Citat:
Ursprungligen postat av
Skriver
Hrfin?Jag hrde Neger-Neil frklara fr Kate Perry
att ju mer vrt vetande vxer desto strre blir ocks vr kontaktyta mot det vi inte vet.
Borde det inte d ocks vara s
att ju mer ens snuskighet vxer desto strre blir ocks ens kontaktyta mot det anstndiga?
Ja. Det lter rimligt. Nr en viss kontaktyta snuddas vid s kan man inse att oanstndigheter hela tiden varit en illusion, en ndvndig illusion fr vidare utveckling.
S min kritik mot Jordan behver inte ndvndigtvis betyda att jag stller mig emot det han sger annat n i syfte att marknadsfra ngot nnu godare, vilket r mig sjlv.
Jag r en biologisk varelse som vill sprida min sd s lngt det gr om mjligt. Sden behver d inte vara sperma ndvndigtvis. Det kan vara ider.
I denna biologiska krigsfring s krvs manipulation. Vilket kan vara att man mer eller mindre spelar dummare n vad man r fr att blotta andras relativa okunskap p ett stt som drar uppmrksamhet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skriver
Frn andra sidan rinken, frn lktaren p andra sidan :
Det r precis det han kan.
Han grter ibland ocks.
Lt oss sga att hantera ligger vldigt nra kontrollera.
Tv frhllningsstt :
1. Undertrycka. Jag har mina knslor under kontroll = de r i skert frvar utanfr synfltet
2. Uttrycka. Jag har kontroll ver mina knslor = jag uttrycker dem utan att g av rlsen
De allra flesta (intellektuella) r emotionellt statiska.
De har 1 lge som de befinner sig i hela tiden.Det r precis det han vill.
- Find my blind spot. Point it out to me. Point it bloody well out.
Du understryker att Jordan mste ha ngon slags kontroll och det kan jag inte argumentera emot.
Jag skulle dock pst att en statisk man aldrig hade begtt misstag.
Det r bra att du pminner mig om vad Jordan faktiskt sagt. Jag hoppas han kommer tillbaka till rampljuset.