2023-04-14, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Man får ta emot besök under övervakning. Det fick jag göra dom månader som jag satt häktad.

Vad har det du skriver med det jag skrev att göra? Pratar inte om några besök pratar om Alvas påstående att hon är gift?
Citera
2023-04-14, 18:32
Medlem
Alva fick en kommentar på tiktok om hennes bryn att hennes man sitter häktad och hon lever på hans pengar.
Som hon svarar på ”detta var gratis gumsi”
klart det var gratis om dom inte har pengar kvar.. eller har hon kritat ögonbrynen😂😭
Senast redigerad av sammasomvanligt 2023-04-14 kl. 18:34.
Citera
2023-04-14, 18:47
Medlem
Är det förresten någon som har Alvas/ Alex domar på lexbase? Hade vart kul att se..
Citera
2023-04-14, 19:29
Medlem
Hon verkade jävligt singel för 2 år sen iaf. Den här videon säger ju allt om vem riktiga Alva va innan Alex. Inte lilla timida "oskuld" muslimen hon försöker ge sken av iaf.
Hon är clout chaser 100% kolla vad hon lyser upp av stolthet 07.10 in i klippet

https://youtu.be/hrBF7_c8fJ4
Citera
2023-04-14, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Man får ta emot besök under övervakning. Det fick jag göra dom månader som jag satt häktad.
Ni kanske inte har/hade samma förutsättningar. Rätt säker på att Alva inte får besöka honom i nuläget.
Citera
2023-04-14, 21:33
Medlem
Hejsan12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Ni kanske inte har/hade samma förutsättningar. Rätt säker på att Alva inte får besöka honom i nuläget.

Fast övervakade besök brukar man ju visst få ta emot. Vad gör dig säker på att det inte gäller Alex?
Senast redigerad av Hejsan12345 2023-04-14 kl. 21:38.
Citera
2023-04-14, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan12345
De allra flesta som sitter häktade får ta emot besök, varför skulle det inte gälla Alex?
Absolut inte mitt under början av utredning. Och han sitter med fulla restriktioner. Oftast bara prästen, advokaten och KV personalen han får träffa då! Får inte ens ringa. Vf skulle han få besök av Alva som med all säkerhet har varit vid hans sida då han begått dessa brott, är även kanske inblandad tom. Dessutom straffad. Hon fick inte träffa honom sist han satt, och då var det tom anstalt, som är ”slappare” än häkte! Nä, han ska nog va glad om han får samsittning därinne!
Tror inte du suttit häktad med fulla restriktioner. Såklart kan man få besök i häkte beroende på omständigheter. Och har man suttit ngr månader brukar man få lite besök kanske av hälsoskäl, om utredningen inte är i känsligt läge.
Alex har väl knappt suttit en månad. Han får knappast besök. Och speciellt inte av Alva!
Citera
2023-04-14, 21:47
Medlem
Citat:
Fast övervakade besök brukar man ju visst få ta emot. Vad gör dig säker på att det inte gäller Alex?
Det jag skrivit till användaren uppe, se läs mitt inlägg ovanför.
Han har knappt suttit en månad, och har fulla restriktioner bla.
Citera
2023-04-14, 22:27
Medlem
Hejsan12345s avatar
Citat:
Absolut inte mitt under början av utredning. Och han sitter med fulla restriktioner. Oftast bara prästen, advokaten och KV personalen han får träffa då! Får inte ens ringa. Vf skulle han få besök av Alva som med all säkerhet har varit vid hans sida då han begått dessa brott, är även kanske inblandad tom. Dessutom straffad. Hon fick inte träffa honom sist han satt, och då var det tom anstalt, som är ”slappare” än häkte! Nä, han ska nog va glad om han får samsittning därinne!
Tror inte du suttit häktad med fulla restriktioner. Såklart kan man få besök i häkte beroende på omständigheter. Och har man suttit ngr månader brukar man få lite besök kanske av hälsoskäl, om utredningen inte är i känsligt läge.
Alex har väl knappt suttit en månad. Han får knappast besök. Och speciellt inte av Alva!

Jag har fått besöka personer med fulla restriktioner på häktet som jag senare inte fått besöka på kåken.

Du, däremot, verkar inte prata utifrån egna erfarenheter.
Citera
2023-04-14, 22:53
Medlem
Citat:
Jag har fått besöka personer med fulla restriktioner på häktet som jag senare inte fått besöka på kåken.

Du, däremot, verkar inte prata utifrån egna erfarenheter.
Det har du ingen aning om! Jag pratar utifrån mina egna erfarenheter både inifrån och utanför ”murarna”! Men det har inte du med att göra!
Men mest pratar jag om vad som vanligtvis gäller, de generella reglerna. Och hur det brukar gå till! Och vad jag faktiskt tror gäller i just Alex och Alvas fall, som diskuterades ifrån början. Inte huruvida din vistelse inom KV varit!
Skitsamma! Vi lär väl märka om Alvish får gå o hälsa på sin Gud!
Citera
2023-04-14, 23:03
Medlem
Citat:

Hon har besök på onsdag. Övervakat i typ 10 min sa hon. Det kommer vara en polis med.
Citera
2023-04-14, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dulcenea
Hon verkade jävligt singel för 2 år sen iaf. Den här videon säger ju allt om vem riktiga Alva va innan Alex. Inte lilla timida "oskuld" muslimen hon försöker ge sken av iaf.
Hon är clout chaser 100% kolla vad hon lyser upp av stolthet 07.10 in i klippet

https://youtu.be/hrBF7_c8fJ4

Den här videon är så uttjatad nu tror den är länkad 50 gånger i den här tråden snälla kom med något annat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in