2022-03-15, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Såg också den videon. Hur kommer det sig egentligen att Alex är muslim från början? Hans farsa dog ju när han var åtta bast (och de tycktes inte träffas alltför ofta innan det heller) och morsan är ju svensk

Av egen erfanhet så är runt 70-80% av de intagna muslimer, iaf för tio år sedan då jag gjorde min volta för grovt narkotikabrott.
Hörde mig även för på kåken bland intagna hurvida det var lika mycket blattar på andra anstalter och så var fallet.

Så jag förmodar att Alex blivit kraftigt influerad av sina vistelser på div anstalter genom åren SAMT att han i en video med Viktor från Dialogisk säger att nästan haft en identitetskris efter avslutat drogmissbruk.

Alltså en ekvation med potential att resultera i frälsning av fredens religon.

Lite kul att han viskar om att äta hästkuk i kommande video men griskött går prompt bort.

Hursomhelst, följer detta med spänning för att se Alva sitta i sitt huckle och glatt skratta till alla Alex upptåg som varit haram alla dagar i veckan.
Spännande som sagt och onekligen en märklig företeelse som rimmar illa, men men, det blir säkert bra inshallah!
Citera
2022-03-16, 10:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Det är något skumt här då han påstod att han skulle få straffrabatt .

Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Har själv ingen större koll, men enligt hans tjej fick han några veckor till.
Jag gissar att de missuppfattat något. Man kan inte få längre straff EFTER att en dom gått i verkställighet och man börjat avtjäna sitt straff.
Endera har han fått ytterligare dom eller också är det helt enkelt "delen" på en tidigare dom som det fallit ut en del av.

Döms man till två månader så sitter man dessutom fulla två månader, det är inte 2/3 på det. Döms man för nytt brott och har villkorlig frigivning från ett tidigare brott så kan man få avtjäna hela eller delar av den villkorliga frigivning som ligger kvar.

Döms han till två månaders fängelse så får inte den förverkade villkorliga frigivningen överstiga två månader även om det finns en "del" kvar som är längre.

Förverkad villkorlig frigivning kan beslutas både av domstol och av övervakningsnämnden (nämnden kan besluta om upp till 90 dagar)

Jag gissar att det är nämnden som efter dom beslutat om förverkande eftersom AC återfallit i brott under VF.
Citera
2022-03-16, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Du har aldrig stött på white trash nån gång ditt liv hör jag?

Vad grundar du ditt antagande på?
Citera
2022-03-16, 16:41
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Vad grundar du ditt antagande på?

Ditt inlägg
Citera
2022-03-16, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Ditt inlägg

Vad i mitt inlägg får dig att anta detta?
Citera
2022-03-16, 19:07
Medlem
0xmans avatar
Citat:
Det tror jag också. Hon skulle gå sönder helt och hållet. Hon har totalt isolerat sig till att vara med honom dygnet runt. Han verkar tycka att det är jobbigt då han ofta ”skämtar” om att han aldrig blir av med henne och att det ska bli skönt att få sitta och få lite semester. Nu bad hon om tips för kommande ramadan då hon tydligen ska fasta för första gången. Hon konverterade tydligen förra sommaren🤦🏻‍♀️ Inte för att hon direkt levt Som en praktiserande muslim sen dess. Känns som att hon gör allt för att verka lite unik och annorlunda. Stackars lilla flicka.
Hon är så ung och rätt så svag i sig själv och det är klart att det blir lätt att förvrida skallen på en sådan stackare. Bara grejen att han låtit henne bära hans droger så att hon dömts för narkotikabrott visar på hur han pissade på henne och bara hade henne som någon slags side kick för att hon avgudade honom. Tror han lämnar henne inom ett år. Han är absolut inte bättre än henne men han tycker det själv. Det är uppenbart.

Han är absolut inte bättre än henne men kan förstå hans tänk. Hon är 1.50?? väger 75???
Citera
2022-03-16, 19:12
Medlem
coca13hugo12colas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0xman
Han är absolut inte bättre än henne men kan förstå hans tänk. Hon är 1.50?? väger 75???
75 minst 85 ish
Citera
2022-03-16, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0xman

Hur menar du att du förstår hans tänk?

I senaste videon skrattade han åt att det faktum att hon på hanns begäran flyttat ett parti som skulle gett sex års fängelse.

Onekligen äkta kärlek där!
Givetvis synd om henne men med hjälp av Allahs välsingelse och vägledning blir det nog bra!

Och hennes vikt osv är väl högst orelevant nu när hon ev ska bära heltäckande, om inte annat kan ju Alex be henne bära en burka.
Citera
2022-03-17, 23:06
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Det tror jag också. Hon skulle gå sönder helt och hållet. Hon har totalt isolerat sig till att vara med honom dygnet runt. Han verkar tycka att det är jobbigt då han ofta ”skämtar” om att han aldrig blir av med henne och att det ska bli skönt att få sitta och få lite semester. Nu bad hon om tips för kommande ramadan då hon tydligen ska fasta för första gången. Hon konverterade tydligen förra sommaren🤦🏻‍♀️ Inte för att hon direkt levt Som en praktiserande muslim sen dess. Känns som att hon gör allt för att verka lite unik och annorlunda. Stackars lilla flicka.
Hon är så ung och rätt så svag i sig själv och det är klart att det blir lätt att förvrida skallen på en sådan stackare. Bara grejen att han låtit henne bära hans droger så att hon dömts för narkotikabrott visar på hur han pissade på henne och bara hade henne som någon slags side kick för att hon avgudade honom. Tror han lämnar henne inom ett år. Han är absolut inte bättre än henne men han tycker det själv. Det är uppenbart.

Hahaha detta är ju en sån tjej flashbackare eller rättare sagt hela samhället varnat om i flera år jösses det är verkligen på pricken haha hon gör ju bort säg.
På tal om Alex har han en brännskada i Ansiktet eller är han missbildad?
Citera
2022-03-18, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Hahaha detta är ju en sån tjej flashbackare eller rättare sagt hela samhället varnat om i flera år jösses det är verkligen på pricken haha hon gör ju bort säg.
På tal om Alex har han en brännskada i Ansiktet eller är han missbildad?
Ärr från akne och har för mig att det större ärret var ifrån en glasflaska.
Citera
2022-03-18, 08:05
Medlem
Fan hörde att Alex hade åkt in igen.

Hoppas det fortsätter gå bra för honom när han kommer ut och att han håller sig lugn o fin.
Citera
2022-03-18, 20:37
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaitan666
Fan hörde att Alex hade åkt in igen.

Hoppas det fortsätter gå bra för honom när han kommer ut och att han håller sig lugn o fin.

Haha känner du honom ens? Du skriver som att du känner honom hahaha trash.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in