Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-07, 14:31
  #1
Medlem
Det finns många svenska tjejer på sociala medier som reser bort flera gånger per år och lever lyxliv. Många av dessa tjejer åker bland annat till Dubai och festar med arabiska män som har gott med pengar.

Jag undrar om det är vanligt att dessa tjejer får pengar och gratis saker i utbyte mot sex med rika män? Hur ofta förekommer det? Känner ni några som gör sånt?

Visst en del tjänar pengar på annonser men inta alla.

Denna tjej (https://www.instagram.com/ulrikahallberg/) har nyligen varit utomlands, nu ska hon ut och resa igen.
Citera
2017-02-07, 14:33
  #2
Avstängd
Tror det är extremt ovanligt.
Citera
2017-02-07, 14:54
  #3
Medlem
Stygotiuss avatar
Det är extremt billigt att resa. Två veckors jobb som kassörska på ICA kan ge dig flygresa till både London, Dubai och New york, om du är lite flexibel med avresedatum.. Bor man på skithotell, men tar flashiga bilder till instagram på stan behöver det inte kosta mycket alls.
Citera
2017-02-07, 15:14
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Det är extremt billigt att resa. Två veckors jobb som kassörska på ICA kan ge dig flygresa till både London, Dubai och New york, om du är lite flexibel med avresedatum.. Bor man på skithotell, men tar flashiga bilder till instagram på stan behöver det inte kosta mycket alls.

Precis, särskilt om man är av det kvinnliga könet så behöver man ju ofta inte ens betala för sina egna drinkar på krogen här i Sverige, tänk då på ett ställe som dubai.
Citera
2017-02-07, 15:52
  #5
Medlem
Tag the sponsor.
Citera
2017-02-07, 20:01
  #6
Medlem
Klart de kan ha hänt men tror de inte är så vanligt som du tror
Citera
2017-03-23, 14:07
  #7
Medlem
Ni kan ju fatta att det här är lockande för en ung snygg social tjej. I Sverige vill svenska killar dela på notan och utlänningarna rånar och våldtar dem. Men utomlands kan de träffa en annan typ av utländska killar som har egen lustyacht, 3 lyxbilar och kan låta dem shoppa loss för tusentals dollar utan att klaga.
Citera
2017-03-25, 09:23
  #8
Medlem
IMBILDENs avatar
Vet ingenting om den tjejen, men den första tanken hos mig är attention whore.

Tragiskt på sätt och vis med unga tjejer med taskigt självförtroende som finner meningen med livet att med ett cocktailglas och smink posera framför kameran. Däremellan träna och lägga upp rumpbilder och njuta av hungriga killars kommentarer kring den snygga röven. Jag tror att hon liksom alla andra tusentals tjejer som är stöpta i samma form faktiskt har oerhört mycket mer att erbjuda om de bara vill. De här tjejerna behöver bättre självförtroende!

Frågan är vad tjejer likt henne sysselsätter sig med om 8-10 år när åldern börjar smyga sig på och rumpan börjar hänga, när det vare sig finns utbildning eller arbetslivserfarenhet att falla tillbaks på?

Jag tycker ärligt talat att det är rätt tragiskt och jag tycker synd om henne, även om hon säkerligen har jävligt mycket schystare röv än vad jag har. Min röv är inte till salu...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback