2022-10-22, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
100% enig.
Du, jag och många andra kan motivera oss att inte ta skiten då det påverkar oss och vår omgivning negativt. Tyvärr är det långt ifrån alla som klarar det, oavsett hur mkt de gör bort sig, fuckar ur och är medvetna om hur fel deras handlande är.
Det är här professionell hjälp kan bli avgörande.
Men tyvärr är även detta omöjligt för vissa. Hopplösa fall är väl vad dessa kallas.
Man behöver inte känna empati för att sluta med skiten. Man kan göra det för att det påverkar en själv. I Alex fall så skjuter han verkligen sig själv i foten, killen är dum i huvudet. Han tjänade mycket bättre på det YouTube än vad han någonsin gjort på kriminalitet.
Citera
2022-10-22, 17:16
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Man behöver inte känna empati för att sluta med skiten. Man kan göra det för att det påverkar en själv. I Alex fall så skjuter han verkligen sig själv i foten, killen är dum i huvudet. Han tjänade mycket bättre på det YouTube än vad han någonsin gjort på kriminalitet.
Han skjuter andra människor i huvudet
Citera
2022-10-22, 17:44
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambivalensia
Exakt precis som att han hellre kallar sitt beteende att rusha än att punda. Så låtsas han hellre ta koks än "fuldroger". Sanningen är ju att han tar vad som helst som finns framför näsan på honom. Och nu är det ont om cash också. Då blir det tjack osv istället! Men han låtsas det är koks när han snorar det såklart!

Ja exakt, att kalla springa vaken på dos och pv för att dra ladd och dricka champange, hålla till på det fina krogarna men sitter i hålor runt om i sverige och äter allt han kommer över. Det har stört mig sen dag 1 med honom..
Men detta gäller inte bara Alex detta är något jag ser många göra dagligen runt mig med.. så är pinsamt..

edit, jag besitter själv beroendeproblematiken och vet hur svårt det är. Men det är inte coolt att vara beroende av ladd inte heller någon annan drog, ladd är så jävla överhajpat så det finns inte.

Han kanske bara skämms över hur illa det är.
Senast redigerad av Mrallknowing 2022-10-22 kl. 17:47.
Citera
2022-10-22, 18:30
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Det va på söndag, men svårt att tro att det kommer någon då! Alva har visst svårt för att svälja hur han knulla andra(förståeligt). Deras reunion går inte så bra direkt. Han låtsas vilja lösa saker med henne men har fortfarande kontakten kvar med andra tjejer. Iallafall en! Sån shady liten kyckling. Sitter och gråter hos Lokal, han blir så "hårt dömd", han "fattar inte"... Han tror han är en gud. Och guds gåva till kvinnor. Vill inte ens veta av min vän längre som knullade honom. Alla som ser upp till honom är ju hjärndöda. Och Alva, vakna! Du förnedrar dig något enormt. Du lurar dig själv om du tror det kan bli bra. Visst fattar jag att det gör ont. Men han är inte den som kommer laga dig. Bara hålla såret öppet.

Antar att du vet detta pga att din fd polare som låg med Alex har skvallrat lite? Är det denna tjej han har kontakt med fortfarande kanske?

Förstår inte hur nån brud ens kan vara intresserad av människan. Han har varken utseende eller personlighet, han är lusfattig, pundare av den värsta sorten, mentalitet som en 12-åring, fejkmuslim, narcissist och har "råkat" mörda en polare. VAD är det han har som ens går att va intresserad av????

Jag tror inte han är så intresserad av att lösa saker med Alva, jag tror bara han behövde ha tillbaka sin assistent/manager/morsa/rövhårsrakare eftersom han är ett barn som inte klarar sig själv. Men knappast att han saknar henne som flickvän..
Citera
2022-10-22, 18:38
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Antar att du vet detta pga att din fd polare som låg med Alex har skvallrat lite? Är det denna tjej han har kontakt med fortfarande kanske?

Förstår inte hur nån brud ens kan vara intresserad av människan. Han har varken utseende eller personlighet, han är lusfattig, pundare av den värsta sorten, mentalitet som en 12-åring, fejkmuslim, narcissist och har "råkat" mörda en polare. VAD är det han har som ens går att va intresserad av????

Jag tror inte han är så intresserad av att lösa saker med Alva, jag tror bara han behövde ha tillbaka sin assistent/manager/morsa/rövhårsrakare eftersom han är ett barn som inte klarar sig själv. Men knappast att han saknar henne som flickvän..

Han har inget mer än trasiga 20åriga tjejer tycker det är coolt med gangsterapp och tror det sa få bada i miljoner.
Citera
2022-10-22, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Han skjuter andra människor i huvudet
Jag vet det. Det jag menar med det jag skriver är att han skiter fullständigt i hur det går för andra människor. Han skiter även i hur det går för sig själv. Hade han varit smart hade han dragit logiska slutsatser av det som gynnar han mest. Han är dock för impulsiv och dum i huvudet för det
Citera
2022-10-22, 21:43
Medlem
ambivalensias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON

Ja lite så är det, de hade kontakt ganska nyss igen och jag lackade ur. Det äcklar mig. Han var ju precis och låg med Alva igen, sån gyttja av snusk allting.
Haha nä jag har också svårt att se vad hon drogs till. Men det är helt klart en viss typ av tjejer, de saknar självrespekt tror jag. Faller för hans falska charm. Men allt handlar om hans ego som han behöver boosta bara.

Och du har rätt till tusen %. Han saknade sin lilla "extramamma", inte Alva i sig. Han gjorde glasklart att han inte älskar henne på det viset. Till exempel sista minutrarna på hans senaste video om deras uppbrott, säger det till och med rakt av. "älskar inte Alva"

Deras lilla reunion kommer vara en kvart ungefär. Säkert redan över.
Citera
2022-10-22, 21:58
Medlem
Harry_s avatar
åker till turkiet och köper massa falska kläder
vad är grejen liksom
Citera
2022-10-23, 00:17
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ja lite så är det, de hade kontakt ganska nyss igen och jag lackade ur. Det äcklar mig. Han var ju precis och låg med Alva igen, sån gyttja av snusk allting.
Haha nä jag har också svårt att se vad hon drogs till. Men det är helt klart en viss typ av tjejer, de saknar självrespekt tror jag. Faller för hans falska charm. Men allt handlar om hans ego som han behöver boosta bara.

Och du har rätt till tusen %. Han saknade sin lilla "extramamma", inte Alva i sig. Han gjorde glasklart att han inte älskar henne på det viset. Till exempel sista minutrarna på hans senaste video om deras uppbrott, säger det till och med rakt av. "älskar inte Alva"

Deras lilla reunion kommer vara en kvart ungefär. Säkert redan över.

Tror du har rätt, han har säkert redan lämnat henne igen. Hon tog ju bort länken till sin egna youtubekanal i samband med att de sågs på den där pizzerian. Men nu vips(!) så är länken tillbaka. Om det nu fortfarande var en nystart för dem så hade hon förmodligen länkat till deras huvudkanal istället, och bytt namnet tillbaka till "Alex och Alva" som innan uppbrottet.

Undrar verkligen om det ens kommer en video imorgon? Tveksam

Och vi måste ju bara hylla Black Ghost lite igen Han har verkligen matat på med storys på instagram om kycklingen. Den senaste var riktigt bra, jag fattar verkligen varför han hänger ut honom. Står uppradat vilka han gör det för, Alex offer. Och en av hans storys innehöll även info(ny för mig iallafall) om att Alex blåst Blackghost och andra på pengar, fulat sig bakom deras ryggar när de varit generösa mot honom. Han är verkligen inte omtyckt och är inte så smart att låtsas vara gangster när man bara är en liten pojke som pundar och slår tjejer och äldre, plus en annan liten kille som Blackghost också visat bild på och berättat om. Alex och några till sparkade sönder honom. Fegare går inte att bli.

Dessutom har folk bett honom starta en podcast då de vill veta mer. Och han ber nu folk som suttit med Alex skicka info om hur han var därinne. För att visa alla hur han ljuger och skryter. Där snackar vi en podcast värd lyssna på. Kommer bli ganska kul det här.

Alex lär inte våga göra ett skit som svar på detta. Men han lär ju brinna på insidan. Han borde nog bara lägga in sig på avgiftning och ta tag i sig själv nu. Logga ut permanent osv. He won't though...
Citera
2022-10-23, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Tror du har rätt, han har säkert redan lämnat henne igen. Hon tog ju bort länken till sin egna youtubekanal i samband med att de sågs på den där pizzerian. Men nu vips(!) så är länken tillbaka. Om det nu fortfarande var en nystart för dem så hade hon förmodligen länkat till deras huvudkanal istället, och bytt namnet tillbaka till "Alex och Alva" som innan uppbrottet.

Undrar verkligen om det ens kommer en video imorgon? Tveksam

Och vi måste ju bara hylla Black Ghost lite igen Han har verkligen matat på med storys på instagram om kycklingen. Den senaste var riktigt bra, jag fattar verkligen varför han hänger ut honom. Står uppradat vilka han gör det för, Alex offer. Och en av hans storys innehöll även info(ny för mig iallafall) om att Alex blåst Blackghost och andra på pengar, fulat sig bakom deras ryggar när de varit generösa mot honom. Han är verkligen inte omtyckt och är inte så smart att låtsas vara gangster när man bara är en liten pojke som pundar och slår tjejer och äldre, plus en annan liten kille som Blackghost också visat bild på och berättat om. Alex och några till sparkade sönder honom. Fegare går inte att bli.

Dessutom har folk bett honom starta en podcast då de vill veta mer. Och han ber nu folk som suttit med Alex skicka info om hur han var därinne. För att visa alla hur han ljuger och skryter. Där snackar vi en podcast värd lyssna på. Kommer bli ganska kul det här.

Alex lär inte våga göra ett skit som svar på detta. Men han lär ju brinna på insidan. Han borde nog bara lägga in sig på avgiftning och ta tag i sig själv nu. Logga ut permanent osv. He won't though...

Hoppas någon har sparat det, och hjärtligt vill dela med sig här!
Citera
2022-10-23, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
åker till turkiet och köper massa falska kläder
vad är grejen liksom

Något av det mer normalare han gjort hehehe 😂
Citera
2022-10-23, 01:36
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Hoppas någon har sparat det, och hjärtligt vill dela med sig här!

Mycket ligger fortfarande kvar på hans storys på instagram, official_blackghost

Man trycker bara på lilla profilbilden så rullar det igång😊 och profilen är inte låst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in