2024-04-13, 15:22
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
nnu en gng har jag tagit mig an Santa Blanca-kartellen. Denna gng via sk Ghost Mode, dr man endast har ett liv, och nr man dr s r spelet ver.
Nervositeten vxer ju lngre in i spelet man kommer, skitkul!
Citera
2024-04-13, 16:32
Medlem
Serajovics avatar
Spelet ser skitbra ut. Kanske kper detta.
Citera
2024-04-13, 19:24
Medlem
Det hr med tredjepersonsvy hatar jag som pesten, tycker gubben str synfltet hela tiden, tacka vet jag de frsta GR med expansionerna, efter det gick det utfr totalt
Citera
2024-04-14, 03:01
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
nnu en gng har jag tagit mig an Santa Blanca-kartellen. Denna gng via sk Ghost Mode, dr man endast har ett liv, och nr man dr s r spelet ver.
Nervositeten vxer ju lngre in i spelet man kommer, skitkul!

Du verger inte Bolivia minsann. Ghost mode mste vara frbannat trkigt. Frsta delen av kartan med en ddskalle gr frmodligen att klara ut utan att d en enda gng men sedan s lr du d en gng och d var det hela ogjort.

Blir ocks sugen p att dra igng igen. Hller fortf hg kvalitet fastn det var lngesen det kom ut. Uppfljaren testade jag aldrig fr den sg s generisk och trkig ut.
Citera
2024-04-14, 08:58
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Du verger inte Bolivia minsann. Ghost mode mste vara frbannat trkigt. Frsta delen av kartan med en ddskalle gr frmodligen att klara ut utan att d en enda gng men sedan s lr du d en gng och d var det hela ogjort.

Blir ocks sugen p att dra igng igen. Hller fortf hg kvalitet fastn det var lngesen det kom ut. Uppfljaren testade jag aldrig fr den sg s generisk och trkig ut.
Jag tycker tvrtom att Ghost Mode r skitkul. Spelet blir ett helt annat nr man endast fr bra ett vapen och undviker eldstrider i mjligaste mn, och direkt man knner att man brjar hamna i underlge s drar man sig fort ur kontakt. Man tvingas verkligen att vara extremt taktisk och tnka igenom allt.
Man ska sjlvfallet ven kra p svraste nivn s att man dr efter typ 2-3 skott.

Har nu lyckats ta mig upp till Level 13 med 8% av spelet avklarat, och som sagt, med kade antal timmar s kommer sklart kad nervositet pga att man inte vill sumpa allt. Jag lskar det!

Breakout hll inte samma klass nej, det hade sina ljuspunkter, men spelvrden och storyn sg tyvrr.
Ser verkligen fram emot nsta utgva.
Citera
2024-04-14, 20:13
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
Jag tycker tvrtom att Ghost Mode r skitkul. Spelet blir ett helt annat nr man endast fr bra ett vapen och undviker eldstrider i mjligaste mn, och direkt man knner att man brjar hamna i underlge s drar man sig fort ur kontakt. Man tvingas verkligen att vara extremt taktisk och tnka igenom allt.
Man ska sjlvfallet ven kra p svraste nivn s att man dr efter typ 2-3 skott.

Har nu lyckats ta mig upp till Level 13 med 8% av spelet avklarat, och som sagt, med kade antal timmar s kommer sklart kad nervositet pga att man inte vill sumpa allt. Jag lskar det!

Breakout hll inte samma klass nej, det hade sina ljuspunkter, men spelvrden och storyn sg tyvrr.
Ser verkligen fram emot nsta utgva.

Nr jag spelade igenom det gjorde jag frdigt alla regioner. Dremot blev det inte ett "lyckligt" slut fr jag gjorde inte alla de dr skallade extra uppdragen, CIA eller vad man ska kalla det t.e.x sam Fisher (splinter cell storyn) som utspelade sig i baser. Gjorde vissa av dom men inte just den storyn. S vill man ha det bsta slutet s ska man klara ut bonus uppdragen i "trdet" p kartan.

Drog igng det ett tag efter igen fr att spela igenom men var fr ttt inp trttande fr snabbt men nu var det ngot r sedan s r nog dags igen.

I brjan av spelet krde jag helt utan AI hjlpen men senare i spelet blir det svrt utan och vissa uppdrag r ett mste med AI t..e.x uppdrag dr man kr bil och man behver AI som skjuter i bilen medans man kr bilen.

Breakout behver man ocks vara uppkopplad p internet vilket r helt sjukt i en single campaign. Ligger servern nere s gr det inte att spela. Bara det fick mig att avst, grafiken r ngot bttre men miljerna ser likadana och trista ut, ser rtt dtt ut ocks.
Citera
2024-04-14, 20:16
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peckapecan
Det hr med tredjepersonsvy hatar jag som pesten, tycker gubben str synfltet hela tiden, tacka vet jag de frsta GR med expansionerna, efter det gick det utfr totalt

Du kan ju vlja first person eller third person mode nr du siktar, gr att vlja p instllningar. Strre delen av spelet spelade jag med third person sikte men sedan mrkte jag att det faktiskt flt p bttre med first person nr man siktar.
Citera
2025-05-07, 20:41
Medlem
Hejsan.

Har spelat detta i ungefr 2 mnader och lskar det!

Har dock en frga. Gr det att stnga av ett uppdrag p ngot stt? Spelat Silent Spade nu ett 50-tal ggr utan att klara det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in