2023-03-15, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babbeluring
Någon som vet varför dem gjorde slut ett tag?
Och varför blev dem ihop igen?
Ja han älskade inte Alva längre. Hon ljög om saker. Sen va hon riktigt skitig och dålig på att städa!
Rimmar bra med det livet dom lever nu, smutsiga på gatan, samma kläder typ ett halvår. Han verkar inte bry sig om att ha rent och hygien lika mkt längre!
Citera
2023-03-15, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Ja, här vid 00:55 i videon kan du se hur det började: https://youtu.be/fCbb8DTob5g

Ceesay la upp bild på sin nya BMW på instagram och var riktigt nöjd. Wallah skitfin arabah sådära jao.

Så kom Abbe dagen efter och la sin nya (lite fetare) BMW för att cucka Ceesay.

Ceesay kände sig kränkt eftersom Blattelito visade alla vem som har snabbast kamel på savannen
Vf hade Alex köpt en BMW? Vem skulle köra den åt honom? Och vart har den tagit vägen? Aldrig sen den så länge jag följt dessa två, i typ snart 2 år.
Citera
2023-03-15, 20:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Babbeluring
Någon som vet varför dem gjorde slut ett tag?
Och varför blev dem ihop igen?

Spontant känns det som att Alva ville starta upp ett familjeliv med Alex efter hans senaste volta. Hon har lagt upp bilder från nån app där man kan generera hur ens gemensamma barn kommer att se ut, och hon hade skaffat en lägenhet åt dem som hon köpt möbler till och allt. Men Alex kom ut och verkade inte alls vara sugen på det där, han ville istället punda loss och flöddra järnet. Jag tror att Alva inte var så hajpad på det först, och därför blev hon som ett tredje hjul som bara var i vägen för Alex pundande. Så han var tvungen att göra sig av med henne.

Men Alva har nu accepterat att Alex kommer att knarka, bara hon får vara med honom. Hon har inget annat. Alex i sin tur har nog mycket nytta av Alva, bara hon inte ifrågasätter någonting.
Citera
2023-03-15, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Vf hade Alex köpt en BMW? Vem skulle köra den åt honom? Och vart har den tagit vägen? Aldrig sen den så länge jag följt dessa två, i typ snart 2 år.
Han köpte den typ när han började med youtube, han skulle köra antar jag och skulle gissa på att bilen blev beslagtagen ganska fort.
Citera
2023-03-15, 21:58
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Han köpte den typ när han började med youtube, han skulle köra antar jag och skulle gissa på att bilen blev beslagtagen ganska fort.

Han har själv sagt i en video från Turkiet att han inte kan köra bil. Det var väl ett impulsköp och han tänkte väl att hans bror och hans polare skulle köra runt honom. Det gick inte så bra för han lyckas göra sig osams med varenda polare på grund av skulder efter 4-5 veckors umgänge. Så har det vart i flera år med honom.
Citera
2023-03-16, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Han har själv sagt i en video från Turkiet att han inte kan köra bil. Det var väl ett impulsköp och han tänkte väl att hans bror och hans polare skulle köra runt honom. Det gick inte så bra för han lyckas göra sig osams med varenda polare på grund av skulder efter 4-5 veckors umgänge. Så har det vart i flera år med honom.
Ja en pundare kommer alltid vara en pundare. Standard beteende för pundare att hoppa runt i olika vänskapskretsar till dom ledsnar på han och det är dax att hoppa vidare
Citera
2023-03-16, 12:57
Medlem
MrsLibras avatar
Hur går det med klockan Alva skulle få för några dagar sedan i födelsedagspresent? Den för 170000 kr.. Vad tysta de blev om det👀
Eller har jag missat flashandet nånstans?

För inte skulle du väl ljuga Alex? Fan vad elakt egentligen att låta sin fake-fru tro att han köpt en äkta Rolex till henne.... Och så kommer ingen!
Citera
2023-03-16, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Hur går det med klockan Alva skulle få för några dagar sedan i födelsedagspresent? Den för 170000 kr.. Vad tysta de blev om det👀
Eller har jag missat flashandet nånstans?

För inte skulle du väl ljuga Alex? Fan vad elakt egentligen att låta sin fake-fru tro att han köpt en äkta Rolex till henne.... Och så kommer ingen!

Och så kom det ingen klocka, inte ens en fake klocka 😔😔
Den blev säkert "stulen" på vägen 🤭
Citera
2023-03-16, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kca1988
Och så kom det ingen klocka, inte ens en fake klocka 😔😔
Den blev säkert "stulen" på vägen 🤭
Ja såklart, vänta bara det kommer nån fattig förklaring snart. Brevbäraren tog paketet! 😂
Och Alva fortsätter förpesta instagram med sina äckliga bilder, och hennes kommentarer är full av ja sägare som hyllar den fula grisen till skyarna. Förstår inte vad folk håller på med, hon är skit ful, hon vet det, Alex vet det, hennes mamma vet men ändå så rasar berömmet in😂
Citera
2023-03-16, 15:26
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Avatarformat huvud. Det är pinsamt dåligt redigerat. Alva måste lägga av med det där och älska sin mans utseende precis som han ser ut! 😑

Det e Alva som har redigerat... Hon har inte så bra track record. 😂
Citera
2023-03-16, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Ja såklart, vänta bara det kommer nån fattig förklaring snart. Brevbäraren tog paketet! 😂
Och Alva fortsätter förpesta instagram med sina äckliga bilder, och hennes kommentarer är full av ja sägare som hyllar den fula grisen till skyarna. Förstår inte vad folk håller på med, hon är skit ful, hon vet det, Alex vet det, hennes mamma vet men ändå så rasar berömmet in😂
Hälften av kommentarerna är konton hon själv skapat.
Hon har blivit genomskådad ex antal gånger för att sitta bakom massa konton ösa kärlek över sig själv
Patetiskt
Citera
2023-03-16, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Hälften av kommentarerna är konton hon själv skapat.
Hon har blivit genomskådad ex antal gånger för att sitta bakom massa konton ösa kärlek över sig själv
Patetiskt
Om det stämmer så vet jag inte ens vad jag ska säga 😂 antingen är det för hon är narcissist eller extremt dåligt självförtroende, men då hade de varit lättare att inte lägga upp något alls😂 jag sätter allt jag äger på att hon kommer hamna på ett mentalsjukhus i framtiden 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in