2023-08-06, 17:08
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
100% är hon skyldig Mikkan en massa! Och det sträcker sig ju nog långt bak ända tills långt innan killarna åkte in. Då Alva och Alex levde på dom och många andra människor! Och självklart snear Mikaela när hon ser att Alva köpt katt, fixat tak över huvudet, färgat håret osv, istället för o betala sina skulder!

Mm, verkar onekligen som att Alva gjort sig oanträffbar och sitter o trycker på okänd location (fast jag tippar på att det är den ökända stugan) Hon har väl gjort sin del i planen och nu väntar hon bara på att sin ”ride or die” ska dyka upp. Kommer han göra det är frågan?

Citat:
Ursprungligen postat av Horanfrantornet88
Alva och Mikaela avföljde varandra idag.

Så fruktansvärt ruttet av Alva.. Tror att du har helt rätt där, hon ser att A lägger cash på annat onödigt ostört för att göra rätt för sig, M är ju ensam med ett barn och behöver ha sina cash tillbaka. Så lågt!! Mikaela har även verkligen stått upp för henne i bl.a den där Superior vloggen på snap de hade. Usch hoppas fan M går ut med vad som hänt så Alva får karma tillbaka!

Och jo, hon hoppas nog Alex kommer och sveper med sig henne bort snart. Men han kör nog en dubbelfint hellre. Alternativt väntar han lite med att dumpa tills han är på säkert avstånd och utnyttjat klart henne.

Något är på g iallafall...
Citera
2023-08-06, 17:58
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Haha sluta!.😂 Nä men vad är detta? Umgänge med barnen redan?
Verkar väl lite tidigt med permission från behandlingshemmet? Och han åkte väl raka vägen dit från häktet. Men oavsett ser han inte helt nykter ut direkt..

Det tyder ju på att han försöker återfå kontakten med sin familj. Hans mamma har ju haft kontakt med hans barn och barnens mamma hela tiden, och hon har ju sagt att villkoret för att hon ska hjälpa sin son är att han kastar Alva. Känns som att det kan vara därför han kastat henne. Han ville ha sin familj tillbaka
Citera
2023-08-06, 18:00
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Haha ja verkligen, det där var en sliten ”crack-neger” vi såg i bild.😂

Fatta hur han ska ha sett ut i början av häktningen då. 👍😎

Sådär har han alltid sett ut på riktigt utan Alvas facetunefilter 😅
Citera
2023-08-06, 18:02
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horanfrantornet88
Hann screena mikaelas kommentar på stugbajsarns bild innan paddan raderade den

"Du ignorerar mina meddelanden och raderar mina kommentarer
Haha vad blir det, blocka mig istället"
Skrev hon

Lägg upp här!
Citera
2023-08-06, 18:15
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Lägg upp här!

Redan gjort: (FB) rapparen Alex Ceesay
Citera
2023-08-06, 18:26
Medlem
Citat:
Det tyder ju på att han försöker återfå kontakten med sin familj. Hans mamma har ju haft kontakt med hans barn och barnens mamma hela tiden, och hon har ju sagt att villkoret för att hon ska hjälpa sin son är att han kastar Alva. Känns som att det kan vara därför han kastat henne. Han ville ha sin familj tillbaka
Han såg fan inte pigg ut. Han har alltid sett mkt friskare ut tidigare när han muckat. Krampigare, mer liv i ansiktet, här ser han typ helt grå och död ut! Och kolla handen och fingrarna så smal, ådrorna syns nästan!
Citera
2023-08-06, 18:46
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:

Oj visste att hans mamma sagt så, de har ju iallafall låtsats gilla varandra(Alva och Alex mamma alltså) lite på sociala medier. Typ att mamman ska lära Alva yoga osv...
Men bra om det nu är så. Någon förälder som har vett och ställer lite krav!
Tycker så synd om Alex barn..

Har däremot så svårt att tro på allt detta bara.. Dels att Alva raderat och gett upp på deras ÄKTENSKAP så fort, vi vet ju vilken level av besatt hon är. Och jag tror faktiskt inte Alex redan har fått permiss att gå på lekland med sina barn.. Är bilden ens ny? Om den är ny så tror jag mer på en gemensam utflykt med behandlingshemmet till typ något liknande Jump/hoppställen, Alex är ju typ 12 år i huvudet så han åker nog gärna dit!
Citera
2023-08-06, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantastico7
Hittade fuparna
Finns också fler domar på både han och Ceesay här
(FB) Död kropp funnen i Ledinge i Knivsta, 2019-10-12, svenske artisten Alex Ceesay gripen

Lillebrorsan verkar vara en riktig hårding 🙈🙈😂

https://bilddump.se/bilder/20230806193314-217.213.134.20.png
Citera
2023-08-06, 19:47
Medlem
Vilken riktig fjolla lillen är

Vart hittar jag hela förhöret??
Citera
2023-08-06, 22:24
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Han såg fan inte pigg ut. Han har alltid sett mkt friskare ut tidigare när han muckat. Krampigare, mer liv i ansiktet, här ser han typ helt grå och död ut! Och kolla handen och fingrarna så smal, ådrorna syns nästan!

Kan det vara så att han börjat medicinera sin adhd? Det brukar göra folk spinkiga.
Citera
2023-08-06, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kdakdfskdskdsagd
Lillebrorsan verkar vara en riktig hårding 🙈🙈😂

https://bilddump.se/bilder/20230806193314-217.213.134.20.png

Hahahahaaa, nu dog jag nästan! Drack mjölk?!! 😂😂😂 Wow! Där satte han verkligen ner foten 🙈😁
Citera
2023-08-07, 02:13
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Hur är det ens möjligt?
Och varför släpper dom in honom där?
Fy fan vad han ser ut.
Det var väl inget merit . Du kan säkert också komma in om du vill . Låter fan nästan avundsjuk på honom för att han hänger på ett lekland för små barn . Det är ju sjukt . Frågan är inte hur han hamnade där utan vad i helvetet gör han på ett lekland för bebisar .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in