2022-06-13, 11:07
Medlem
Känns som att Alva ligger med somnlösa nätter, bråk, skrik, kaos och blir traumatiserad… för att Alex ska knarka på. Jag förstår att det kan räknas som en sjukdom osv osv osv men om han inte skärper sig nu under den här resan hoppas jag att Alva låter han fortsätta med sin grej och att hon kan fortsätta med youtube själv för det känns som många ändå gillar att följa henne. ♥️
Citera
2022-06-13, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hannno
Känns som att Alva ligger med somnlösa nätter, bråk, skrik, kaos och blir traumatiserad… för att Alex ska knarka på. Jag förstår att det kan räknas som en sjukdom osv osv osv men om han inte skärper sig nu under den här resan hoppas jag att Alva låter han fortsätta med sin grej och att hon kan fortsätta med youtube själv för det känns som många ändå gillar att följa henne. ♥️
Vem gillar följa henne snorungar som inte har något innanför pannbenet, sorjlig brud som vill hänga med dom "tunga grabbarna" ,Alex gå vidare hon är inte din mamma ,fast hon vill det.. hoppas ni sköter er I turkiet annars blir det galler......
Citera
2022-06-13, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hannno

HAHHA, har du redan givit upp Alex och ändrat fokus till Alva?

Men absolut det är fruktansvärt synd om henne som sitter och ser så jävla glad och road ut över deras kaoskvällar i Turkiet.
Det är givetvis inte synd om henne när hon aktivt väljer att ändra sina principer och tidigare ultimatum för en drogfri livsstil för att sedan börja missbruka(dricka) själv bara för att Alex gör det.
Citera
2022-06-13, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaya345
100% att det var han som sköt den där killen som de dumpade i någons trädgård. Har aldrig trott ngt annat. Men med det sagt, alla dagar i veckan en nykter mördare som försöker sona sina synder än en påtänd psykotisk jävla stolle som är en fara för andra.
Håller med dig till 100%, det där ute i Knivsta?
Ingen åkte väl dit för mord om jag minns rätt, brist på bevis?
Så sorgligt ändå när människor hamnar i skiten och inte har stake nog att ta sig ur.
Dom borde åkt till Himalaya eller något, INTE till Turklandet 😵
Citera
2022-06-13, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Håller med dig till 100%, det där ute i Knivsta?
Ingen åkte väl dit för mord om jag minns rätt, brist på bevis?
Så sorgligt ändå när människor hamnar i skiten och inte har stake nog att ta sig ur.
Dom borde åkt till Himalaya eller något, INTE till Turklandet 😵

Har inte läst hela FUPen men ja. De påstod att det var ett vådaskott. På röntgenbilder av kraniet ser man att han är skjuten mitt i pannan. Som jag förstått det gick det aldrig att bevisa vem som sköt. En kille åkte dit för griftefridsbrott tror jag. De dumpade ju den avlidne i en trädgård och föröskte elda upp kroppen. Men A mfl friades i slutändan.
Citera
2022-06-13, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaya345
Har inte läst hela FUPen men ja. De påstod att det var ett vådaskott. På röntgenbilder av kraniet ser man att han är skjuten mitt i pannan. Som jag förstått det gick det aldrig att bevisa vem som sköt. En kille åkte dit för griftefridsbrott tror jag. De dumpade ju den avlidne i en trädgård och föröskte elda upp kroppen. Men A mfl friades i slutändan.
Säkert A som är skyldig till detta, oavsett det är otroligt om han överlever till 40 års åldern med detta levnadssätt.
Citera
2022-06-13, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Säkert A som är skyldig till detta, oavsett det är otroligt om han överlever till 40 års åldern med detta levnadssätt.

Ja, han har ju nyligen erkänt, iaf ett mord och att det skulle vara just detta mordet är det låga odds på.
Citera
2022-06-13, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Vad är det för straff i turkiet om du åker fast för att använda droger?

Försökte googla men fick bara fram "två till fem år för innehav", så inget mängdresonemang men skulle inte förvåna mig och det skulle bli något är per gram på tex kokain.
Det är rejält vågat att köra där nere, speciellt när han sagt att det varit nära att han blivit häktad för de senaste bravaderna när dom slirat på stan.
Citera
2022-06-13, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Försökte googla men fick bara fram "två till fem år för innehav", så inget mängdresonemang men skulle inte förvåna mig och det skulle bli något är per gram på tex kokain.
Det är rejält vågat att köra där nere, speciellt när han sagt att det varit nära att han blivit häktad för de senaste bravaderna när dom slirat på stan.

Fattar inte varför han åker ner dit och sätter sig i sånna risker… bättre han pundar på hemmaplan 😂
Citera
2022-06-13, 14:43
Medlem
Gold94s avatar
Tog bort min prenumeration på Youtube igår.
Det kändes som att man satt och tittade på tre fjortisar där i början som satt och garvade och tyckte det var jättehäftigt och roligt när dom berättade om punderiet.
På riktigt, hur gammal är Alex egentligen? 😖
Det lär ju inte vara några seriösa företag som vill ha sin reklam på A och A:s kanal..😂
Vi får hoppas att Alva kommer helskinnad ur skiten iallafall..🙏
Citera
2022-06-13, 14:48
Medlem
Citat:
Fattar inte varför han åker ner dit och sätter sig i sånna risker… bättre han pundar på hemmaplan 😂

Hehe, kul att du nämner det för att han sa precis så i sin senaste video att han ville åka till Sverige men Alva sa att dom ska stanna i turkland så länge det behövs för att han ska vara nykter.
Citera
2022-06-13, 15:32
Medlem
Citat:
Pundar han i Sverige så blir de problem med frivården, är väl därför dom är där för att slippa pissa 😂

Sen måste jag säga att det är ju ruggigt barnsligt att berätta att man knarkat bort 100k medans man samtidigt skryter om att det fortfarande ”går bra” för de finns pengar på kontot. Känns lite som att pissa på sina fans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in