2022-11-10, 14:45
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Herregud vilken misslyckad människa hon är 🤣 kunde inte ens byta rätt namn så hon la till i förnamnet😂

Det kan hända att Alvz missuppfattade hela grejen för dom läser väl bakifrån så hon tänkte de va logiskt 😂 fyfan att vakna upp efter ett habb race och inse att man la till de i förnamnet ist för efternamnet 😂

Om jag minns rätt så får man inte ha två efternamn, så folk lägger till efternamn som mellannamn istället
Citera
2022-11-10, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Om jag minns rätt så får man inte ha två efternamn, så folk lägger till efternamn som mellannamn istället
Är du säker ? Har för mig att jag sett flertal människor med dubbel efternamn, eller är säker att jag sett det har bekanta med två efternamn. Men man kanske inte får byta hur som helst, jag har ingen koll på skatteverkets regler ang namn
Citera
2022-11-10, 16:11
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Är du säker ? Har för mig att jag sett flertal människor med dubbel efternamn, eller är säker att jag sett det har bekanta med två efternamn. Men man kanske inte får byta hur som helst, jag har ingen koll på skatteverkets regler ang namn

Såhär står det:

"Du kan ansöka om att omvandla ditt mellannamn till ett efternamn.
Du kan ansöka om att omvandla ditt mellannamn till en del av ett dubbelt efternamn."

skatteverket.se/privat/folkbokforing/namn/andramellannamn.4.76a43be412206334b89800020637.htm l
Citera
2022-11-10, 19:28
Medlem
Så Alva har börjat göra skjut-tecknet också på klipp?

Trevligt.
Citera
2022-11-10, 19:57
Medlem
Jag är måttligt besviken över att våran hjälte som inte filmar sina rusher längre likt han gjorde i sina gamla vloggar.

Ska bli intressant att se om Alvas ev youtubekarriär tar fart också när och om hon kommer tillbaka nu när hon valt att gå tillbaka till sin riddare i på vit rustning.
Citera
2022-11-10, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Så Alva har börjat göra skjut-tecknet också på klipp?

Trevligt.
Ja hon har gått ner sig duktigt, länge sen jag såg någon gå från ”ordentligt” till att bli en riktig orten slyna me bandana luva och teckenspråk. För har hon iaf lekt duktig och nu ser hon ut som hon ska reka bax me boysen
Citera
2022-11-10, 22:11
Medlem
JoeMama1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Jag är måttligt besviken över att våran hjälte som inte filmar sina rusher längre likt han gjorde i sina gamla vloggar.

Ska bli intressant att se om Alvas ev youtubekarriär tar fart också när och om hon kommer tillbaka nu när hon valt att gå tillbaka till sin riddare i på vit rustning.

Dem vloggarna var något av det bästa han har släppt
Citera
2022-11-10, 22:56
Medlem
Vadå, så det är värt att struggla sig igenom dom alltså? 😁
Citera
2022-11-10, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Vadå, så det är värt att struggla sig igenom dom alltså? 😁
om alla dom gamla finns kvar kan det vara lite roligt att se hur tragiskt det är, väldigt pundigt är det !

Men kan någon säga åt anine att han beter sig som en bög, helvete vad han gör reklam för Alex musik 😂
Citera
2022-11-11, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Jag gissade också att han kommer beckna eller redan gör, varför inte om det är knark som är det han känner till? Det är ju där pengarna finns om man är van vid kriminella livsstilen!

Ett "riktigt återfall?"... som innebär vadå? Tror knappast Olof kan knarka ikapp Ceesay och när det gäller väskryckning och beckna har han kanske inte så mycket att komma med heller... 🙄

Näe jag fattar ändå inte... tvinga till sig nånting är en sak, men att dag ut och dag in få A9 att på riktigt posta hyllningsstories om Alvz&Alx och framstå som Alx butt boy...? something aint right...

https://www.tiktok.com/@anineofficial_/video/7163545205960936709?is_copy_url=1&is_from_webapp=v 1

"Min manager är supermodig😳 Haha bästa syster @alvzochalxz 😂💯💯💯 min broders fru!!!❤️"

Där fick vi svaret på om dom är tillsammans eller inte... FRU minsann! Gangstah WIFE goals motherfuckers!!! *fingerpistoler åt alla håll* 😂

Vad tror ni Alvz har hookat på i knarkväg...? Alkohol bara eller what else?
Mest alkohol givetvis! Uppåt, för hon måste hålla sig vaken och inte missa någonting med Alex. Och då blir det Affe, Kola har dem inte råd med! Piller för sömn. Benzo då alltså. Fast när jag kollar på senaste bilderna på henne , så misstänker jag att hon mixar nog rätt bra med benzo och vin också! Hon säger hon har Adhd, ingen aning om hon fått ngn diagnos, eller det är hitte på?! Men då borde hon isf ha Elvanse eller liknande utskrivet. Kan man knarka rätt bra på!
Sen kör dem ju ballonger o poppers och sånt med som 14 åringarna håller på med! Alex kastar i sig 10 blå och sköljer ner med sin cider! Sen går resten av dagen åt till att jaga jaga jaga uppåt!
Citera
2022-11-11, 02:17
Medlem
Fyfan så tragiskt det är. Kommer bara sluta på ett sätt om dom inte skärper sig snart. Tappade intresset att följa dom när jag såg att Alva gick tillbaka till Alex efter hans offentliga förnedring av henne. Och nu är det ju tydligt att hon också hoppat på drogerna. Fyfan så dåligt av anhöriga. GRIP IN FÖR I HELVETE.

Och seriöst, den här tråden förpestas av folk som håller på kallar Alva för gris och stugbajsare och det ena efter det andra. Vad är det för fel på er? Växer kuken på er när ni hånar unga personer på nätet? Vet att detta är flashback osv, men hade ni själva uppskattat dom kommentarerna om det var er dotter/syster det handlade om?
Med det sagt, dom är offentliga personer och detta är ett diskussionsforum, men så trött på tangentbordsmobbare. En annan sak att driva om deras livsstil, det är on topic.
Citera
2022-11-11, 02:30
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Fyfan så tragiskt det är. Kommer bara sluta på ett sätt om dom inte skärper sig snart. Tappade intresset att följa dom när jag såg att Alva gick tillbaka till Alex efter hans offentliga förnedring av henne. Och nu är det ju tydligt att hon också hoppat på drogerna. Fyfan så dåligt av anhöriga. GRIP IN FÖR I HELVETE.

Och seriöst, den här tråden förpestas av folk som håller på kallar Alva för gris och stugbajsare och det ena efter det andra. Vad är det för fel på er? Växer kuken på er när ni hånar unga personer på nätet? Vet att detta är flashback osv, men hade ni själva uppskattat dom kommentarerna om det var er dotter/syster det handlade om?
Med det sagt, dom är offentliga personer och detta är ett diskussionsforum, men så trött på tangentbordsmobbare. En annan sak att driva om deras livsstil, det är on topic.

Väl talat! Jag hoppas verkligen Alva slutar bli behandlad dåligt och börjar må bra och blir trygg och får självrespekt. Jag har förståelse för att kärleken är blind och oavsett om hon vill stanna med honom eller inte så hoppas jag hon börjar bli behandlad bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in