2023-03-16, 16:11
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kca1988
Och så kom det ingen klocka, inte ens en fake klocka 😔😔
Den blev säkert "stulen" på vägen 🤭

Det är så jävla illa... Usch vad pinsam. Det var min gissning redan när han sa det, den kommer "komma bort" osv osv... Blåser sin egen "fru". Inte ens äktenskapet är äkta...

Och han sjävla komplimanger på hennes bilder, som hon nog skrivit själv "gloooow up", "sådär jaaa frugan"... Fy fan vilka kassa förebilder. Ytliga narcissister rakt igenom. Hur väck får man bli när man tror på att det är så hon ser ut??? Och då syftar de på att hon var ful innan men nu gjort en "glow up"?? Hahaha sluta.... Till o med Alex är sönderfiltrad nowadays.

Stackars hans två små barn säger jag bara. Ca 5 och 6 år gamla😔 Han är över trettio och det går bara bakåt med allt...
Citera
2023-03-16, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Get The Paper
Varför är du så glad det kanske går illa för en tjej du inte känner? vad har hon gjort dig?
Varför jag är glad över det? Av den enkla anledningen att hon fick exakt allt hon velat ha.

Såg förövrigt att Alex gjorde reklam för en ny låt, sa han inte i samband med albumet att det var hans sista släpp?😂
Citera
2023-03-16, 16:15
Medlem
XtraXs avatar
https://www.imagevenue.com/ME1655GQ

Citera
2023-03-16, 16:21
Medlem
Hahaha bokstavligt talat så jävla motbjudande! Catfish på högsta nivån. Ingen är real enough att säga det i hennes närhet.

Varför fortsätta när alla vet hur du ser ut? Självhat på en annan nivå

https://imgur.io/fbFrs6X?r
Citera
2023-03-16, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Den är på deras tiktok, @alvzochalxz
Fucking pinsamt. Visar bild på klockan där priset på 170000 syns. Som om han går på det själv nästan?! Har psykosen stannat för gott?

Haha åh herregud.. Såg videon nyss och jag skämdes, det där var riktigt jobbigt att kolla på..

Troligen har han väl försökt med nå faktura-bedrägeri och trott det skulle gå vägen eller så snackar snubben rent ut sagt skit bara.
Citera
2023-03-16, 17:11
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Är det här ditt liv? sitta och hata på främlingar? Är inte det mer patetiskt?
Varför inte skina själv istället och vara ett föredöme om du är så bra

Vet att det tar lång tid för retards som du att skriva inlägg, men för oss andra går det bra att ha lite koll på dessa nötter OCH ha ett bra liv.
Häftigt va?

Och nej, det mest patetiska är detta idiotpar som haft många unga fans som sett upp till dem men väljer att punda, ljuga och utnyttja folk istället. Alex har seriösa psykos-issues om du missat det. Men du vill han ska hinna blåsa skallen av Alva också innan du är nöjd eller? Inte bara skitdåliga förebilder utan jävligt farligt liv de lever också... Bättre de drar sig undan helt och söker hjälp. Man har ett ansvar där tycker jag. All jävla toxic positivity som du pysslar med leder bara till att de fortsätter vägra söka hjälp. DE ÄR PISSIGA FÖREBILDER FÖRSTÅR DU? Våga stå för hur fan de lever och hur de ser ut istället... Du "get the paper" och dem är vad som är fel på dagens samhälle..
Citera
2023-03-16, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Varför jag är glad över det? Av den enkla anledningen att hon fick exakt allt hon velat ha.

Såg förövrigt att Alex gjorde reklam för en ny låt, sa han inte i samband med albumet att det var hans sista släpp?😂
Såg också. Reflektera inte över samma som dig dock, men jo, han har sagt det var hans sista album.
Dock när jag hörde skiten, så liksom bara uppenbara sig allt för mig, vilken jävla bluff han är och alltid varit! 90% av hans texter är inte självupplevt, bara påhitt allt. Ett jävla misslyckat försök att föreställa gangster rappare utan att kunna backa upp det! Sen stör jag mig så in i helvete på att han har 500 brorsor for life, hälften är locked up givetvis, mkt coolt! Lovar att skulle jag hamna på en efterfest med dom, hade Alex sen kallat mig en 100 syrra for life! Får han en ryggdunk av någon random är det också en fucking broder! Så jävla simpel är Alex.
Citera
2023-03-16, 17:17
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-Love-Booty
Haha åh herregud.. Såg videon nyss och jag skämdes, det där var riktigt jobbigt att kolla på..

Troligen har han väl försökt med nå faktura-bedrägeri och trott det skulle gå vägen eller så snackar snubben rent ut sagt skit bara.

Ja eller hur? Skämdes åt honom. Man såg hur han riktigt var förvånad över sin egna lögn typ. För mig var det iallafall glasklart att han lät mytomanAlex ta över... Han hade säkert inte råd med något mer än chokladen och rosorna, hörde ni hur han sa "ska ge henne dem här fina grejerna nu och klockan imorgon". Så han kände väl att det blev för fattigt, och det klarade inte narcissisten som måste vara så rik och lyckad utåt. Inte ens inför Alva kan han vara ärlig. Men att dra till med en Rolex för 170 papp var väl ändå galet även för att vara honom... Den lögnen kommer förfölja honom längre tyvärr.
Citera
2023-03-16, 17:27
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Såg också. Reflektera inte över samma som dig dock, men jo, han har sagt det var hans sista album.
Dock när jag hörde skiten, så liksom bara uppenbara sig allt för mig, vilken jävla bluff han är och alltid varit! 90% av hans texter är inte självupplevt, bara påhitt allt. Ett jävla misslyckat försök att föreställa gangster rappare utan att kunna backa upp det! Sen stör jag mig så in i helvete på att han har 500 brorsor for life, hälften är locked up givetvis, mkt coolt! Lovar att skulle jag hamna på en efterfest med dom, hade Alex sen kallat mig en 100 syrra for life! Får han en ryggdunk av någon random är det också en fucking broder! Så jävla simpel är Alex.

Precis så! Hans stil finns det flera av tyvärr så man känner igen dem när man ser dem.

Samma med frisörerna. Varenda barberare han går till är den bästa världen skådat! Allt för en gratis klippning...dumma jävla barberare som går på det. De vågar kanske inte säga emot, om de bara visste vilken liten mes han var.
Han har ju luffat runt så länge så hans shoutouts har totalt motsatt effekt, de ser bara svaga ut som inte tar betalt av pundarna. Klippningen/maten etc kan ha varit hur pissig som helst, men han måste ju enligt dealen säga att de är kungar! Hoppas salonger och restauranger börjar våga säga nej tills hans tiggeri snart. Dags för paret att vakna....
Citera
2023-03-16, 17:31
Medlem
Get The Papers avatar
Citat:
Vet att det tar lång tid för retards som du att skriva inlägg, men för oss andra går det bra att ha lite koll på dessa nötter OCH ha ett bra liv.
Häftigt va?

Och nej, det mest patetiska är detta idiotpar som haft många unga fans som sett upp till dem men väljer att punda, ljuga och utnyttja folk istället. Alex har seriösa psykos-issues om du missat det. Men du vill han ska hinna blåsa skallen av Alva också innan du är nöjd eller? Inte bara skitdåliga förebilder utan jävligt farligt liv de lever också... Bättre de drar sig undan helt och söker hjälp. Man har ett ansvar där tycker jag. All jävla toxic positivity som du pysslar med leder bara till att de fortsätter vägra söka hjälp. DE ÄR PISSIGA FÖREBILDER FÖRSTÅR DU? Våga stå för hur fan de lever och hur de ser ut istället... Du "get the paper" och dem är vad som är fel på dagens samhälle..

Du har rätt, tänkte mer på deras bakgrund och ingen borde döma. Men det är sant, dom influerar andra personer vilket bär med sig ett ansvar.
Citera
2023-03-16, 17:39
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Du har rätt, tänkte mer på deras bakgrund och ingen borde döma. Men det är sant, dom influerar andra personer vilket bär med sig ett ansvar.

Jo jag håller med dig angående den biten med, att de hamnar i missbruk är riktigt tragiskt och de behöver hjälp, inte det jag dömer. Så mycket annat galet de sköter så jävla illa bara. Och folk runt dem...
Och tack, trevligt när man kan se varandras vinklar istället för att tjafsa som idioter😊
Citera
2023-03-16, 18:08
Medlem
Citat:
Precis så! Hans stil finns det flera av tyvärr så man känner igen dem när man ser dem.

Samma med frisörerna. Varenda barberare han går till är den bästa världen skådat! Allt för en gratis klippning...dumma jävla barberare som går på det. De vågar kanske inte säga emot, om de bara visste vilken liten mes han var.
Han har ju luffat runt så länge så hans shoutouts har totalt motsatt effekt, de ser bara svaga ut som inte tar betalt av pundarna. Klippningen/maten etc kan ha varit hur pissig som helst, men han måste ju enligt dealen säga att de är kungar! Hoppas salonger och restauranger börjar våga säga nej tills hans tiggeri snart. Dags för paret att vakna....
Ja allt e bara så pinsamt så det inte är sant. Känns som man sitter på torget här i ”området” och kollar på ungdomarna hur de pratar och beter sig. Men de är förlåtna, de är barn. Alex och Alva är vuxna! Tänker på alla på kåken han gör shout outs till hela tiden, och rappar om, och andra ”rappare/musiker” osv som han tror han är så jävla tight med. De skäms nog som in i helvetet att Alex tar deras namn i mun! Tunga gäng kriminella och andra som sitter på +10 år osv. Och så kommer den här clownen som rånat tempo på trisslotter och råkat skjuta ihjäl ngn, helt habbad! Skyldig hela Sverige pengar. Kan inte va nykter en dag.
Och tror han är deras feta broder! Han e så skämmig så det inte är sant!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in