2022-10-22, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Jasså sitter han i gråter ut hos lokal?😂

Oj förlåt mig glömde sätta ett kommatecken efter stor skillnad och pundare. Viste inte att mina inlägg skulle betygsättas.
Att punda är väl ganska uppenbart vad det betyder, sitta i nån smutsig lägenhet och knarkar med likasinnade, att leva i misär och sno koppar typ.
Att rusha kan vara olika saker, typ smash and grab, rån, beckna (mängder, inte några gram) osv, inte något källarpunderi.
Exakt så, Alex kallar det rush för att det ska låta coolare, och alla hans små fans tkr de är jätte häftigt när han egentligen bara är en knarkar.
Haha håll käften din luffare, ditt liv är nog skit roligt, sitta på Flashback en fredag kväll och klaga på folks stavning! Önskar jag var som dig 🙈

Du hade fått en etta i stavning

Men tack för förtydligande av rusha.

Tänk så svenska språket "utvecklas"..

Den här Alex, är han känd för sin musik eller för att han begått brott? Eller går de hand i hand?
Citera
2022-10-22, 12:35
Medlem
Mrallknowings avatar
Känner till några som tagit mycket MDPV med Alex i Norrköping.
Lite skillnad på Ladd och PV.
Citera
2022-10-22, 12:43
Medlem
Vaxads avatar
Frågan e om Kycklingen lägger upp en video igen?

Först allt det här med Alva, alla vände sig emot han. Nu dissen från Ghost också. Han e slut.

Kycklingen verkar cancellad nu 😂
Citera
2022-10-22, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Du hade fått en etta i stavning

Men tack för förtydligande av rusha.

Tänk så svenska språket "utvecklas"..

Den här Alex, är han känd för sin musik eller för att han begått brott? Eller går de hand i hand?
Han blev väl känd från sina första låtar som släpptes när han satt på Kumla, sen när han muckade har han fortsatt släppa musik, nån enstaka har varit bra resten skit, och under tiden har han åkt in och ut ur häktet/fängelse för olika pundiga brott.
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
Känner till några som tagit mycket MDPV med Alex i Norrköping.
Lite skillnad på Ladd och PV.
Tror inte någon är förvånad att Alex pundar på blandade substanser
Citera
2022-10-22, 13:01
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Han blev väl känd från sina första låtar som släpptes när han satt på Kumla, sen när han muckade har han fortsatt släppa musik, nån enstaka har varit bra resten skit, och under tiden har han åkt in och ut ur häktet/fängelse för olika pundiga brott.

Tror inte någon är förvånad att Alex pundar på blandade substanser

Nej men han är betydligt mer hookt på benso och annat än ladd, men han verkar tro det är tufft att vara beroende av det.
Citera
2022-10-22, 13:08
Medlem
Citat:
Nej men han är betydligt mer hookt på benso och annat än ladd, men han verkar tro det är tufft att vara beroende av det.
Haha ja han tycker det är skit häftigt med sina kemiska handbojor 😂
Citera
2022-10-22, 14:07
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambivalensia
Deras reunion går inte så bra direkt. Han låtsas vilja lösa saker med henne men har fortfarande kontakten kvar med andra tjejer. Iallafall en! Sån shady liten kyckling.

Berusningsmedel påverkar folk i olika grader. Vissa blir helt väck i huvudet, andra gör och säger saker de aldrig skulle göra i nyktert tillstånd.
Tar absolut inte Alex i försvar, men vem som helst kan göra sjuka/oförklarliga saker under påverkan. Som man sedan får äta upp när skiten går ur blodet. Kan ju vara en av flera orsaker till att han har svårt att kliva av skiten. Ångesten blir outhärdlig
Citera
2022-10-22, 14:53
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Berusningsmedel påverkar folk i olika grader. Vissa blir helt väck i huvudet, andra gör och säger saker de aldrig skulle göra i nyktert tillstånd.
Tar absolut inte Alex i försvar, men vem som helst kan göra sjuka/oförklarliga saker under påverkan. Som man sedan får äta upp när skiten går ur blodet. Kan ju vara en av flera orsaker till att han har svårt att kliva av skiten. Ångesten blir outhärdlig
Vem skulle inte ha ångest att leva det där skitlivet?

Jag har en känsla av att han kommer dö inom loppet av ett år eller två, eller så blir det en långvolta.
Citera
2022-10-22, 16:09
Medlem
Citat:
Jag har själv haft missbruksproblem i perioder. Och det blir som du säger man gör saker och säger saker man ångrar. Grejen är att om man har vetskap kring detta och vet att man potentiellt kan skada någon alternativt få någon mördad, så tar man inte substanser. Jag har slutat ta av den anledningen att jag riskerar att skada folk. Har man impuls problem som Alex och även mig så tar man ej det. Det är inte synd om honom. Han är väldigt självisk och han skjuter sig själv i foten genom att bränna sin kanal, sitt förhållande och sin musikkarriär
Citera
2022-10-22, 16:17
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Jag har själv haft missbruksproblem i perioder. Och det blir som du säger man gör saker och säger saker man ångrar. Grejen är att om man har vetskap kring detta och vet att man potentiellt kan skada någon alternativt få någon mördad, så tar man inte substanser. Jag har slutat ta av den anledningen att jag riskerar att skada folk. Har man impuls problem som Alex och även mig så tar man ej det. Det är inte synd om honom. Han är väldigt självisk och han skjuter sig själv i foten genom att bränna sin kanal, sitt förhållande och sin musikkarriär

100% enig.
Du, jag och många andra kan motivera oss att inte ta skiten då det påverkar oss och vår omgivning negativt. Tyvärr är det långt ifrån alla som klarar det, oavsett hur mkt de gör bort sig, fuckar ur och är medvetna om hur fel deras handlande är.
Det är här professionell hjälp kan bli avgörande.
Men tyvärr är även detta omöjligt för vissa. Hopplösa fall är väl vad dessa kallas.
Citera
2022-10-22, 17:04
Medlem
ambivalensias avatar
Citat:

Förstår den biten med att det blir en ond cirkel. Ångesten gör det nästintill omöjligt att sluta. Och abstinensen. Men då har man valet att söka vård och hjälp med avgiftning. Han kan inte leka offer. Han vet hur han gör bort innan han petar i sig mer skit, ändå gör han det. Så hur man än vrider på det så är det hans ansvar.

Och idioten är lika oärlig med som utan substanser i kroppen. För en narcissist som honom kommer det naturligt.
Det är precis lika vanligt att folk som drogar faktiskt blir ärligare under rus, då hämningar släpper. Så både din variant och min är sann.
Men en sak är sann iallafall och det är att han inte är så trogen som han låtsats vara. Hade inte ens tänkt tanken att förlåta honom om jag var Alva. Smutsigaste chicken dick out there.. Säkert hepatit nu med
Citera
2022-10-22, 17:08
Medlem
ambivalensias avatar
Citat:

Exakt precis som att han hellre kallar sitt beteende att rusha än att punda. Så låtsas han hellre ta koks än "fuldroger". Sanningen är ju att han tar vad som helst som finns framför näsan på honom. Och nu är det ont om cash också. Då blir det tjack osv istället! Men han låtsas det är koks när han snorar det såklart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in