2023-04-07, 22:12
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Snart lär hon väl vara upptagen med att vara sexy for A gram

Å gud😅
Citera
2023-04-07, 22:13
Medlem
Citat:
För att Alva är en blodigel som sitter klistrad på Alex och gör sig högst aktuell i alla ”rapparens” angelägenheter. Till och med nu när Alex sitter häktad i Karlstad så letar Alva frenetiskt efter en bostad i Karlstad.

*GILLAKNAPP*
helt sjukt, 1. vrf letar hon ens bostad om dom nu hade en? 2. Han kan bli knallad inpincip när som helst, ska hon då ”flytta med” vart han än hamnar?
Citera
2023-04-07, 22:13
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Fattar inte heller helt ärligt. Jag hade inte ens pallat hålla koll på min telefon o ännu mindre uppdatera saker, varken på vem som gått bort lr sexiness bilder på mig sj 😭 menmen som sagt hon slutar aldrig chocka en, allt för uppmärksamhet! Tycker det är vidrigt beteende.. Noll respekt gentemot anhöriga lr dom som sörjer på riktigt faktiskt.

Alva är nog sjuk på riktigt. Om inte hon vart d innan så är hon verkligen det nu.
Citera
2023-04-07, 22:23
Medlem
Citat:
Snart lär hon väl vara upptagen med att vara sexy for A gram
Citera
2023-04-07, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Frontade ett parti från min kontakt som han skulle beckna men slutade med att han sålde lite och pundade bort resten.

Kvar stod jag med skulden, lesson learned. Jag är långt ifrån den enda som han är skyldig pengar. Han kan få det tufft på kåken beroende på vilken anstalt han hamnar på.

Alright då är jag med. Var ni tighta? Något kul att berätta om honom?
Tänker att man inte lägger ladd för 50k på någon man känner lite halvt. Du kan ju varit rushig själv iofs.

Varit där jag också för 10 år sen. Dock aldrig någonsin varit orm eller snyltat av någon. Jag höll alltid mitt ord och styrde upp mitt liv.

Att AC lever och har alla fingrar kvar är fan helt sjukt när det dyker upp person efter person som han hasslat. Borde vara konstant pris på hans huvud och en tidsfråga innan han blir klippt.
Men åren går och inget händer.
Citera
2023-04-07, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av savagemamii
Så jäkla sjukt beteende. Att hon är så frånvänd och vilsen. Hon har tappat det

Verkligen ostabil tjej! Vem lägger ens ut på sociala medier att hon har gått bort samma dag för lite visningar och likes?

Hon skröt om hur mycket statistik på stories hon hade hos Lokal häromdagen så it makes sense lol
Citera
2023-04-07, 22:31
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imluvrgrl
Verkligen ostabil tjej! Vem lägger ens ut på sociala medier att hon har gått bort samma dag för lite visningar och likes?

Hon skröt om hur mycket statistik på stories hon hade hos Lokal häromdagen så it makes sense lol

Ja allså att hon va så stolt över visningarna för lokals video gjorde mig irriterad. Skrev ett DM t henne men det stod att hon ej kan ta emot då hon valt att inte ta emot från folk hon typ inte följer eller något. Jäkla tönt allså blir irriterad på små fjortisar som hon
Citera
2023-04-07, 22:53
Medlem
Alltså nu pratar vi om Alex i denna tråd och inte Alva.
Jag funderar på att rapportera allt ot snack om Alva framöver.

Är det någon som vet om Alex pappa kommer från Banjul?
Citera
2023-04-07, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av savagemamii
Ja allså att hon va så stolt över visningarna för lokals video gjorde mig irriterad. Skrev ett DM t henne men det stod att hon ej kan ta emot då hon valt att inte ta emot från folk hon typ inte följer eller något. Jäkla tönt allså blir irriterad på små fjortisar som hon

Skrev till henne nån gång på snap i den där superior vlogs kontot och hon öppnade chatten i nån sekund så försök där HAHAH
Citera
2023-04-07, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Men 20 personer då som laddar till max i några dygn ?

Stu Ungar snortade ju sönder näsan totalt och förlorade alla vinstmiljoner som han vann genom att vara världsmästaren i poker.

Klart att pengarna kan börja försvinna snabbt genom en sån drog.

Max 60 lax hade dom behövt lägga du får 150 gubbar för det partyt.
Citera
2023-04-07, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Alltså nu pratar vi om Alex i denna tråd och inte Alva.
Jag funderar på att rapportera allt ot snack om Alva framöver.

Är det någon som vet om Alex pappa kommer från Banjul?

Ska nog ta och anmäla dig isf. Vad har Alex farsa med det hela att göra? PAJAS!

Alva är 100x mer relevant att diskutera i denna tråden då hon är ”gift” med huvudkaraktären i tråden och CEO av det senaste årets shitshow med AC!
Senast redigerad av AlpraOxy1337 2023-04-07 kl. 23:01.
Citera
2023-04-07, 23:01
Medlem
Citat:
Ska nog ta och anmäla dig isf. Vad har Alex farsa med det hela att göra? PAJAS!
Alex pappa är hans biologiska fader vilket gör honom ytters relevant i denna tråd. Min fråga var om fadern kommer ifrån staden Banjul i Gambia där dess kåkstad skapat många kriminella brottslingar vilket kan ge tesen att brottslighet går i arv en släng av sanning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in