Citat:
Ursprungligen postat av Sugarglider
Ja, Surftown verkar lovande. En fråga bara, hur ställer de sig till otillåtet material? Jag menar inte barnporr, men typ mp3 osv. Tar de bort materialet eller brukar de inte bry sig?
Jag antar att du med otillåtet syftar på olagligt?
Surftown är ett seriöst, lagligt webbhotell, så givetvis plockar de bort eventuellt olagligt material ifall du är dum nog att slänga upp det på ett webbhotell som kostar pengar. Webbhotellen tar ju inte bort olagligt material för att det är roligt, utan just för att det är olagligt och de kan få problem om det ligger kvar.
Om du däremot syftar på hur aktivt de letar efter olagligt material, så har jag ingen aning om det. Jag har själv slängt upp några låtar då och då som jag raderat efter några dagar, och hittils har jag inte fått någonting raderat av dem eller någon varning alls.
Hade du däremot tänkt göra något "www.TankaDinaWarezHär.nu" eller liknande, så får du räkna med varningar / avstängning.
Vill du publicera olagligt material, använd egen webbserver eller en gratishost där du uppger falska personuppgifter.