Citat:
Ursprungligen postat av
Vadere
Jag ser fortfarande skillnad. Hon har ju genuint sett läskig ut senaste tiden. Helt sinnessjuk redigering. Bilden jag länka är ju redigerad den med, men inte sådär äckligt pinsamt skrikit som innan. Jag TROR Alva kan bli ren utan Alex. Om hon släpper hela sin "han är min MAN vi är i ett ÄKTENSKAP" tankesättet som är så pinsamt. Men helt ärligt verkar hon i alla fall gladare utan Alex. Mer social. Vågar visa sig mer. Alex har alltid tryckt ner henne. Hela gnistan dör så fort han är i närheten av henne. Den lilla lilla gnistan hon har kvar, syns iaf när hon slipper honom.
Det handlar knappast bara om att bli ren. Det är den lilla grejen i det hela! Hon gick inte på droger när hon träffade Alex från början, men va ändå sjuk i huvudet och hade ett väldigt skevt synsätt och attityd kring saker och ting, har det visat sig! Sen säger hon att hon är alkoholist, ”periodare” baserat på när Alex tar droger, då dricker hon, annars inte. Dock har jag aldrig sett eller upplevt något riktigt bevis på den här alkoholisten? Undra hur farligt det är, eller om hon bara kallar sig det för att hon blir bäng och jobbig på alkohol, eller tycker det är coolt att ha ett missbruk och vara en tragisk människa. Hon verkar se en prestige i sådana saker.
Har alltid trott henne innan. Men dessa sidor hon visat sista tiden får mig att tvivla på allt. Helt plötsligt är allt lögn för mig som hon någonsin sagt. Svårt att ta denna människa på allvar! Handlar nog inte bara om vad Alex har förvandlat henne till. Börjar förstå att hennes personlighet alltid varit riktigt Shady. Även om han gjort sitt med henne. Det är inte synd om henne. Hon bara fortsätter och fortsätter rättfärdiga vidriga beteenden, beter sig fruktansvärt, tänker inte en sekund på att unga människor ser skiten. Den mest fruktansvärda förebild man kan tänka sig! Och lögnerna.. ..dessa lögner. Hon förstår iheller inte bättre än att de är offentliga, och varit på kamera ngr år nu. Allt går att dubbelkolla, gå tbx o kolla, och folk har ögon och öron, och man kan utan problem beställa ut diverse handlingar. Det går att slå hål på lögner hur lätt som helst, men hon bara fortsätter! Och hur hon hyllar hemska beteenden, missbruk, våld, mord, vapen, all kriminalitet, och att bete sig så dåligt som det bara går tycker hon är riktigt ”Slay” också! Det är det fetaste coolaste hon vet! Och hon har ett ÄKTENSKAP med en fucking Real G med liv på sitt samvete som älskar att skryta om det också! Slå det, kan ni fatta?! Kan ni komma på ngt coolare än Alex?! Hennes idol!
Nä, försök du rädda henne. Hon får inga sympatier av mig längre. Kan inte komma på en enda anledning som skulle få mig att ändra mig. Inte ens om det skulle komma fram att hon var mentalt handikappad. Vilket jag tror är fallet. Men hon kommer ändå inte undan med det skitiga beteende hon visar upp nu! Hon gräver sin egen grav bara djupare och djupare för varje dag som går. Helt på egen hand, utan Alex hjälp. Och då tänker jag inte främst på ”missbruk”
utan hur hon framställer sig själv på Sociala medier, vilka grodor och lögner som hoppar ur hennes mun i intervju sammanhang, hur hon ser på rätt och fel, hennes värderingar, gränslös mytoman. Med mera.. Och det värsta av allt, hon har inte en tanke på att stoppa sig själv eller tänka om!