Citat:
Ursprungligen postat av
ambivalensia
Ja lite så är det, de hade kontakt ganska nyss igen och jag lackade ur. Det äcklar mig. Han var ju precis och låg med Alva igen, sån gyttja av snusk allting.
Haha nä jag har också svårt att se vad hon drogs till. Men det är helt klart en viss typ av tjejer, de saknar självrespekt tror jag. Faller för hans falska charm. Men allt handlar om hans ego som han behöver boosta bara.
Och du har rätt till tusen %. Han saknade sin lilla "extramamma", inte Alva i sig. Han gjorde glasklart att han inte älskar henne på det viset. Till exempel sista minutrarna på hans senaste video om deras uppbrott, säger det till och med rakt av. "älskar inte Alva"
Deras lilla reunion kommer vara en kvart ungefär. Säkert redan över.
Tror du har rätt, han har säkert redan lämnat henne igen. Hon tog ju bort länken till sin egna youtubekanal i samband med att de sågs på den där pizzerian. Men nu vips(!) så är länken tillbaka. Om det nu fortfarande var en nystart för dem så hade hon förmodligen länkat till deras huvudkanal istället, och bytt namnet tillbaka till "Alex och Alva" som innan uppbrottet.
Undrar verkligen om det ens kommer en video imorgon? Tveksam
Och vi måste ju bara hylla Black Ghost lite igen

Han har verkligen matat på med storys på instagram om kycklingen. Den senaste var riktigt bra, jag fattar verkligen varför han hänger ut honom. Står uppradat vilka han gör det för, Alex offer. Och en av hans storys innehöll även info(ny för mig iallafall) om att Alex blåst Blackghost och andra på pengar, fulat sig bakom deras ryggar när de varit generösa mot honom. Han är verkligen inte omtyckt och är inte så smart att låtsas vara gangster när man bara är en liten pojke som pundar och slår tjejer och äldre, plus en annan liten kille som Blackghost också visat bild på och berättat om. Alex och några till sparkade sönder honom. Fegare går inte att bli.
Dessutom har folk bett honom starta en podcast då de vill veta mer. Och han ber nu folk som suttit med Alex skicka info om hur han var därinne. För att visa alla hur han ljuger och skryter. Där snackar vi en podcast värd lyssna på. Kommer bli ganska kul det här.
Alex lär inte våga göra ett skit som svar på detta. Men han lär ju brinna på insidan. Han borde nog bara lägga in sig på avgiftning och ta tag i sig själv nu. Logga ut permanent osv. He won't though...