• 1
  • 2
2017-02-08, 20:29
Medlem
Hittade en ny noid på chem.eu AFP-001 men hittar absolut inget om den eller heter den nått annat egentligen. Någon som kan fylla på med lite info.
Har provat att beställa från chem.eu tidigare men då har det fastnat i tullen.
Citera
2017-02-08, 20:35
Medlem
TheRickiestRicks avatar
För helvete, rök inte skiten, Noiderna blev ju bara sämre och sämte tills folk (jag med) lade ner sitt brukande av dom.

För att va OnT: Vi säger att jag har en kompis som testade och han sa precis samma sak även om denna.
Senast redigerad av TheRickiestRick 2017-02-08 kl. 20:46.
Citera
2017-02-08, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRickiestRick
För helvete, rök inte skiten, Noiderna blev ju bara sämre och sämte tills folk (jag med) lade ner sitt brukande av dom.

För att va OnT: Vi säger att jag har en kompis som testade och han sa precis samma sak.

Håller med om att noiderna blivit värre och farligare men man är ju ändå sugen.
Citera
2017-02-09, 12:16
Medlem
-spitzlix-s avatar
Inte ens kemiskt namn eller struktur. Hade passat denna tills strukturen och kemiska formeln finns. Kanske MO-CHMINACAN fast under annat namn?
Citera
2017-02-12, 20:58
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Inte ens kemiskt namn eller struktur. Hade passat denna tills strukturen och kemiska formeln finns. Kanske MO-CHMINACAN fast under annat namn?

Håller med, jag såg den också men trots att jag testat massor av kannabinoider så säger AFP-001 mig absolut ingenting och chem.eu är värdelösa med att svara på mail så tänker inte ens bemöda mig att fråga. Har ändå slutat knarka för tillfället och har ingen lust att börja igen just nu.
Citera
2017-02-12, 22:07
Medlem
dom som skulle öppna en rc shop nu och skicka mot postförskott med denna noiden , skulle nog sälja som smör marknaden har ju stannat upp helt i typ 6-7-8 månader? .
Citera
2017-02-13, 08:56
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskarNN
dom som skulle öppna en rc shop nu och skicka mot postförskott med denna noiden , skulle nog sälja som smör marknaden har ju stannat upp helt i typ 6-7-8 månader? .
Nja sälja som smör vet jag inte, men hyfsat om noiden är bra ens. Senaste noiden va cumyl-cb-pinaca och den va OK, något i klass med Chminacan skulle vara något. Sederande och muskelavslappnande.
Citera
2017-02-23, 17:02
Medlem
Den här tråden har gått rejält off topic... Vi som vill röka detta har uppenbarligen inte så många alternativ till andra droger, eller så diggar vi spice helt enkelt. Snälla låt det stanna där och respektera det.

Ok on topic, är det någon som har provat denna? Är den värd att införskaffa? Finns den någon annan stans än chem.eu?... För dom är värdelösa.....
Citera
2017-02-23, 17:05
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daskjanne
Den här tråden har gått rejält off topic... Vi som vill röka detta har uppenbarligen inte så många alternativ till andra droger, eller så diggar vi spice helt enkelt. Snälla låt det stanna där och respektera det.

Ok on topic, är det någon som har provat denna? Är den värd att införskaffa? Finns den någon annan stans än chem.eu?... För dom är värdelösa.....
Inga recensioner varesig inrikes eller utrikes.. Vore ju lättare att eventuellt hitta om man hade det kemiska namnet/formeln. Enbart chem som har den vad jag vet :/
Citera
2017-03-01, 21:56
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Till er som diggar "Spice": Mår ni verkligen överhuvudtaget bra på det? Jag känner en hel del tunga missbrukare, såna som nästan bara måste ha ett rus. Men till och med dom har lagt ner rävgiftet.

onT: En till kompis testade och han sa ett den var precis lika illa som dom senaste generationernas "spice"
Citera
2017-03-09, 15:02
Medlem
Det finns ju dock en väldigt gammal noid från 2010 som gick under namnet AB-001 kanske är likt den?
Citera
2017-03-30, 12:18
Medlem
Hoppas denna finns inrikes snart
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem