2017-03-30, 05:51
Medlem
C0ws avatar
Meh. En sämre version av The Division.
Citera
2017-03-30, 11:37
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Meh. En sämre version av The Division.

Ärligt?
Var hittar du ens jämförelsen med The Division?
Har du spelat spelet eller bara sett framsidan på boxen?
Citera
2017-03-30, 12:58
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Ärligt?
Var hittar du ens jämförelsen med The Division?
Har du spelat spelet eller bara sett framsidan på boxen?

Ja, ärligt. Och ja, jag har både sett framsidan på boxen och spelat spelet.

Tycker du att de inte går att jämföra? Varför? Spelen är såklart inte helt likadana då Wildlands är en shooter och Division är långt mer åt RPG-hållet, men de har ett gäng liknande grunddrag som t.ex. co-op, 3rd person open world, missions och sånt.

Förutom att man på Division spelar online (möter alltså även andra players) så tror jag att det håller längre pga mer content att skaffa, vilket iofs är förståelidgt då Division är mer åt MMO/RPG. Det är väldigt svårt om man vill ha det bästa. Sen vill man även ge sig ut och möta andra players. mm mm.
Citera
2017-04-01, 22:55
Medlem
dovAkins avatar
Fan asså var fett taggad på detta spel men är ganska besviken väldigt repetivt och blir trist efter ett par timmars spelande.

Hade hoppats på ett spel som var som Division fast i Open World och skön miljö.
Citera
2017-04-04, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Jag är beredd att hålla med dig. Därför jag beställt en PS4 nu! Man vill ju det ska flyta på utan problem.

Fint att du håller med och Grattis till en Ps4 Pro. Men den spec du har till datorn borde du ju MAXA spelet i 4k och min 60fps t.o.m 100. Du har ju det bästa grafik kortet på marknaden och bland de bästa cpu så jävligt konstigt. Måste ju vara något annat knas. Säkert massa problem med Steam och inte datorn din

Har oså en Spel dator, inte lika grym som din men nästan men pallar inte med all problem med driv rutiner varenda gång ett nytt spel släpps och sen alla buggar som kommer med PC. Sen är inte 4k på PC VS 4K Pro någon skillnad då jag sitter 4m från tv så i mina ögon ser det lika fint ut + man sparar cash i slut ändan då PC bara klarar 4k ett år innan kortet måste bytas ut. NEJ TACK
Citera
2017-04-05, 21:08
Medlem
yournotlikemes avatar
JÄVLIGT snyggt spel. Har bara lirat en halvtimme så vi får se om storyn är något att ha.
Citera
2017-04-09, 22:07
Medlem
Energiknippes avatar
Fasen, är jag ensam om att tycka det är rätt svårt? Har normalt sett rätt lätt för shooters men här dör jag rätt ofta. Gillar spelet som fan men som andra påpekat kunde de lagt ner mer krut på fordronen. Behöver ett bättre sniper-rifle än det man får relativt direkt (m40a5).
Citera
2017-04-09, 22:18
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Fasen, är jag ensam om att tycka det är rätt svårt? Har normalt sett rätt lätt för shooters men här dör jag rätt ofta. Gillar spelet som fan men som andra påpekat kunde de lagt ner mer krut på fordronen. Behöver ett bättre sniper-rifle än det man får relativt direkt (m40a5).

På hard och sista svårighetsgraden dör man rätt snabbt därför det är rätt svårt.
Citera
2017-04-10, 21:19
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonie
På hard och sista svårighetsgraden dör man rätt snabbt därför det är rätt svårt.

Körde nivå 2/4...

Gick bättre när jag övergav springa/skjuta taktiken och faktiskt började smyga och timeshots mm. Klarade 3-4 uppdrag på rad utan incidenter.
Citera
2017-04-11, 14:18
Medlem
yournotlikemes avatar
Som sagt, väldigt repetitivt. I övrigt ett fantastiskt välgjort spel. Ångrar lite dock att jag pungade ut 679 spänn för detta. Skulle köpt det för halva priset senare. Inte värt 700 spänn.
Citera
2017-04-28, 11:53
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Som sagt, väldigt repetitivt. I övrigt ett fantastiskt välgjort spel. Ångrar lite dock att jag pungade ut 679 spänn för detta. Skulle köpt det för halva priset senare. Inte värt 700 spänn.

Köpte det nu när det kostar typ 450 på PStore, känns mer rimligt med tanke på vad man läst om det.

Kört ett par timmar nu, riktigt snyggt spel! Jag stör mig inte på att det blir repetitivt, jag brukar inte spela igenom spel på en långhelg utan drar ut på det i flera månader, då vill jag ha mycket innehåll och nörda och loota som fan och då gör det inte så mycket om det är lite repetitivt.

Fordonen är ett jävla skämt men blir ok när man lärt sig att inte trycka gasen i botten hela tiden. Saknar dock autopiloten från Far Cry 4.
Citera
2017-04-29, 10:02
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Hyfsat kul spel som dock kunde ha varit betydligt bättre.
Spelade endast singleplayer och tyckte det var kul att styra sina tre kollegor.
Tyckte att man kunde styra dom rätt bra och få dom att utföra tillräckligt mycket då man lärt sig att använda orderhjulet på rätt sätt.
Störde mig ej på att det blev för enformigt, man kan ju faktiskt själv välja hur man vill utföra uppgifterna och inget säger att man måste göra det på det samma och enklaste sätt varje gång.
Det som förstörde feelingen för mig var att jag nappade på erbjudandet att klippa El Suéno som man får efter att endast ha plockat 2 av hans 4 underbossar. Det gjorde att feelingen försvann från spelet när mister man himself inte länge hägrade vid horizonten.

Mitt råd till alla som håller på att spela detta är därför....Fall inte för frestelsen att knipa El Suéno före det att ni har plockat alla hans underbossar, ni kommer att ångra er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in