2022-10-04, 00:26
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomzinga
https://m.youtube.com/channel/UCbqjUC9qT4KoLmROUDrNAGw

Tack!
Citera
2022-10-04, 00:38
Medlem
Ok ok så tydligen så har jag fått mer information från andra. Jag har vänner som känner henne samt att vi har haft kontakt långt innan.

1. Hon brukar skriva till män i fängelset.
2. Alex har misshandlat henne flera gånger, minns ni den stora blå märket?
3. Han hade en tjej då Alva tvingade på sig själv i Alex
4. Hon hade legat med Einar och faktiskt ville ha honom men hon var för trashy.
5. Hon luktade tydligen illa och typ fisk. Det gör även han. Dem är så pundiga att dem och lägenheten stinker.
6. Han är en narcissist
7. Han träffar inte sina barn
8. Misshandlar henne som fan och skyller allt på henne
9. Alex är helt seriöst en mardröm
10. Han har otrogen hela tiden, det var därför Alva blev så svartsjuk hela tiden.

Finns mer information men ni fattar ni hur illa det blev.
Citera
2022-10-04, 00:41
Medlem
Helsike vad bäng han är i videon.

Har kriminalvården släppt honom helt? Går han inte på pissprov längre?
Senast redigerad av blaha95 2022-10-04 kl. 00:52.
Citera
2022-10-04, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Har Alva något på g med Janne "Babyface" Raninen? Lite kul om hon blir ihop med en riktig gangstermördare som Alex aldrig ens skulle våga prata med. Men det är väl det enda logiska. Någon vanlig svensson lär hon ju aldrig skaffa sig, då hon också måste bli försörj av snubben.

Tror ej det, babyface har flickvän och barn sedan länge. Prutt alva lär inte få ngn på ett tag
Citera
2022-10-04, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unknowngirl69
Även att när dem var i Turkiet för 16v sen så tatuerade hon in AC och ett hjärta. Stackars tjej.

Men käften, sympatisera inte med Prutt alva, hon är minst sagt inte oskyldig. Bajsade ner hela hemmet vilket resulterade i grov städ med gasmasker
Citera
2022-10-04, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipo
Ok ok så tydligen så har jag fått mer information från andra. Jag har vänner som känner henne samt att vi har haft kontakt långt innan.

1. Hon brukar skriva till män i fängelset.
2. Alex har misshandlat henne flera gånger, minns ni den stora blå märket?
3. Han hade en tjej då Alva tvingade på sig själv i Alex
4. Hon hade legat med Einar och faktiskt ville ha honom men hon var för trashy.
5. Hon luktade tydligen illa och typ fisk. Det gör även han. Dem är så pundiga att dem och lägenheten stinker.
6. Han är en narcissist
7. Han träffar inte sina barn
8. Misshandlar henne som fan och skyller allt på henne
9. Alex är helt seriöst en mardröm
10. Han har otrogen hela tiden, det var därför Alva blev så svartsjuk hela tiden.

Finns mer information men ni fattar ni hur illa det blev.

tell us more haha
Citera
2022-10-04, 01:04
Medlem
Hahah tro mig när jag säger att jag har hört väldigt konstiga saker. Det var ju jag som visade youtube videon hon gjorde innan😂 hon hade även podcast och massa annat. Hennes gamla vänner har mycket att berätta
Citera
2022-10-04, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Har Alva något på g med Janne "Babyface" Raninen? Lite kul om hon blir ihop med en riktig gangstermördare som Alex aldrig ens skulle våga prata med. Men det är väl det enda logiska. Någon vanlig svensson lär hon ju aldrig skaffa sig, då hon också måste bli försörj av snubben.

Såklart att hon inte har. Raninen är alldeles för gammal för Alva och verkar tillsynes tillräckligt normal för att förstå detta själv. Min gissning är att hon försöker hoppa på nästa ”gangster” från orten så snart som möjligt. Det kan däremot bli svårt eftersom att hennes ex är en psykotisk zinji på 2 meter. Kommer nog bli tufft att hitta en ny.
Citera
2022-10-04, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Nä, det stämmer inte. Det stora huset är ca 100kvm.

Finns en gäststuga också som jag antar att Alva bodde i efter "olyckan" i den stora stugan.

Det var förövrigt det Alex syftade på i dagens video när han "inte ville berätta allt om Alva". Hon har haft magproblem med sprutbajs nu i typ 2 år. Så ibland sker det en olycka osv. och Alex har försökt träna henne nu i 1.5 år att städa upp ordentligt efter sig.

Klart att Alex känner sig sviken när Alva går tillbaka till sängbajs m.m. så fort han är borta i 1-2 månader. Dessutom i Alex mammas stuga. Riktigt respektlöst.

Ja precis. Dom hyrde gäststugan. Inte huset. Vad fan är hennes magproblem i jämförelse med hans psykoser, narcissism och punderi på extrem nivå.
Killen röker crack och du pratar om hennes magproblem. 🤣🤣🤣🤣🤣
Citera
2022-10-04, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bomzinga
L*gb*rn
*a *o

Lagborn. Orka censurera onödigt hårt.
Citera
2022-10-04, 02:23
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Äter hon såna där fett brännar piller eller varför smutsar hon ned så mycket? Varit med en tjej som åt såna där, det är ett piller man äter som gör att man inte bränner fettet man äter, istället så åker det rakt igenom en och så man läcker typ olja ur rövhålet när man sover. Det ser ut som någon har vänt ett par nybakade pizzor på ens säng, stora fettfläckar. Feta latmaskar som inte orkar träna tar dom istället för att gå till gymmet 3 gånger i veckan.
Citera
2022-10-04, 02:31
Medlem
I den senaste videon (och i några fler) sitter den påtände Alex i ett rum framför en garderob och ser ut som en överkörd påfågel när han yrar med sin snekäft framför kameran.

Bakom Alex vankar det ibland förbi en zombie i en skitig svart BOSS-tröja.

Vem fan är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in