ligger något i det. Ganska självklart att när Mp blev ett islamistparti, så gick många Mp-väljare över till C.

Citat:
Rööf var ledare även vid valet 2014 och då gick det ju inte så särskilt bra.
Det gick inte överdrivet dåligt för C då, faktum är att C har legat runt 6% rätt länge:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Centerpartiet#Riksdagsval

C backade faktiskt inte mycket med Rööf då (dessutom hennes första valår), och typ hela sjuklövern backade pga SD. Faktum är att C inte backade mycket alls, så rent tekniskt var det inte ett så dåligt val för C/Rööf.

Citat:
Men visst, i ett land med huvudsakligen ytliga iDioter är det inte helt otänkbart. Dock är ju Ebba Busch Thor mer attraktiv och förmodligen mer sexuellt mättad after all.
Nä nu får du allt ta och skärpa till dig här unge man Tycker du också att EBT är snygg?

Ett bra exempel på en attraktiv politiker, är Annika Strandhäll. Nu har hon visserligen börjat bli äldre och satsat stenhårt på den där fula tantlooken (klippt håret kort osv), men i hennes yngre år när hon sminkade till sig bra var hon faktiskt en attraktiv hona:

https://cdn.arbetet.se/app/uploads/2011/06/10041832/annikastrandhall2411.jpg

^^ Som sagt, varför förstår sjuklövern dessa självklarheter, men inte AfS?

Citat:
BS. Är man ytlig är man PK. Är man PK saknar man förmåga till självständigt tänkande. Saknar man det läser man enbart mainstreammedia, och vägrar rösta "rasistiskt".
Jo så är det. Jag snackar givetvis om mainstreamväljare, alltså den väljarskara som AfS måste nå ut till om de har tänkt komma någonstans i det här valet. Det är liksom så folk tänker: ytligt. Personligen skiter jag i om en politiker är snygg eller ful; säger han det jag tycker och tänker då röstar jag på honom. Men så funkar inte folk överlag; de går på ytliga (och helt irrelevanta) faktorer som hur bra politikern ser ut, vad han har för jobb, utbildning, ekonomi, bakgrund och annan efterbliven skit.

Hade det varit så enkelt att vinna val som att presentera det bästa partiprogrammet, då hade det ju inte varit några större svårigheter att vinna ett val, för något parti. Då hade man liksom bara kunnat lägga fram ett mycket välargumenterat partiprogram och direkt fått 51% röster.

Citat:
Jeff "Keff" Ahl sticker ut med humorn iallafall. Det är underhållande när han jagar upp sig som en tonåring i talarstolen
Apropå Jeff Ahl, jag kollade på någon debatt med honom och Alice Bah häromveckan:

Jeff Ahl (AfS) ställer kulturminister Alice Bah Kuhnke (MP) till svars för islamiseringen av Sverige:
https://www.youtube.com/watch?v=j3Kv_qYH1FQ

^^ Ahl framstår som en Mr. Spock autist och Kuhnke framstår som en hjärntvättad sektmedlem Stor underhållning ja.
Citera
2018-07-06, 15:05
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
Nej, kriminella svenskar är vårt problem.
Då finns det med andra ord en etnisk grund för AfS:s återvandringsprogram, eller hur? Eller menar du att AfS inte kommer att återvandra skötsamma invandrare som är svenska medborgare? Menar du att AfS inte är rasnationalister, utan någon form av civic nationalism, som Medborgerlig Samling?

Citat:
Eliasalucard, du är inne på rätt spår igen, denna gång angående utseende och politisk övertygelse. Visst, det låter löjligt och helt ointressant i sammanhanget, men det är de facto en mycket viktigt komponent, inte minst för att locka väljare och sympatisörer till sig från det motsatta könet.
En snygg man/kvinna inom politiken drar till sig många åhörare och väljare. Folk slutar tänka och deras sexuella instinkter vaknar till liv helt omedvetet.
Ett exempel jag noterat nyligen, är en het skitsnygg bloggerska på Facebook, som lär ut något skit om hälsa. I alla fall, 99% av hennes tusentals likes är av män, som även skriver att hon har bra "råd". Vilket är bullshit, det mesta är ren mainstreamdynga.
På samma sätt har jag noterat att manliga snygga politiker får många kvinnliga sympatisörer, just pga sitt utseende. Tänk han kosovoalbanen som blev ledare för Kosovo, Thaci i eller vad han nu hette. Såg bra ut då på 90-talet. Han tros ha fått hjälp av USA och Madeleine Albright-judinnan, mycket tack vare att kärringen blivit tänd på honom och vissa hävdar att han fick knulla judeskanket för att få USA med sig.
Haha, kände inte till det angående albanen. Jo men så är det ju: sex sells. En attraktiv man eller kvinna kommer ha det betydligt lättare med en framgångsrik karriär inom film, musik och bodybuilding (därav finns det så många snygga men totalt talanglösa skådisar och sångerskor), och att tro att politiken är helt oberörd av utseendefaktorn är ju minst sagt naivt. Kolla bara på Blondinbella, Kenza och alla de andra attraktiva fjortisbloggerskorna: noll talang hela bunten. De är framgångsrika och rika idag, enbart för att de ser bra ut, inte för att de kan eller fattar något av relevans.

Som sagt, AfS måste snygga till sig helt enkelt. Annars kommer de bara nå ut till ett fåtal idealistiska kärnväljare, inte till mainstreamfolk.

Citat:

Precis så funkar det: tribalism och rätten till fitta. Detta är något alla seriösa män fattar. En viktig del av hatet mot muslimer (som för övrigt alltid är rättfärdigt) utöver islamoterrorismen och allt kaozblattande, beror ju såklart på att muslimerna inte delar med sig av deras fittor. Hade muslimerna varit liberala och låtit deras systrar sära på benen till svennehanne, då hade svennebanan inte haft lika mycket emot muslimer. Jag är också helt övertygad om att muslimska iranier är populärare än kristna assyrier bland svennebanan, av just denna orsak

Men ja, det är alltid mer problematiskt för den egna stammen när ens kvinnor blir knullade av främmande män, än när män knullar någon annan stams kvinnor. Detta är klassiskt tried and true stamtänk. Och det är negativt för den egna folkstammen, att ens kvinnor rasblandar, men det är positivt för den egna folkstammen, att män rasblandar (på rätt plats givetvis, alltså på den andra folkstammens hemmaplan).

Citat:
Tror mer på ostracering än raslagar vad häller äktenskap. Men män med thaifru väcker mer avsmak än batikfruntimmer med negrer. Kvinnor är i grunden passiva och antikulturella, så om de blir förförda av en dansant afrikan kan de inte beskyllas för det. Det är männen som har svikit genom att låta en kultur uppstå där det kunnat ske. Män är aktiva. När de skaffar asiatisk fru är de aktivt perversa på ett sätt som kvinnor överhuvudtaget inte är förmögna till. De fortsätter sedan aktivt att skapa en kultur där deras val ska framstå som acceptabelt. De är de värsta avskummen.

Därtill har vi det faktum är asiater är mer funktionella än afrikaner i det europeiska samhället. Tove Lifvendahl har sammanlagt orsakat mer skada än Doudou Ahoka.
Det här är bara betahanne feminism, att skylla det på män trots att det är kvinnors fel. Det är feminismens (alltså kvinnors) fel att gamla svenska gubbar importerar thailuder. Feminismen handlar bland annat om att neka män fitta, inte bara gamla män utan även unga män, och då är det klart som fan att incels till slut blir desperata och börjar importera bruna honor, eller blir helt störda och börjar mörda, som den där Elliot Rodgers.

Feminismen är en manshatande ideologi, men också, i allra högsta grad, en kvinnohatande ideologi (feminism är misantropi). Ingen sund vit kvinna hade tyckt det var en bra idé att vita män importerar thaifruar om det inte vore för feminismen (kvinnor hatar varandra rätt mycket eftersom de betraktar andra kvinnor som konkurrenter). Förr i tiden, före feminismen, var det liksom inte okej för vita män att importera bruna kvinnor till vita länder; det betraktades typ som raslig otrohet. Ville vita män smaka på färgad fitta så fick de göra det i Bantustan.

Citat:
Det är som du skriver och om det bara hade rört sig om svenska och vita män som knullade thaihoror i Thailand och negresser i Afrika så hade det inte varit ett stort problem, annat än möjligen ur ett hygien- och smittospridningsperspektiv.

Problemet uppstår när dessa män ska importera sina bruna sexpartners och blandbarn, och inte sällan även den bruna kvinnans barn från tidigare förhållanden med bruna män i det bruna landet, till sitt vita hemland. Så länge det handlar om vita män och så länge "what happens in Brownland stays in Brownland" gäller är det ok, om än kanske osmakligt. Så fort det hela förflyttas till svensk mark blir det ofta ett framtida problem för hela det svenska folket.
Ja lite klassisk manlig one-way gene flow är ju bara bra för den egna stammen

Om AfS inte vill återvandra thaifruarna och de koreanska adoptionsbarnen, då är AfS ännu ett massinvandringsparti, fast med kravet att massinvandringen måste gå via kärleksvägen. Och då kan ni ge er fan på att "globalisterna" skulle börja propagera för fullt att svenskar måste adoptera alla världens fattiga bruna barn och skaffa sig thaifruar eftersom det är rasistiskt att vita män bildar familj med vita kvinnor som föder vita barn osv
Senast redigerad av EliasAlucard 2018-07-06 kl. 15:56.
Citera
2018-07-06, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Det här är bara betahanne feminism, att skylla det på män trots att det är kvinnors fel. Det är feminismens (alltså kvinnors) fel att gamla svenska gubbar importerar thailuder. Feminismen handlar bland annat om att neka män fitta, inte bara gamla män utan även unga män, och då är det klart att incels till slut blir desperata och börjar importera bruna honor, eller blir helt störda och börjar mörda, som den där Elliot Rodgers.
Kvinnor skapar ingenting. De följer sina instinkter, och de använder de redskap som män har placerat i deras händer. Det gäller både feministisk teori och amerikaniserad/negroiserad populärkultur. Det är män som har skapat dessa och sedan prackat dem på både kvinnor och män.

Syns tydligt när feministprojekt som drivs av kvinnor alltid kraschar med en gång, och alla bara tycker att de är pinsamma. Feminismen skulle inte överleva en vecka utan männen som bär upp den. Feminism är AIDS som sprids från män till män.

Och det är inte batikkvinnor som dyker upp här i tråden och argumenterar för att AfS ska förneka svenskarnas existens. Det är thaitorskar som har det intresset och den handlingsförmågan.
Citera
2018-07-06, 16:43
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Märker du att vi har upprättat en parallell-no go-zone diskussion här, jag envisas om att få gaffla om att AFS nya återvandrings-pamflett pekar ut dina grupper, du kontrar med romsk luft-akrobatik och *hänger upp dig* på att ingen kommer pekas ut, jag hävdar att det är en grav skillnad att prata om tiggeriförbud utan att nämna grupps namn och att ge ut en tecknad bild från återvandringsverket, det var en uppgradering i konsten att inte nämna någon grupp vid namn men mass-peka ut olika folkslag som
utav sinnessvaga kan uppfattas som lika rasistiskt som värsta scenariot du målade upp, så varför är du så likgiltig?
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Nej det är inte enskilda politiker, i partiprogrammet finns det inget skäl att peka ut grupper, så här kommer istället
AFS ranking utav vilka grupper man vill bli av med flest ifrån
https://alternativforsverige.se/annonsen-expressen-inte-vill-att-du-ska-f%C3%A5-se/

Och vem fan har ö.h pratat om att det behövs lagar för specifika grupper när man ska göra individuell medborgarskapsprövning, däremot kommer inte individuella Tyskars asylprövning att granskas av naturliga skäl

Då tar vi om detta. Jag skrev ju så här i mitt inlägg:

Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Huvudproblemet är väl riksdagen.

Jag menar att AfS inte kommer att peka ut enskilda etniska grupper i sina lagförslag för en återvandringspolitik av utomeuropéer eller i ett mer formellt partiprogram eftersom det då blir helt omöjligt för AfS att genomföra denna del av sin politik via Sveriges riksdag. Någonsin.

Om AfS kommer in i riksdagen så måste de ha majoriteten av riksdagen med sig om de vill få igenom något. Lägger de motioner som till och SD tar starkt avstånd ifrån så kommer de aldrig att få igenom dessa förslag. Någonsin.

Man kan kohandla om en del saker, små partier lyckas ibland med detta, men kohandel blir dock omöjlig om övrig riksdag tar starkt avstånd från förslagen. Allt är inte förhandlingsbart.

Sedan vad enskilda AfS:are säger för provokativa uttalanden eller vilka provokativa broschyrer de trycker under en valkampanj, i syfte att sticka ut, saknar större betydelse. I det praktiska riksdagsarbetet kommer det att se annorlunda ut. Till och med sjuklövern säger ibland provokativa saker under en valrörelse. Efter valet är det som bortglömt. Då gäller andra regler.

Det här tror jag AfS har fattat. De är inte dumma.

När det gäller den där återvandringsbroschyren från "Återvandringsverket" så är det en parodi på Migrationsverkets och Socialstyrelsens broschyrer. De brukar ha samma upplägg, med tre utvalda personer/etniciteter (exempel). AfS gjorde en parodi på detta.
Senast redigerad av -Info- 2018-07-06 kl. 16:54.
Citera
2018-07-06, 16:52
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Du är ju verkligen bara ett svamlande SD-mongo...

Du slänger ur dig totala självmotsägelser i samma stycke. Starkt jobbat.

Nationalism ÄR etniska principer. Det är den klassiska, etablerade och gällande definitionen av nationalism. Natio, att födas, av ett folk, blodsband, arvet, gener, det är vad nationalism är och handlar om.

Globalism ÄR judefrågan. Det är judar som har skapat och är helt drivande i "globaliseringen" av världen. Det är därför "globalister" är ett kodord för judar. T.o.m. etablerade konservativa profiler i USA som Ann Coulter skämtar på twitter om att det var väldigt många "globalister" som åkte dit i metoo-hysterin och att "globalister" äger Hollywood och media och styr USA:s utrikespolitik m.m.
Globalister är ett typiskt kodord för den evige juden, ja. Ann Coulter är ju annars ett bra exempel på en hyfsat rasmedveten pundit, som spelar hennes kort strategiskt rätt i dagsläget, där hon balanserar politisk inkorrekthet med en viss politisk korrekt alibi; bland annat hade hon något förhållande med en jude för ett tag sedan (Andrew Stein), och hon är inte aggressiv mot svarta amerikaner till exempel, samtidigt som hon öser på med retorik om att "illegala invandrare" (ett kodord eller eufemism för icke-vita invandrare) ska deporteras, tar upp 1965 immigration act (som pushades rätt hårt av amerikanska judar) osv.

Vissa autistnationalister i den här tråden fattar tydligen inte att Jimmie Åkesson bara spelar med när han säger att svenskar inte existerar. Politik är skådespel. Även AfS spelar med en del när de diskuterar deras återvandringspolitik. De kan ju liksom inte säga, "är du brun så ska du ut", utan snackar istället om att återvandra illegala invandrare och asylinvandrare osv. Hur många polacker, finnar, greker osv, är illegala/asylinvandrare i Sverige? Svaret är uppenbart.

Citat:
Rätt rolig videosnutt, när en rasblandad kvinna och politisk motståndare från troligen Sydamerika, flörtar villt med NMR-killarna i toppen av organisationen. Hon är minst sagt extra vänlig. Titta noga hur NMR-killarna reagerar. Man ser att de inte vet riktigt hur de skall handskas med henne och verkar lite generade. Men det ryckte nog i förhuden hos en och annan av dessa herrar.
https://www.youtube.com/watch?v=0s_m5hy3h30
Hade det inte varit kameror där så hade säkert någon av NMR-grabbarna belägrat henne

Citat:
Kvinnor skapar ingenting. De följer sina instinkter, och de använder de redskap som män har placerat i deras händer. Det gäller både feministisk teori och amerikaniserad/negroiserad populärkultur. Det är män som har skapat dessa och sedan prackat dem på både kvinnor och män.
Nja, feminismen skapades mer eller mindre av (judiska) kvinnor, för vita kvinnor. Gloria Steinem och Naomi Wolf är två välkända, ledande feministteoretiker.

Citat:
Syns tydligt när feministprojekt som drivs av kvinnor alltid kraschar med en gång, och alla bara tycker att de är pinsamma. Feminismen skulle inte överleva en vecka utan männen som bär upp den. Feminism är AIDS som sprids från män till män.
Som sagt, det är betahanne feminism att skylla alla samhällsproblem på män och rentvå allt ansvar som kvinnor faktiskt har, och skylla det återigen på män. Vad du säger är att kvinnor är barn som inte fattar någonting. Lite så är det väl, men att gamla svenska gubbar importerar thaifruar, beror på att feminismen har gjort det mycket svårare för män att skaffa sig kvinnor. Ju mer feminism, desto mer incels och thaifruar och sexuellt frustrerade våldsamma män (både islamoterrorister som drömmer om 72 oskulder i paradiset och murder spree incels).

Citat:
Och det är inte batikkvinnor som dyker upp här i tråden och argumenterar för att AfS ska förneka svenskarnas existens. Det är thaitorskar som har det intresset och den handlingsförmågan.
Fast det beror nog på att AfS knappt har några kvinnliga väljare, och att de flesta som postar på Flashback är just killar, precis som t.ex., att de flesta som redigerar på Wikipedia, är vita killar (som säkerligen inte har något emot att få knulla thailuder):

https://en.wikipedia.org/wiki/Racial_bias_on_Wikipedia
https://en.wikipedia.org/wiki/Gender_bias_on_Wikipedia

De flesta kvinnor hänger liksom bara på Facebook, och de är typ alla politiskt korrekta feminister.

Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Då tar vi om detta. Jag skrev ju så här i mitt inlägg:

Jag menar att AfS inte kommer att peka ut enskilda etniska grupper i sina lagförslag för en återvandringspolitik av utomeuropéer eller i ett mer formellt partiprogram eftersom det då blir helt omöjligt för AfS att genomföra denna del av sin politik via Sveriges riksdag. Någonsin.

Om AfS kommer in i riksdagen så måste de ha majoriteten med riksdagen med sig om de vill få igenom något. Lägger de motioner som till och SD tar starkt avstånd ifrån så kommer de aldrig att få igenom dessa förslag. Någonsin.

Man kan kohandla om en del saker, små partier lyckas ibland med detta, men kohandel blir dock omöjlig om övrig riksdag tar starkt avstånd från förslagen. Allt är inte förhandlingsbart.

Sedan vad enskilda AfS:are säger för provokativa uttalanden eller vilka provokativa broschyrer de trycker under en valkampanj, i syfte att sticka ut, saknar större betydelse. I det praktiska riksdagsarbetet kommer det att se annorlunda ut. Till och med sjuklövern säger ibland provokativa saker under en valrörelse. Efter valet är det som bortglömt. Då gäller andra regler.

Det här tror jag AfS har fattat. De är inte dumma.

När det gäller den där återvandringsbroschyren från "Återvandringsverket" så är det en parodi på Migrationsverkets och Socialstyrelsens broschyrer. De brukar ha samma upplägg, med tre utvalda personer/etniciteter (exempel). AfS gjorde en parodi på detta.
Ja, AfS har väl helt enkelt försökt anpassa deras återvandringspolitik till att fokusera på bruna/svarta invandrare, utan att nämna dem vid namn. Alltså att rikta återvandringen på icke-vita invandrare.

Och precis som du säger är retoriken alltid lite extra kryddad under valår, då gäller det att komma med valfläsk, och senare när partierna inte behöver oroa sig för att fiska röster, då blir det andra bullar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in