2023-08-07, 02:27
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Han såg fan inte pigg ut. Han har alltid sett mkt friskare ut tidigare när han muckat. Krampigare, mer liv i ansiktet, här ser han typ helt grå och död ut! Och kolla handen och fingrarna så smal, ådrorna syns nästan!
Två orsaker ! Han är full och påtänd igen . Alternativt har han insett att han har förlorat i princip allt och kör nu för att få kontakt med sina barn och familj igen . Dessutom kan han inte dricka och knarka längre eftersom som han är dömt till behandling. Så det börjar liksom ta slut . Kanske inte lika roligt att heta”gangster” ceesay längre, när verkligheten knackar på dörren och karma är efter en. Jag skulle inte sova gott om jag gick i hans skor . Han ser sjuk ut ifall . Och hans ex eller flickvän verkar extremt skadad. Ful är hon också . Han ser bättre ut än vad hon gör . Utan filter och smink på någon av dom.
Citera
2023-08-07, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Asså usch hon är så ofräsch!! Helt sjukt att folk kan skriva ”vackrast i världen” dom ljuger ju bara? Btw så såg jag att hon frtf har på sig sin svettiga ring ifrån ur o Penn som ska vara deras ”förlovningsring” o Alex o alva armbandet. Må hända att dom leker att det slut för att få upp ngt content på youtube lr åtminstone så har säker Alex lurat Alva med det så han kan sakta med säkert bli av med henne..

Hon har väl fått för feta korvfingar av all snickerskaka, lådvin och alkoläsk för att kunna få av ringen…
Citera
2023-08-07, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Någon som har lust att förklara vad stugbajsaren har gjort mot Mikaela? Hon (alva) beter sig som en jävla tattare... precis som alex

Ska gräva lite i saken imorgon om inte M hinner gå ut med något innan dess. Sambon är från krillehöla så ska höra med hennes vänner om dom eventuellt har hört något rykte på byn
Citera
2023-08-07, 05:57
Medlem
knark-kungens avatar
Det krävs en hög nivå av trash för att utnyttja och blåsa sin vän på pengar..

Har Alva alltid varit såhär luffig? Eller är det benzoberoendet som tagit över?
Citera
2023-08-07, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det krävs en hög nivå av trash för att utnyttja och blåsa sin vän på pengar..

Har Alva alltid varit såhär luffig? Eller är det benzoberoendet som tagit över?

Tror helt ärligt hon är sån, tror hon visar sitt sanna jag i dom gamla klippen ihop med han negern som är bög.

Tror hon har sett det som att Alex och Marcus är vänner och hon är Marcus brud, när Alex dumpar henne ser hon inga förpliktelser att vara lojal mot hans vänner. 🤮🤡
Citera
2023-08-07, 06:59
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Tror helt ärligt hon är sån, tror hon visar sitt sanna jag i dom gamla klippen ihop med han negern som är bög.

Tror hon har sett det som att Alex och Marcus är vänner och hon är Marcus brud, när Alex dumpar henne ser hon inga förpliktelser att vara lojal mot hans vänner. 🤮🤡
Jag tror att Alex med flit har varit elak och dumpat Alva för tillfället. Han vet att hon kommer att komma krypande tillbaka så fort han knäpper med fingrarna, men just nu måste han få vara ifred. Han måste planera sin landsflykt och då kompliceras saken exponentiellt om man ska ha med sig en oerfaren liten wannabe-influencer-tjej överallt. När han väl har kommit i mål, vart han nu ska någonstans, så kommer Alva att sticka dit också. Han behöver kunna använda henne till sina förehavanden och hon behöver honom för att ha en anledning att över huvud taget fortsätta leva. Att Alva väljer att ignorera/blockera olika människor är nog inte konstigare än att hon verkligen inte har en enda krona och mår så dåligt över att ha blivit dumpad att hon lika gärna skulle kunna hamna på St Göran.
Citera
2023-08-07, 12:16
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag tror att Alex med flit har varit elak och dumpat Alva för tillfället. Han vet att hon kommer att komma krypande tillbaka så fort han knäpper med fingrarna, men just nu måste han få vara ifred. Han måste planera sin landsflykt och då kompliceras saken exponentiellt om man ska ha med sig en oerfaren liten wannabe-influencer-tjej överallt. När han väl har kommit i mål, vart han nu ska någonstans, så kommer Alva att sticka dit också. Han behöver kunna använda henne till sina förehavanden och hon behöver honom för att ha en anledning att över huvud taget fortsätta leva. Att Alva väljer att ignorera/blockera olika människor är nog inte konstigare än att hon verkligen inte har en enda krona och mår så dåligt över att ha blivit dumpad att hon lika gärna skulle kunna hamna på St Göran.

Tror inte han varken planerar eller har resurser till en landsflykt.
Citera
2023-08-07, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues

Håller med dig här alltså har jäkligt svårt att tro på den planen, visst har nog tanken slagit honom men med vilka pengar? Han får nog inte låna till en dosa snus om det vore så.
Han kan ju fråga getingen 😂😂💪
Ni får kasta Sten på mig om jag har fel 😂
Citera
2023-08-07, 12:41
Medlem
Citat:

Tror att teorin kring Alva kan stämma mycket väl, men ja som sagt har svårt att tro på den andra biten.
Spänningen är olidlig! 😂
Citera
2023-08-07, 13:06
Medlem
Citat:

Eller hur! Tror ni snubben är så dum att han flyr landet med vadå, typ 250g guld ? Glassigt.

Alex vill nog ha behandlingen. Han vill inte vara så pundig som han varit.
Citera
2023-08-07, 15:03
Medlem
Kolla Alvas äckliga naglar på senaste Instagram story blääääääääää
Citera
2023-08-07, 15:33
Medlem
Alex kanal på yt heter inte längre Alex & Alva utan Alex ceesay.
Men videos som alva gjort är kvar.
Och usch vilka jäkla naglar hon har på sin insta story.. Som att hon bott i en grotta i år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in