2022-08-02, 20:09
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Tror ni han har tagit återfall? lyssna vad han sa sist han tog återfall https://www.youtube.com/watch?v=HlnH_FYs8iY&t=5045s

Man kan inte ens kalla det återfall. Han pundar. Punkt. Han byter bara substanser och vissa dagar lite mindre mängd än andra.

Han som gav sitt ord där i Turkiet.. Och lovade att alltid vara transparent. Så kommer det en del Återfall nr 7 snart?
Han behöver ta sig till ett behandlingshem.

Skämmigaste klippen jag sett nu på hans instastorys, det är länkat nån sida bak här också. Den musikvideon hoppas jag de tar om Ser lagom tjackryckig ut. Men Alva står bara och hejar på antar jag.
Citera
2022-08-02, 20:19
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bee
Rider gjorde han med JB jaffar byn, killen som blev pissad på här:
https://streamable.com/q4pziy

Sjukt att dom fortfarande gör gangster rapp.. Fast en fick kiss på sig och den andre låtsas att han har slutat med gangsterlivet.

I låten Rider så hävdar nån av dom att deras vänner skjuter.. Och även att han har knark.. Men om man har knark ochh vänner som skjuter pistoler så håller man väl tyst om det lol men inte gangster rappare dom ska ju alltid låtsas tills dom får kiss på sig.
Citera
2022-08-02, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bee
Rider gjorde han med JB jaffar byn, killen som blev pissad på här:
https://streamable.com/q4pziy

Skiter totalt i personen i fråga och antar han själv har gjort liknande saker tidigare. men fy fan vilka vidriga djur till människor.
Så det där är mer ”gangster” enligt dom? Fucking lowlife scums.

Ett nackskott mitt i pannan.
Citera
2022-08-02, 20:50
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Bild från hans insta 14h sedan https://imgur.com/a/ury3zUd

och vem är denne Gonza?
Citera
2022-08-03, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
och vem är denne Gonza?

Ser verkligen ut som en förvuxen jättebebis 😂

Älskar hur vuxna ”män” klär sig i för dyra barnkläder hahaha fy fan vad patetiskt.
Citera
2022-08-03, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshan
Inte för att vara den, men ... Han nya låt Rider var riktigt dålig faktiskt. Testa köra den live!

Menar han då att Alva ”gonna do it for some Gucci & some Prada” ?

Då är han ju inte helt fel på det iallafall.
Citera
2022-08-03, 07:01
Medlem
Dennos avatar
Jag blir verkligen oerhört trött på alla dessa "triggerfingers" hela tiden.
Samtidigt som han försöker ge intryck av att han lämnar den brottsliga banan bakom sig.
Citera
2022-08-03, 08:17
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Skiter totalt i personen i fråga och antar han själv har gjort liknande saker tidigare. men fy fan vilka vidriga djur till människor.
Så det där är mer ”gangster” enligt dom? Fucking lowlife scums.

Ett nackskott mitt i pannan.

Det sjuka är att dom inte förstår att om dom rappar om att dom är gangsters så blir det som en utmaning och tävling där nån annan värre gangster vill visa sig tuffare än rapparen för att vinna tävlingen om vem som är tuffast lol.

Det är nog enbart rappare som spottar om gud som kan få ett skydd från den enda riktiga makthavaren som alltid kommer vara större än alla rappare.

Som Tupac.

Alex är religiös men spottar om massa ospirituellt trams som varken är spirituellt eller religiöst.. Men låter mer som en utmaning till andra som tycker dom är tuffa på grund av vapen och knarkpengar.

Hade varit coolt dock om han spottade spirituellt men det händer nog inte mer fast det var spott om inre demoner som gjorde han känd.. Eftersom folk vet innerst inne att demonerna är på riktigt och det finns risk för att bli lurad genom att börja tro att man är tuffare än gud.
Citera
2022-08-03, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det sjuka är att dom inte förstår att om dom rappar om att dom är gangsters så blir det som en utmaning och tävling där nån annan värre gangster vill visa sig tuffare än rapparen för att vinna tävlingen om vem som är tuffast lol.

Det är nog enbart rappare som spottar om gud som kan få ett skydd från den enda riktiga makthavaren som alltid kommer vara större än alla rappare.

Som Tupac.

Alex är religiös men spottar om massa ospirituellt trams som varken är spirituellt eller religiöst.. Men låter mer som en utmaning till andra som tycker dom är tuffa på grund av vapen och knarkpengar.

Hade varit coolt dock om han spottade spirituellt men det händer nog inte mer fast det var spott om inre demoner som gjorde han känd.. Eftersom folk vet innerst inne att demonerna är på riktigt och det finns risk för att bli lurad genom att börja tro att man är tuffare än gud.

Det hade ju varit fint, grädden på moset.. en maxad låtsas muslim som babblar massa jävla nonsens om gud och den förbannade koranen hit och dit.. snälla räcker redan med deras pinsamma uttalanden om att dom är troende muslimer hit&dit, och du vill ha mer av det?

Hoppas du är ironisk.
Citera
2022-08-03, 09:29
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Det hade ju varit fint, grädden på moset.. en maxad låtsas muslim som babblar massa jävla nonsens om gud och den förbannade koranen hit och dit.. snälla räcker redan med deras pinsamma uttalanden om att dom är troende muslimer hit&dit, och du vill ha mer av det?

Hoppas du är ironisk.

Jag gillar hiphop som är spirituell. Alex har väl "duttat" lite i spiritualitet genom att spotta om demonerna på insidan som frestar alla människor tills dom dricker energidryck, knarkar tobak och äter som grisar fast biblar och koraner förespråkar att man fastar vilket vetenskap har visat är nyttigt.

Tråkigt att han lyssnade på demonerna och skapade skitmusik istället för att göra mer som tupac som gjorde spirituell musik som lever vidare och är älskad än idag.

Alex låt som heter Rider kommer knappast vara en låt som lever vidare i folks hjärtan.

Bibeln säger att religiösa ledare ska ljuga genom att säga det som folk vill höra som att jesus dog för att du skulle få synda. Det står nog samma i koranen men dem som låtsas läser inte koraner eller biblar.. Dom lyssnar på religiösa ledare som säger det dom vill höra så att sebbe staxx och alex kommer till himlen även fast låtar som Rider har släppts vilket tyder på att kärlek inte var motivet bakom musiken.. Fast biblar och koraner säger väl att kärlek måste varaa det enda motivet bakom ens handlingar... Men man rappar inte gangster ignorans om man har kärlek som motiv.

Jag tror inte alex klarar av att vara religiös på riktigt och fasta tex. Eller ens göra musik eller youtube med motivet att förmedla nå bra kunskap genom sin musik.

Hip betyder ju kunskap.. Så låten Rider är ju knappast hip. Men ignorans-hop är det verkligen.
Senast redigerad av KungPungPat 2022-08-03 kl. 09:31.
Citera
2022-08-03, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Man kan inte ens kalla det återfall. Han pundar. Punkt. Han byter bara substanser och vissa dagar lite mindre mängd än andra.

Han som gav sitt ord där i Turkiet.. Och lovade att alltid vara transparent. Så kommer det en del Återfall nr 7 snart?
Han behöver ta sig till ett behandlingshem.

Skämmigaste klippen jag sett nu på hans instastorys, det är länkat nån sida bak här också. Den musikvideon hoppas jag de tar om Ser lagom tjackryckig ut. Men Alva står bara och hejar på antar jag.
Nä exakt! Det är respektlöst mot riktiga missbrukare som krigar dagligen med sin skit, som kämpar på liv och död!
Alex har inte ens rätten att slänga sig med de begreppen. Han är ett festande barn bara, med mycket lågt IQ, som behöver preparat för att studsa upp!
Citera
2022-08-03, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jomennogardetsa
Naaaaw gulle du som försvarar lilla Alex gummsaaan ❤️❤️❤️❤️❤️❤️😂
Inte en chans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto