2023-04-06, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Skönt att ngn uppmärksammade inlägget aa han har provat intravenöst men inget som han tog kontinuerligt mera när det fanns till hands lr vad man ska säga. Helst tycker han om att röka saker på folie 😂😭 han låg med Salles ex o försatte bara S i skeva situationer som hade mkt med Alex svartsjuka att göra. Att folk tyckte om S mer än A.C o det tog på hans självkänsla o hans kärlek till S. För han ville ha S helt för sig sj. Han gör aldrig aldrig rätt för sig! En annan vän han hade en vän som ändå hållit hnm ryggen mkt. Han började umgås med dennes väns OPS o fick dom att mötas på i en lägenhet som A.C:s vän hade fixat åt A.C (efter den vevan han tog överdos) så det slutade med att A.C:s vän blev knivhuggen o A.C gjorde inte ett skit!! O Alva va med 🤣 är så trött på att folk kallar han kriminell, han är en pundare som lever i en psykos fantasi värld där han lever på andras historier.

Aa den historian stämmer, efter den voltan på Kumla så fick han grov PTSD, han har aldrig haft problem med att sitta förut o älskar att skryta om att han sitter på Kumla ( bara det är sjukt, alla som lever i undervärlden vet att en äkta aldrig ens pratar om de ) men efter de har han blivit skakig varje gång o det e nt så ”fett” att få sitta. Så han började med sina fjortis youtube videos o alla EPA raggare som torrnål hans BS o Alva som konstant hypar sin största idol. Som sagt fråga på så ska jag svara

Vet du något alls om AC har varit otrogen eller liknande? Känns givet på ett sätt men också svårt med tanke på blodigeln Alva som sitter ihop med honom 24/7.
Citera
2023-04-06, 23:20
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stin4
Vet du något alls om AC har varit otrogen eller liknande? Känns givet på ett sätt men också svårt med tanke på blodigeln Alva som sitter ihop med honom 24/7.

Det lär han varit. Varit några som skrivit om det här i tråden. Var ju bl.a någon blond tjej i Göteborg med lite speciellt leende som tramsade runt med Alex i en trappa strax efter att de blivit ihop igen. På något hotell(?). Tror Anine o flera var med där också. Man märkte tydligt hur de flirtade med varandra. Han raderade snabbt den storyn, men ska finnas en print på tjejen någonstans. Ska se om jag hittar, men kanske inte snällt att hänga ut henne. Och under senaste perioden dök det ju även upp sms prints på när Alex berömmer en brud för hennes sexiga kropp, och hur han aldrig hade lämnat henne om han fick vara med henne osv... Man undrar ju vem det gällde... Och sedan har vi ju då Quatrossa som erkänt att de träffades i höstas också, plus Nicole som vi alla vet. Han nekar ju, men det känns som han var otrogen med henne först innan det "gjorde slut".

Tror däremot det är mycket han hunnit med(många brudar) när han rushat runt. Till slut valde Alva att börja punda hon med så han inte skulle få en sekund ifred. Ni vet deras tiktok "om ni ser Alex utan mig på en fest... 🔫🔫" Ganska talande!!
Citera
2023-04-06, 23:25
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Tack för boozten! har länge velat kommentera här men inte orkat skapa konto men när Alva började med sina ingerjuver höger o vänster så kliade det i hela mig! Har läst många av dina inlägg o det du skrivit har jag alltid velat likea om de hade funnits en sån knapp här 😭😂

Nä inte Nicole! Salles ex heter Olga o är en rysk utbytesstudent som bor i Norrköping som tyvärr är helt nerpundad nu för tiden också. Hon Nicole är ju i samma kaliber som Alva, Alex klarar ej av att vara med en ”för snygg” brud det tar på hans ego att folk skulle kolla på henne mer än hnm. Men med Alva e han säker på att ingen kmr kolla mera på henne lr ens röra henne därav e han ej orolig för ngn typ av otrohet! Så tragiskt att man ej behöver oroa sig för det pga man vet att ingen annan skulle attraheras av henne. O han hade fått höra vilken madrass hon är innan dom började bli seriösa men Alva hade blånekat allt! Hon har ju t.o.m. raggat sönder på black ghost! Hon har försökt med ALLA rappare o även blattelito, bara ngn typ av kändisskap spelar liksom ingen roll vad, om man är hatad lr älskad. Hon måste ju vara inavlad för det är mkt som inte stämmer med hennes hjärna. Har NOLL verklighetsuppfattning o att hon har så mkt hybris på det är bara stört!

Dom är absolut inte gifta o kan lova att Alva köpt den där ringen ifrån ur&penn för Alex är SÅÅÅ SNÅÅÅL! Snälla han köpte massa Hugo boss dressar till sig sj o medans hon gick runt i Gina trico dressar 😂 han skulle hellre dö än o lägga mer än 1000kr MAX om ens de på hennes fula ring. O hans ring har han haft sen barndomen. Såg i ngn video att Alex sa att han har blivit skjuten o har ärr efter skottlossningen ovanför magen vid bröstet asså ville dra skamskudden över mig, DET ÄR ÄR HUD PROBLEM han är född med 😭

Aa jag håller med dig 500% det är absolut allt annat än synd om Alva. Alex må ljuga men jag ska säga en sak Alex ljuger mest om hans ”körning” o ”kriminella” livstid för han är på riktigt psykotisk! De finns t.o.m. på papper. Men allt annat är han ganska så ärlig med. Man märker ju hur mkt han drar sig på vissa av deras q/a som dyker upp på TikTok för hon vill hela tiden prata om deras förhållande men han försöker o varken bekräfta lr neka. Kan tänka mig att hon fått bra mkt skäll för sånt! Sen att hon går o gråter över att han ej fick fotboja, HAN FÅR JU BARA BEVILJAD FOTBOJA PÅ ADRESSEN HAN ÄR FOLKBOKFÖRD PÅ!! Så vrf fixade du inte en folkbokföringsadress åt Alex, fangirl Alva? För du tycker det e coolt att din diva till man leker kåkfarare men kissar ner sig så fort ngn som e jämgammal lr äldre än hnm säger åt han! Hahahaha asså har såna sjuka historier om när han exempelvis skulle träffa en ifrån lejonen som han påstod var deras bröder o jag va med på plats, kan säga att dom va allt annat än bröder..

Hans mamma är jättesmart! Redan efter att Alex tagit överdos ville hon ta hem honom men Alva startade ngn gangsterbitch beef! Hon har lagt undan pengar för att finansiera ett privat behandlingshem för Alex när han verkligen verkligen vill o hennes krav är då att han ska klippa med alla exakt alla inklusive hans låtsats fru! Hon har claimat hans efternamn enbart för hon tror andra tjejer brinner på henne, men Alva det e skillnad på en flicka o en kvinna Hon är läskig faktiskt… riktigt obehaglig!

Tack och verkligen right back at you! Så glad att du är här och ger kvitto på allt.

Så Alva beefade typ med Alex's mamma? Fy fan vilken liten självisk råtta. Det sitter liksom två små barn och väntar på sin pappa. Och Alva skiter totalt i dem... Tvi

Vad tror du om det där Alex sa när han hade gjort slut med Alva? Det kändes ju sant det han sa, att han inte älskade henne, att hon bara ljuger osv.. Han menade nog det väl? Varför tror du han gick tillbaka? För karriären och att han bränt alla andra vänner och kontakter?

Tydligen ska han ha slagit Nicole? Känns det som han är en kvinnoboxare som framkommit från flera håll?
Citera
2023-04-06, 23:31
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imluvrgrl
Det var faktiskt Getingen som la upp guldtackorna med kvitto. Minns det klart och tydligt. Han hängde med A och M under den perioden i januari & februari

Ok men då kanske det var så också. Jo jag minns att det var i den perioden. Och den killen jag själv hade på snapchat bara skröt och låtsades att bilderna var hans, fast han kanske bara var med på ett hörn..

Oavsett, vilka idioter som lägger upp allt på sociala medier. Kan ju vara det som blev deras fall

Undrar också vart Alvas rolex för 170000 blev av? Den skulle ju levereras dagen efter hennes födelsedag?!
Pinsamt.
Citera
2023-04-06, 23:39
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Vi får se om det blir ett nytt kapitel på en ny shitshow. En ensam alkis med en död vän och en kriminell pojkvän som väntar på en lång volta, samt ett enormt ekonomiskt och bekräftelsebehov. Som bäddat för dekadens

Jag tror vi har sett början på slutet det senaste. De har nog bränt sina sista chanser att kunna plocka upp youtube där de lämnade. De hade sina 15 minutes of fame. Deras hybris gör tyvärr att de alltid kommer tro att de enkelt bara kan köra igen.

Hon klarar inte ens vara ren och nykter under sina två intervjuer(som hon själv bett om), eller ens tvätta håret innan! Och hennes mål nu är att flytta till staden Alex är häktad i. Ni hör ju, det är illa. Det kommer vara pund och misär för dessa så länge som de väljer att hänga ihop. Hon har ju bestämt sig för att de har ett ÄKTENSKAP så hon går hellre i graven än lämnar honom. Hon kommer sitta och supa tills han släpps.

Tycker både Lokal och Victor/dialogiskt har ett ansvar. Ge henne inte ens tiden i rutan. Hon behöver ner på jorden, och det är fort. Hon kommer aldrig sluta med sina luftslott och missbruk annars.
Citera
2023-04-06, 23:48
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dulcenea
Haha håller med om att det saknas en gilla knapp här. Förra gången Alva talade ut var mer förståeligt för dom var mer relevanta och hade en aktiv kanal att försöka rädda. Dock var allt hon sa Men asså nu? Wtf hon kravlar upp från en grotta efter 8 månader som Gollum för att uppnå vad? Hade ju dött av skam om man var AC. Säg nån annan kriminells brud som betett sig som Alva? Ingen! Hon behöver veta sin plats, den här uppmärksamheten har gått henne åt huvudet och Alex kommer hundra procent dumpa henne efter detta. Att ens kalla det dom gör för "festa" är ju skevt. Har aldrig sett AC bekräfta sin kärlek till Alva offentligt. Hon har ju inte ens en personlighet? Till och med hennes garv är ocharmigt. Hon e mer grabb än kvinna. Det märks i alla intervjuer att Alva görna snackar men hon ör extremt dålig på att lyssna in folk. Också en reflektion av hennes fåfänga sida att synas och höras men hon genuint skiter i att skapa en relation till andra. Hon saknar nog förmåga att ha en djupare relation eftersom hon är så tom själv, finns inget där liksom, precis som med Alex tomma skalle. Tycker hon borde sätta sig o kolla igenom deras videos o Alex kroppsspråk o blick, samt läsa mellan radera av det dom säger till varann. Han har ALDRIG älskat Alva, och skäms för henne. Var också sååå stelt i intervjuvideon med Johanna ottosson att man märkte han Low key var attraherad och Alva var 3e hjulet. Alva tror att det är snorungar som hatar på henne i kommentarerna. Tvärtom, vi är mycket erfarna människor som uppenbarligen har förmågan att se igenom både henne och Alex bluff fasader och vet hur man beter sig som vuxen. Inte som att omgivningen har orimliga krav på dom, dom roastas ju på nätet för att dom beter sig så extremt avvikande och äckligt, jävla skräpfolk. Har god lust att pröjsa quatrossa en röding för att besöka han på kåken haha. Flashback sponsrar besöken 😉

Citat:
Ursprungligen postat av Dulcenea
Och Alva, vet att du läser detta, utmanar dig att lämna kommentarsfältet öppet och omodererat på din IG, eftersom du ju skiter helt i vad alla säger om dig. Låtsas som att du bryr dig mer om vad som skrivs om Alex som att du har empati hahha. Stackars bubben, tar narcen det hårt? Be han höja underhållet till sina babymamas om ni nu sitter på stacks som ni hävdar. Inte okej betala minimum genom försäkringskassan men själv leva lajf. Brukar ni kalkylera utgifterna för hans 2 barn när ni går igenom er gemensamma ekonomi Alva? Eller är det bara knark och löshår i budgeten?
Har också content förslag till din nya kanal nu när du ska ta tag i den, vill gärna se vad du äter på en dag🙂🙃

Två riktigt bra inlägg som jag hoppas Alva läser! Och Alex med dem dagen han kan...

Jag märkte också av attraktionen mellan Johanna och Alex i intervjun, haha kul att fler såg det för ibland undrar man om man läser in för mycket.
Det där med underhållet till barnen är så klockrent också. De som var så klaaaaraa ekonomiskt.. Måste gått en del till kidsen då får man hoppas? Speciellt eftersom han inte är fysiskt närvarande. Då borde det minsta han och Alva kan göra vara att ge ekonomisk guldkant till barnen och den starka mamman som tvingas stå och vara både mamma och pappa!

Alex behöver kapa banden till den här galningen alltså... Hoppas tiden han sitter får hans skalle att klarna på många plan.
Citera
2023-04-07, 00:43
Medlem
Alva har alltid varit en madrass. Hon har alltid dragits till mörka killar. Gärna kriminella. Hon har legat med hela södra sidan (specifikt gröna linjen). Redan som 13 åring hade hon ett rykte. Alex är nog för gammal för att veta om det. Säkert något han fick reda på när han dumpade henne förut dock. Hon hängde med Einar när dom var typ 12, fattar inte varför hon pratar om de som om dom var bästisar. Hon sa inte ett knyst när han dog. Har för mig att dom legat när dom var små också, de var väl något Alex fick reda på.
Hon har alltid haft ett STORT uppmärksamhetsbehov. Något fel är det på henne
Citera
2023-04-07, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ok men då kanske det var så också. Jo jag minns att det var i den perioden. Och den killen jag själv hade på snapchat bara skröt och låtsades att bilderna var hans, fast han kanske bara var med på ett hörn..

Oavsett, vilka idioter som lägger upp allt på sociala medier. Kan ju vara det som blev deras fall

Undrar också vart Alvas rolex för 170000 blev av? Den skulle ju levereras dagen efter hennes födelsedag?!
Pinsamt.

Hahahaha ja dööör den kom aldrig i brevlådan 😭😭😭
Citera
2023-04-07, 01:14
Medlem
Sjukt ändå att Alvas kompis har dött. Hon hängde mycket med henne när dom bodde i Skövde. Är det inte samma vän hon bjöd på drinkar när Alex swishade Alva hela tiden när han taggade till Gbg?
Senast redigerad av imluvrgrl 2023-04-07 kl. 01:39.
Citera
2023-04-07, 01:24
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Hur fan kan man lägga 50k i hans händer?
Ge mer info
Frontade ett parti från min kontakt som han skulle beckna men slutade med att han sålde lite och pundade bort resten.

Kvar stod jag med skulden, lesson learned. Jag är långt ifrån den enda som han är skyldig pengar. Han kan få det tufft på kåken beroende på vilken anstalt han hamnar på.
Citera
2023-04-07, 02:00
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Frontade ett parti från min kontakt som han skulle beckna men slutade med att han sålde lite och pundade bort resten.

Kvar stod jag med skulden, lesson learned. Jag är långt ifrån den enda som han är skyldig pengar. Han kan få det tufft på kåken beroende på vilken anstalt han hamnar på.

Aj fan, när var detta ungefär?

Så det är sant att han inte kan visa sig i sthlm länge och det är därför de åkt runt på luffarturne senaste 8 månaderna? Pga skulder överallt?
Citera
2023-04-07, 02:25
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Aj fan, när var detta ungefär?

Så det är sant att han inte kan visa sig i sthlm länge och det är därför de åkt runt på luffarturne senaste 8 månaderna? Pga skulder överallt?
Det hände någon gång mellan dagens datum och sommaren 2022.

Alex är så pundig att han skulle sälja sin egen morsa för nästa fix, det är inte bara kronofogden han är skyldig pengar om man säger så.

Han har det svettigt i häktet just nu, om jag var Alva skulle jag inte våga bo där jag är folkbokförd, inte för jag kommer göra något men han har gjort sig ovän med flera personer som har har ett stort våldskapital.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in