• 1
  • 2
2017-02-10, 22:57
Medlem
poppilos avatar
Detta har jag funderat på länge, Mille låg ju bakom mycket om kungen avslöjanden, som kunde förstöra hans rykten.

Personligen tror jag kungen låg bakom mordet på Mille, han har anlitat gangsters från stockholms under värld för att göra sig av med honom, eftersom Mille hade mycket info om Kungens privatliv osv, samt han låg boken om " den motvillige monarken" för att skapa dåligt rykte om kungen?
Han dog ju knappast av en slump allt detta hände ju efter boken släpptes. Kungen låg bakom mordet som en hämd.

Med andra ord Jiddra inte med kungen, en kraftig markering. Va tror ni själva?
Citera
2017-02-10, 23:03
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Detta har jag funderat på länge, Mille låg ju bakom mycket om kungen avslöjanden, som kunde förstöra hans rykten.

Personligen tror jag kungen låg bakom mordet på Mille, han har anlitat gangsters från stockholms under värld för att göra sig av med honom, eftersom Mille hade mycket info om Kungens privatliv osv, samt han låg boken om " den motvillige monarken" för att skapa dåligt rykte om kungen?
Han dog ju knappast av en slump allt detta hände ju efter boken släpptes. Kungen låg bakom mordet som en hämd.

Med andra ord Jiddra inte med kungen, en kraftig markering. Va tror ni själva?

Gillar namnet, alltså Mille Markovic. Låter så gangsteraktigt.
Citera
2017-02-10, 23:05
Medlem
ascHacks avatar
Vi hade ju en person här på självaste flashback som avslöjade att Mille Markovic ljög om Kungens strippklubb-besök. Mycket underhållande.

Med det sagt så är jag övertygad om att kungen har besökt en och en annan strippklubb, men han låg inte bakom något jävla mord.
Citera
2017-02-11, 00:09
Medlem
4yoonlys avatar
Minns inte exakt men var det inte en bluff som avslöjades? Kungen var inte där och det var liksom typ en photoshoppad (inte bokstavligt men bildligt) bild som var "beviset"...

Och (nuvarande) kungens rykte... han var ju en playboy när han var yngre... så hans rykte... för oss äldre hade liksom inte ändrats så hemskt... även om detta skulle varit sant... vilket jag vill minnas att det inte var pga av (erkännande, bildbevis eller något i den stilen...)

Så nej... tror faktiskt inte knugen hade så mycket med det att göra...
Citera
2017-02-11, 00:09
Medlem
fishgale425s avatar
Intressant faktiskt. Men jAg tror mer på svenska nynasister som röjde undan mille. Mille hade mycket skumm affärer bland annat med nasister, sprängämnen och annat konstiga saker. Kungen kan ej stå bakom en mord faktiskt tror jag inte
Citera
2017-02-11, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fishgale425
Intressant faktiskt. Men jAg tror mer på svenska nynasister som röjde undan mille. Mille hade mycket skumm affärer bland annat med nasister, sprängämnen och annat konstiga saker. Kungen kan ej stå bakom en mord faktiskt tror jag inte
Vilka svenska nazister?

Till TS, jag gillar teorin och jag hoppas att den här tråden spårar
Citera
2017-02-11, 00:39
Medlem
de.Montforts avatar
Jag tror på på kungens vän eller fd vän som hamnade i blåsväder Varför ska kungen ens offra sitt rykte för någon som Markovic som fejkat bilden media köpte, på tal om fake news. Självklart har kungen besökt en och annan klubb, säkert betalat för en och annan lyxprostituerad och snortat en och annan lina det har kungen råd med.
Citera
2017-02-11, 01:15
Medlem
Att insinuera att den gode svenska kungen skulle vara inblandad i eliminerandet av såna typer är naturligtvis oförskämt. Man ska även vara medveten om att kungen vid det här laget är lite äldre, och ganska härdad eftersom han under en stor del av sitt liv fått ta mycket skit. Han bryr sej troligen inte så mycket om ryktesspridningen.

Men det stämmer ju att det inte är att rekommendera att jiddra med kungen för mycket. Vederbörande är statschef och betraktas av en del som en viktig nationalsymbol. Någon extremist kan se förolämpningarna mot kungen som ett hot mot rikets säkerhet. Någon eller några stridisar inom frimureriet, polisen eller inom svensk militär kanske gjorde jobbet för att rädda nationen alltså. Med rätt kontakter o.s.v. så kan man naturligtvis städa bort störande element på ett mycket diskret sätt. Mordet kommer således aldrig att kunna lösas.
Citera
2017-02-11, 22:16
Medlem
poppilos avatar
Men kungen kan göra vad han vill, kungen kan inte dömas för nånting han står fri mot lagen. Så han ligger garanterat bakom mordet på Mille. Mille hade ju han på spåren på saker o ting o tänkte avslöja ju mer tiden gick, och detta visste kungen, så han har lejt torpeder för att döda Mille. Varför skulle det vara så konstigt?
Citera
2017-02-11, 22:28
Medlem
Jag har tänkt på samma sak. Det var ju typ efter att Mille snacka skit om kungen då han dog. Mille erbjöd tjejer till kungen och hans kompisar. Jag kan slå vad om att kungen har kontakter för att få detta gjort. Undrar om någon kan komma fram med mer bevis. Och så kom det inte fram vem som mörda Mille, och det blev inget stort av det.
Citera
2017-02-11, 23:21
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaBeast
Jag har tänkt på samma sak. Det var ju typ efter att Mille snacka skit om kungen då han dog. Mille erbjöd tjejer till kungen och hans kompisar. Jag kan slå vad om att kungen har kontakter för att få detta gjort. Undrar om någon kan komma fram med mer bevis. Och så kom det inte fram vem som mörda Mille, och det blev inget stort av det.
Ja precis Mille dog ju ganska plötsligt efter att den där boken kom ut, varför dog han inte tidigare för kan man undra om han inte hade med kungen att göra. Han tjänade stor hacka på den där boken o det gillade inte kungen. Polisen har ju lagt ner fallet helt o hållet också, dom brydde sig inte så mycket Mille.
Citera
2017-02-11, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Ja precis Mille dog ju ganska plötsligt efter att den där boken kom ut, varför dog han inte tidigare för kan man undra om han inte hade med kungen att göra. Han tjänade stor hacka på den där boken o det gillade inte kungen. Polisen har ju lagt ner fallet helt o hållet också, dom brydde sig inte så mycket Mille.

Vet inte något om hans bok, men såg ett youtube video där Mille sa hur dåligt kungen behandla tjejerna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in