• 1
  • 2
2017-02-11, 01:45
Medlem
Hej!

Skulle vilja få lite svar på vad ni killar faller för hos en tjej utseendemässigt? Är helt enkelt bara nyfiken.

Och när ni väl mött dem, vad är det i personligheten som gör att ni får ett fortsatt intresse?
Citera
2017-02-11, 01:47
Medlem
TarzansFarsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariikan92
Hej!

Skulle vilja få lite svar på vad ni killar faller för hos en tjej utseendemässigt? Är helt enkelt bara nyfiken.

Och när ni väl mött dem, vad är det i personligheten som gör att ni får ett fortsatt intresse?

Hennes ögon, leende och personlighet. Bonus är ju en bra rumpa eller bröst.
Citera
2017-02-11, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TarzansFarsa
Hennes ögon, leende och personlighet. Bonus är ju en bra rumpa eller bröst.
Håret då? Enligt islam är det viktigt att täcka håret eftersom det är en sexuell signal. Muslimer säger att killar blir vilda av "fritt hår" hos kvinnor, fast det kanske inte stämmer eller? TS kanske är muslim, tänk på det.
Citera
2017-02-11, 01:52
Medlem
Grim.Fandangos avatar
Personlighet, humor, ansiktet
Citera
2017-02-11, 01:57
Medlem
Detta är ju extremt individuellt. Personligen har jag svårt att bli attraherad av någon som är storleken större, men sedan finns det ju de som ser detta som någonting positivt. För att jag sedan ska falla för någon måste de såklart även ha lite bakom pannbenet, vill gärna kunna ha intressanta diskussioner med någon om det ska kunna bli någonting längre utav det.
Citera
2017-02-11, 01:59
Bannlyst
supergullig/tjejig/feminin
gärna fina kläder smycken örhängen
lite lätt rodnad kanske när man drar ett sexskämt

gärna ca 160 cm (jag är 190)
aa sen att hon e rätt skarp alltså en klok kvinna

och som sagt jättefeminin och vill vara min lilla kvinna som jag får skydda
Citera
2017-02-11, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverker90
Detta är ju extremt individuellt. Personligen har jag svårt att bli attraherad av någon som är storleken större, men sedan finns det ju de som ser detta som någonting positivt. För att jag sedan ska falla för någon måste de såklart även ha lite bakom pannbenet, vill gärna kunna ha intressanta diskussioner med någon om det ska kunna bli någonting längre utav det.

Låt säga att du träffar en jättego tjej. Ett väldigt vackert ansikte, fräsh och tilltalande stil. En tjej du snabbt märker att du har lite gemensamt med, och som verkar ha en hel del inannför pannbenet. Men hon är mullig/ganska rund. "lämplig" klädstil utefter sin mullighet. Hur känner du inför det?
Citera
2017-02-11, 02:21
Medlem
Lojalitet och omtänksamhet mot nära. Att vara både stolt men också ödmjuk när det passar.
Vad jag inte faller för är när dom klär sig opassande. T.ex Converse skor utan strumpor mitt i vintern, Det ser både konstigt och kallt ut.
Citera
2017-02-11, 03:06
Medlem
enlevandemans avatar
Finns väl redan trådar om detta?

Smal
Symmetriskt ansikte
Fina strålande ögon
Inga tatueringar/piercings
Långt hår

Feminin
Frisk (inte massa psykiska problem i bagaget tack)
Icke-rökare/snusare
Babblar inte för mycket (fruktansvärt osexigt)
Lojal
Självständig
Snäll
Ödmjuk
Citera
2017-02-11, 03:10
Medlem
VelvetReds avatar
Nu är jag en liten pluttis-tjej.

Men det jag blir käris i andra tjejer är hur mycket sötisar dem är.
Citera
2017-02-11, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariikan92
Hej!

Kort (max 1.65m), blont hår, kurvig.

För fortsatt intresse från min sida ska hon vara snäll och försynt.

//Siegestor
Citera
2017-02-11, 08:08
Medlem
Intressant tråd där TS frågor vilka ytliga kvalitéer som killar faller för och där killar svarar med att nämna inre sådana. Kanske kan det få en del kvinnor att vakna upp och förstå att ytan är sekundär för de flesta och istället jobba med sin personlighet.

Det jag alltid faller för är ansikte och ögon för det är där deras personlighet lyser igenom. En "snygg" kvinna med ett arrogant uttryck är det fulaste som finns. En "normal" kvinna som alltid har nära till ett leende med glimten i ögat är så sexigt.

Det jag söker är, lojalitet, godhet, humor, intelligens, självständighet samt självsäkerhet. Har du allt detta så är du oemotståndligt vacker enligt mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in