2022-06-12, 23:42
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Känns som han gick på benso i vloggen? Ögonen såg inte helt nyktra ut, o han verkade så lugn o trött av sig?

Yes han är garanterat inte drogfri.
Antingen ljuger Alva om att han är drogfri, eller så ljuger Alex för Alva och kör i smyg
Citera
2022-06-12, 23:50
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Yes han är garanterat inte drogfri.
Antingen ljuger Alva om att han är drogfri, eller så ljuger Alex för Alva och kör i smyg

Båda ljuger nog för varandra, typiskt missbrukarbeteende.

Han brukar ju ha sjukt mycket energi i sina vloggar o storytimes etc innan kåken, den Alex såg man inte nångång i vloggen. Kändes som en zoombie bara o försökte klistra på ett leende på det.

100% benso.
Citera
2022-06-13, 00:01
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Båda ljuger nog för varandra, typiskt missbrukarbeteende.

Han brukar ju ha sjukt mycket energi i sina vloggar o storytimes etc innan kåken, den Alex såg man inte nångång i vloggen. Kändes som en zoombie bara o försökte klistra på ett leende på det.

100% benso.

Sjukt pinsamt att han verkar tycka han är sjukt häftig som knarkat och suttit. "Fattar ni vilken grabb ni har här?? Jag knarkar och är ändå såhär fit "
Han tror att det är content att han snart kanske sitter på plattan och tar en horsemacka och skiter fullständigt i dom runt omkring honom som bryr sig, det är bara tragiskt och inget annat

Sen skyller sitt återfall på kriminalvården. Betyder i andra ord att han inte har ett uns av självdisciplin...🙄
Citera
2022-06-13, 00:06
Medlem
avsmakens avatar
Citat:
Känns som han gick på benso i vloggen? Ögonen såg inte helt nyktra ut, o han verkade så lugn o trött av sig?
Han är benzad i olika grad under hela jävla videon. Jag ser på dom ögonen. Förklarar varför han äter så gott hela tiden också.
Citera
2022-06-13, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaya345
100% att det var han som sköt den där killen som de dumpade i någons trädgård. Har aldrig trott ngt annat. Men med det sagt, alla dagar i veckan en nykter mördare som försöker sona sina synder än en påtänd psykotisk jävla stolle som är en fara för andra.
Kolla videon på Youtube, vem sköt Artjom.
Citera
2022-06-13, 01:06
Medlem
Nu börjar det bli riktigt content ju. Hoppas på lite live sändningar från festkvällarna i framtiden!
Citera
2022-06-13, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Absolut ingenting emot droganvändning men att sitta och röka crack i flera dagar tills man tror att polaren försöker döda en, det blir inte pundigare än så, är han på den nivån förstår jag att bara total nykterhet är ett alternativ.

Vad tog Alva ett återfall på?

Alltså om man känner igen pundar så förstår man att det är taktik utav honom att nämna var 3e minut att han satt med en cracksten o rökte. Jag menar att deras plan är att skämta och överdriva om ALLT de har gjort under dessa veckorna för att sedan kunna komma ut om 2 månader o säga att han är clean från crack men han behöver fortfarande benso för att kunna fungera osv osv. Vanliga pundar bortförklaringar asså. Alva är inte heller nykter. Hon va torsk på cola o alkohol innan hon träffade alex men la av med colat för att de skulle kunna bygga sin youtubekanal som handlar om alex missbruk i princip.

Jag har sj becknat många år (preskriberat) och ja åkte hem till mkt folk, många äldre pundare som sitter o tjafsar med varandra och man känner igen mönstret av lögnerna. Mam behöver egentligen inte ens vara nåt proffs lyssna bara på hur han slöddrar så märker man att han går på habbar. Han har recept på sobril i sverige som är en barnlek men om man tar med det receptet till turkiet och överdriver sina symtom lite på köpet så kan man få ut i princip vilka habbar man vill. Funkar inte på alla apotek men du behöver inte leta mer än en kvart för att få en box med xanor och ikto. Han shlajfar även där nere just nu, men för stt försöka gömma det så ska dom filma varenda gång dom är ute o äter mat, o snacka om hur myyycket mat de äter!! Anabola är busenkelt att skaffa där o de har fler preparat än de går att fixa i sverige, för 1/20 av priset. Klart som fan att han har aptit på shlajf då
Citera
2022-06-13, 02:39
Medlem
Jag vet inte i vilken värld deras följare lever i som kommenterar på youtube. Men alla som varit i närheten utav missbruk kan TYDLIGT se att återfallet inte är över. Och att de dessutom kör på i Turkiet är ju sinnesjukt med tanke på hur lagarna ser ut där.

Ett tips till turkisk polis om att en mördare som är svensk medborgare knarkar i Turkiet just i detta nu så kommer han bli gripen i morgon. Speciellt med tanke på dagens relation mellan länderna. Uppmanar ingen att ringa in det tipset, men att Alex och Alva inte förstår det själva vittnar också om att de är mitt i det.

Sen också det totalt överdrivna matintaget igenom hela videon, är det ett tecken på nykterhet tror folk? Kanske om man aldrig käkat benso i sitt liv, men kom igen nu förfan. Det slår ut hela systemet i hjärnan, tar både bort mättnadskänslan och ger samtidigt ett sånt extremt sug efter mat. Det är så fruktansvärt uppenbart allting och så jävla sorgligt.
Senast redigerad av bjurskan 2022-06-13 kl. 02:41.
Citera
2022-06-13, 08:06
Medlem
Hela deras youtube kanal är bara konstig när man tänker efter, det ända han gör på kanalen är att romantisera droger och kriminalitet. Och för övrigt så är det ganska tydligt att han aldrig varit nån lyckad kriminell, hans kriminella liv verkar vara väldigt pundig, typ blåsa folk på pengar, luftskulder till folk som har respekt för hans fasad, utpressning, något pundigt bax eller misslyckade rån/smash. Han har byggt upp en karaktär som stor stark farlig gangster boss typ men är som en pundig springis.
Citera
2022-06-13, 09:24
Medlem
GeleZachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Jag vet inte i vilken värld deras följare lever i som kommenterar på youtube. Men alla som varit i närheten utav missbruk kan TYDLIGT se att återfallet inte är över. Och att de dessutom kör på i Turkiet är ju sinnesjukt med tanke på hur lagarna ser ut där.

Ett tips till turkisk polis om att en mördare som är svensk medborgare knarkar i Turkiet just i detta nu så kommer han bli gripen i morgon. Speciellt med tanke på dagens relation mellan länderna. Uppmanar ingen att ringa in det tipset, men att Alex och Alva inte förstår det själva vittnar också om att de är mitt i det.

Sen också det totalt överdrivna matintaget igenom hela videon, är det ett tecken på nykterhet tror folk? Kanske om man aldrig käkat benso i sitt liv, men kom igen nu förfan. Det slår ut hela systemet i hjärnan, tar både bort mättnadskänslan och ger samtidigt ett sånt extremt sug efter mat. Det är så fruktansvärt uppenbart allting och så jävla sorgligt.
Håller fullständigt med. Fattar inte hur de kan våga leva så, att öppet ta tunga droger i Turkiet med de lagarna…
Citera
2022-06-13, 10:50
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Man förstår ju hur illa det är när HAILU faktiskt är den enda med vettiga saker att säga i deras videos.

Verkar även vara han som för den mesta stoppat Alex ifrån att flippa helt. Hur ska det gå för dom nu när H skulle resa hem till Sverige?
Ska lilla Alva på 1,50m hålla fast en 2 meter lång absande cracksmurf som börjar veva som ett barn när han blir knarksugen? ..

Hon kan ju hota med att göra slut men då tar det nog förmodligen slut, Alex visar ju väldigt tydligt att drogerna är viktigare för honom än hans nära och "kära".
Citera
2022-06-13, 11:03
Medlem
Är det bara jag som blir så ledsen för Alvas skull? Känns som hennes närmsta (mamma) inte heller ser allvaret. Visst Alex är en snäll kille nykter men när han inte är det så är han en livsfara i och med Paranoior. Han sa ju det till och med själv i klippet.

Har även reagerat på ett Alva har ett blåmärke i pannan efter den bråkiga natten när hon satt i ett hörn och grinade medan alex och den andra kvällen bråkade pga Alexa paranoia. Jag förstår att hon älskar honom men hon måste tänka på sitt eget bästa. Och det borde de som står nära henne och ser allt utifrån också göra. Tror inte vi fått veta ens hälften av allt som verkligen har hänt. Och jag tror inte han är supersnäll med Alva när han blir sådär galan heller. Någon borde ingripa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in