2017-02-13, 20:14
Medlem
PWNSTARZoCOMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knallarn
Ingen i tråden tror dig. Det finns ingen anledning att blanda knark i alkohol man ska sälja till någon man inte ska dricka med. Är du med denna tjej hela tiden? Följer med på toa osv? Annars kan du omöjligt veta om hon använder andra droger än alkohol.

Men snälla tala för dig själv, vodkan frös föresten till is när den var i frysen det ska inte vodka göra. Kunde inte bry mig mer eller mindre om du tror mig eller inte då jag vet att det är sant, jag säger igen denna brud tar _inte_ piller.
Citera
2017-02-13, 21:26
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PWNSTARZoCOM
Men snälla tala för dig själv, vodkan frös föresten till is när den var i frysen det ska inte vodka göra. Kunde inte bry mig mer eller mindre om du tror mig eller inte då jag vet att det är sant, jag säger igen denna brud tar _inte_ piller.
Gick flaskan sönder i frysen?
Citera
2017-02-13, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
http://www.ystadsallehanda.se/skurup/skulle-till-byakrogen-forra-helgen-dok-aldrig-upp/

Det ser ut som om de har legat döda i villan hela veckan.
Enligt min teori så dog de på fredagsnatten! Fredagen den 3dje alltså.
Senast redigerad av Regnflingan 2017-02-13 kl. 22:19.
Citera
2017-02-13, 22:42
Medlem
PWNSTARZoCOMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Om ni kunde konstatera att det inte var vodka i flaskan, varför drack hon ur den? Märkte hon inte på smaken att det var vatten?

Vik hädan, troll.

Eftersom jag fick ringa ambulans så var det självklart inte vatten i Jag kommer slänga upp bevis om jag får fota pappret.
Citera
2017-02-13, 22:44
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Om ni kunde konstatera att det inte var vodka i flaskan, varför drack hon ur den? Märkte hon inte på smaken att det var vatten?

Vik hädan, troll.
Flaskan var ju trots allt oöppnad, troligen bryggeriet som hällt ner några kilo subutex i produktionen
Citera
2017-02-13, 23:59
Medlem
Så inget mord?
Citera
2017-02-14, 00:48
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PWNSTARZoCOM
en tjejkompis drack en oöppnad flaska vodka, hon blev helt farligt väck av några drinkar så hon fick åka in. När dom tog tester när hon kom in så visade det sig vara subutex i blandningen bl.a

Menar du att polisen kom och tog prov på vodkan som var kvar i flaskan och skickade till SKL för analys?

...detta utifrån historien "jag drack en halv flaska vodka och blev helt väck, jag har blivit drogad!"

Möjligen kan man väl ha tagit medicinska intoxprover på din flickvän på sjukhuset men det bevisar som andra påpekat inte hur den lilla ängeln fått i sig substansen.

I övrigt låter det jättekonstigt att det skulle ha stått att man hittat "subutex" i vodkan eller i ängelns kroppsvätskor. Subutex är ett försäljningsnamn på ett läkemedel och inte namn på en substans. Substansen buprenorfin finns även i andra läkemedel.
Citera
2017-02-14, 02:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
En oöppnad vodkaflaska frös till is och din kompis drack ur halva flaskan.
Är det rätt uppfattat? I så fall har ju någon manipulerat innehållet och återförslutit flaskan efter att drogen hamnat där. Även om det är relativt enkelt att "plombera" vissa flaskor så känns ju det här som lite overkill?
I Finland används ryska läskkapsyler för en liter är en aptitretare för dessa människor.
Citera
2017-02-14, 07:21
Medlem
WaffeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Fast JH kom väl på Lördagen enligt en fb sida?!
Citera
2017-02-14, 07:30
Moderator
v50s avatar
Rubrik justerad

/ Moderator
Citera
2017-02-14, 10:01
Medlem
Nrebellions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EbolaTillAlla
Menar du att polisen kom och tog prov på vodkan som var kvar i flaskan och skickade till SKL för analys?

...detta utifrån historien "jag drack en halv flaska vodka och blev helt väck, jag har blivit drogad!"

Möjligen kan man väl ha tagit medicinska intoxprover på din flickvän på sjukhuset men det bevisar som andra påpekat inte hur den lilla ängeln fått i sig substansen.

I övrigt låter det jättekonstigt att det skulle ha stått att man hittat "subutex" i vodkan eller i ängelns kroppsvätskor. Subutex är ett försäljningsnamn på ett läkemedel och inte namn på en substans. Substansen buprenorfin finns även i andra läkemedel.

Varför underhåller ni honom med allt detta? Han ska ladda upp ditt och datt...rätt ointressant tjat i tråden.

Någon som har ett hum om nu då hur länge de varit döda innan de hittades? Vem larmade? Och varför?
Finns inte en röd trå av gissningar ens i tråden för folk har ältat sprit i de flesta inläggen. Vet att vi inte vet, men vore intressant om spekulationer innehåller variation istället för tjat om subutexvodka.
Citera
2017-02-14, 10:46
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan

Jimmy kom på lördagen den 4 e februari tillsammans med MGM så den 3 e är nog att utesluta och mer rikta in sig på den 4 e. Konstigt dock att MGM väljer att åka hem på morgonen om dom skulle iväg dagen efter och äta planka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in