2017-02-07, 22:53
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Finns flera alarmerande rapporter om kvinnor som har sex med asylsökande afghaner kanske dom anses exotiska

Vi måste se till så dessa pedofilkvinnor lagförs.

Hoppas pedofilkvinnan åker dit så det stänker om det så hon förlorar både barn och intäkter och aldrig mer får ha hand om barn för att hon officiellt är pedofil.

För övrigt såg hon ut som jag misstänkte, en fet sugga till kvinna.
Senast redigerad av P4n0pl147h305 2017-02-07 kl. 22:55.
Citera
2017-02-07, 22:54
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deski
Men huuur veeet vi att det INTE var HAN som våldtog henne?

De har ju lite konstiga preferenser när det gäller sex de här
Främmande Fåglarna!!!

Då borde väl Pedofil-Sandra ha gått till Polisen och sett till så han åtalas för våldtäkt?
Så verkar ju inte ha skett, dvs. det är bara Pedofil-Sandra som står åtalad.
Citera
2017-02-07, 23:20
Medlem
Härlig kvinna, Hinna med att vara både Pedofil (Utgår från att skäggbarnet vart ärlig om sin ålder), Rasförrädare och Otrogen på några korta ligg.

På adressen där det hände bor nämligen en annan Råd*n. Hennes man såklart och deras vad jag antar är gemensamma barn

Men vad förväntar man sig av folk som har vänner som t.ex Ann*-m*r*e *allou*h..
Senast redigerad av Izkar 2017-02-07 kl. 23:23.
Citera
2017-02-07, 23:24
Medlem
spionkillens avatar
I stämningsansökan nämns FUPen. Någon som har den?
Citera
2017-02-07, 23:32
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagingHippie
Lite konstigt att när svenska kvinnor gör det frivilligt, så åker de dit för våldtäkt.
Ja, den här fantastiska svenska unika idén om att ensamkommande är flexibla åldersmässigt när de står som anklagade respektive målsägare ska vi absolut ha kvar.
Citera
2017-02-07, 23:48
Medlem
RagingHippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godhetsknarkaren
Ja, den här fantastiska svenska unika idén om att ensamkommande är flexibla åldersmässigt när de står som anklagade respektive målsägare ska vi absolut ha kvar.

Hellre fria än fälla haha! förutom när de blir förhäxade, bränn häxan.
Citera
2017-02-07, 23:53
Medlem
Sperssons avatar
.
Hon ser exakt ut som en flyktingmamma i min kommun.

Typ 25-30 år och väger minst 100kg.
Citera
2017-02-08, 00:05
Medlem
skunkjobbs avatar
Killen var inte i inneboende hos kvinnan och jag ser inget om någon beroendeställning så olagligheten hänger enbart på hans ålder. Ni som alltid (ofta med all rätt) hävdar att flyktingar är äldre än de utger sig för att vara, är det inte lite konstigt att det plötsligt passar att tro på hans låga angivna ålder?

Om han som så många andra har ljugit för Migrationsverket och var äldre än 15 då det knullades så är ju inte kvinnan pedofil. Vem fan vet, han kanske är 18 eller ännu äldre.

Ska ni vara någorlunda konsekventa så knip igen med pedofilsnacket tills vi har en äkta ålder på killen, får vi ingen säker åldersangivelse så är det väl ärligast att göra det vanliga antagandet.

Om han hade åldern inne finns inget olagligt men däremot en moralisk betänklighet om hon visste att han ljugit om sin ålder men inte anmälde detta.
Citera
2017-02-08, 00:06
Medlem
https://www.facebook.com/sandra.englund.562

Nu har hon censurerat sin Facebook oxså, lite sent bara..
Citera
2017-02-08, 00:12
Medlem
Är det pedofiltanter? Vad ser de annars i dessa omanliga småpojkar? Är det makt?

Jag är inte förvånad. Det är något som inte stämmer med hela grejen.

Det är ju inte första och inte sista. Undrar hur vanligt det är.
Citera
2017-02-08, 00:15
Medlem
-98-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
På adressen som står i stämningsansökan där den misstänkta våldtäkten begåtts bor en man som jag förmodar är exet till kvinnan (samma efternamn och ålder). Förmodligen var väl dessa ett par i somras (eller det kan ju knakat i fogarna). Vilket öde iaf för hennes exman att få veta att ens fru knullat skäggbarn i deras hem i dagarna två.

Kvinnan är skriven på annan adress i Kristinehamn nu.

Hon jobbar tydligen på folktandvården och nwt har haft ett litet reportage om kvinnan:
http://nwt.se/kristinehamn/2015/11/20/ett-varierande-arbete?refresh=true

Väldigt omhändertagande.

Sedan vet man ju att skäggbarnen inte alltid uppger rätt ålder så jag skulle inte bli förvånad om "blattebarnet" är betydligt äldre än 20 år!

Kan även tänka mig att han även är sugen på att få ett fett skadestånd och har själv anmält till polisen när tjejen inte vill betala honom för sin tystnad, han kanske utpressat henne?
Citera
2017-02-08, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -98-
Väldigt omhändertagande.

Sedan vet man ju att skäggbarnen inte alltid uppger rätt ålder så jag skulle inte bli förvånad om "blattebarnet" är betydligt äldre än 20 år!

Kan även tänka mig att han även är sugen på att få ett fett skadestånd och har själv anmält till polisen när tjejen inte vill betala honom för sin tystnad, han kanske utpressat henne?

Det kunde man ha räknat ut om man har något att tänka med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in