• 1
  • 2
2017-04-02, 22:12
Medlem
Tjo boys, inväntar ett paket är de någon som vet hur man ska blanda för att få den potent?
Citera
2017-04-03, 20:11
Medlem
Uppdatera gärna om den var något att ha!
Citera
2017-04-03, 20:27
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3bi9
Tjo boys, inväntar ett paket är de någon som vet hur man ska blanda för att få den potent?
Ingen aning. Har du våg kan du ju måtta upp 1mg lina, slicka ett sträck på ciggen och fästa linan längs ciggen och röka tills du känner något.
Citera
2017-04-05, 02:31
Medlem
AFP-001 suger ass. Min polare hamnade på akuten
Citera
2017-04-05, 08:54
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermayne

Håll er båda till det hederliga röka, varför riskera din hälsa mot något som är lagligt men ännu inte testat av andra?

Stay safe
Citera
2017-04-06, 10:33
Medlem
Citat:
Blandade han för starkt då lr vad?
Citera
2017-04-12, 00:26
Medlem
Zot^s avatar
Citat:

Du får gärna vara mer specifik för att varna andra om denna kannabinoid nu på något vis är farlig. Att bara skriva att han hamnade på akuten duger inte i mina ögon för no offense men det finns många idioter där ute som helt enkelt bara tar för mycket, speciellt av kannabinoider, för att sedan skriva att dem hamnade på akuten och att drogen suger.
Citera
2017-04-13, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Du får gärna vara mer specifik för att varna andra om denna kannabinoid nu på något vis är farlig. Att bara skriva att han hamnade på akuten duger inte i mina ögon för no offense men det finns många idioter där ute som helt enkelt bara tar för mycket, speciellt av kannabinoider, för att sedan skriva att dem hamnade på akuten och att drogen suger.

haha håller me, jag vart glad när jag läste de, å tänkte ba najs de är en potent cb
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in