Citat:
Ursprungligen postat av
vitsvartgul
Finns mnga tjejer som inte kan, och oftast har dom mnga issues sklart. Men vill ge denna tjej en chans. r det ntt JAG kan gra fr att hon lttare ska kunna ta emot komplimanger? Eller mste hennes sjlvfrtroende frbttras bara?
Hur en tjej tar emot komplimang beror ju mkt p tjejens sjlvfrtroende men it takes two to tango fr att komplimangen ska funka..( sen beror det ju p hur mkt hon gillar dig ocks)Men jag kan ocks tnka mig att svenska killar eller killar frn nordiska lnder r inte speciellt bra p komplimanger. Det blir oftast stelt och konstigt och definitivt inte hur killen frestllde sig att det skulle bli.. Tex killar frn sder (tnk typ italienska killar) r ju mkt bttre p snt, det kommer vldigt ltt fr de att sga ngt fint dock upplevs det okta de flesta ggrna..
En kille skulle komma lngt med r om komplimangen r genuin och betydelsefull. Vad r det du gillar hos tjejen, vad r det som gr att hon r speciell fr dig?r hon betydelsefull? Tnk lite p de banorna, men g inte crazy - man kan komma lngt med ngt enkelt