2022-10-10, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Alex gjorde en Ben Mitkus.. Genom att snacka skit om flickvännen offentligt när förhållandet tog slut... Vilket gör att folk tappar intresset av att kolla på dom.

Var han vuxen hade han inte sagt ett ont ord om henne och då hade han varit bra enligt folks perspektiv.
Alex kanal va död innan han gjorde en Mitkus. Han såg själv till det genom att lura/ljuga för sina följare. Han hade haft jävligt svårt att komma tbx ändå. Panik har han haft under hela denna tiden det gått neråt. Inte för att han varit ledsen för att följarna försvinner eller för att han har haft svårt att vara kreativ och vårda sin kanal tex. Han har enbart haft panik pga av att han så snabbt tjänade massa pengar, och han hittade ingen väg alla att hålla liv i cash flowet, och såg alla dessa pengar rinna lika snabbt ur hans hand igen!
Sen gjorde han en Mitkus. Och brände sig sönder och samman för all framtid!
( Så ska vi komma ihåg att Alex kanal typ byggdes på mindre än ett år, medans Bens kanal va extremt stor under många år )
Citera
2022-10-10, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Var tror vi han går ut och partajar? Försöker smita in på Berghain? Blir tumult i entrén när han blir nekad? Tja, vad tror ni? Överlever de Berlins nattliv med hälsan i behåll?

Tydligen är dom i Bryssel och inte Berlin, men Alex har ju koll som vanligt 👍
Citera
2022-10-10, 01:55
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATTENTI0NWH0RE

Hur jävla nerknarkad är Alex ?Bryssel ligger förfan i Beligen och Alex tror han är i Berlin i Tyskland
Citera
2022-10-10, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Hur jävla nerknarkad är Alex ?Bryssel ligger förfan i Beligen och Alex tror han är i Berlin i Tyskland

Det roliga är att snubben han är med verkar lika blåst
, eller vågar inte säga till hahaha 😝 typ - Ja bror jag tror vi är i Berlin bror..
Citera
2022-10-10, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATTENTI0NWH0RE

Hahah nej va pinsam han är 😂😂😂

Alex borde släppa en greatest hits skiva 😂

1. Bror jag trodde vi var i Berlin
2. Turkiska insatsstyrkan tog min keps
3. Alva städar inte så jag tog återfall
4. Walla vi är mördare vi gör shuuurda
5. *kan inte säga ordet mens*
6. Raka röven för islam
7. Mekka gjorde mig besviken så jag tog återfall
8. Abilify till min bipolära tjejkompis
9. Wallah det är slutknarkat nu!
10. Återfall nummer 879
Citera
2022-10-10, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraak
Hahah nej va pinsam han är 😂😂😂

Alex borde släppa en greatest hits skiva 😂

1. Bror jag trodde vi var i Berlin
2. Turkiska insatsstyrkan tog min keps
3. Alva städar inte så jag tog återfall
4. Walla vi är mördare vi gör shuuurda
5. *kan inte säga ordet mens*
6. Raka röven för islam
7. Mekka gjorde mig besviken så jag tog återfall
8. Abilify till min bipolära tjejkompis
9. Wallah det är slutknarkat nu!
10. Återfall nummer 879

😂Var inte för hårda nu - Berlin och Bryssel har ju flera bokstäver gemensamt. Berl... inte samma ordning dock.... 😂 Är flygplatsförkortningarna väldigt lika?
Citera
2022-10-10, 08:50
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben

Alltså inte för att försvara Alex då jag tycker att han är en talanglös idiot, men jag tror du skulle bli chockad över hur efterblivna de flesta människor faktiskt är när det kommer till geografi/världen.

En bekant med ett respektabelt jobb och som människor uppfattar som smart säger fortfarande att hon varit i Mexiko och USA. Hon var i New Mexico i USA.

En annan svär att han varit på Balkan. Baltikum. Han var i Baltikum.

Pundare må vara dumma i huvudet men det är fan nästan alla andra med.
Citera
2022-10-10, 09:26
Medlem
skvallertackas avatar
Hur "tar man" ett återfall?
Citera
2022-10-10, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallertacka
Hur "tar man" ett återfall?

"Den som får ett återfall är passiv, återfallet inträffar till följd av händelser som individen inte rår över. Att ta ett återfall gör däremot individen till en aktivt handlande aktör (Westlund, Lilja och Magnusson, 1992). Genom vårt dagliga språkbruk visar vi på två skilda synsätt på återfall."

https://lup.lub.lu.se/student-papers/record/1358026/file/1358027.pdf&ved=2ahUKEwiCo5WgktX6AhWFSvEDHXO-CvgQFnoECAkQBg&usg=AOvVaw30ozMfno4HrIrvXvE869tV
Citera
2022-10-10, 09:56
Medlem
skvallertackas avatar
Citat:
"Den som får ett återfall är passiv, återfallet inträffar till följd av händelser som individen inte rår över. Att ta ett återfall gör däremot individen till en aktivt handlande aktör (Westlund, Lilja och Magnusson, 1992). Genom vårt dagliga språkbruk visar vi på två skilda synsätt på återfall."

https://lup.lub.lu.se/student-papers/record/1358026/file/1358027.pdf&ved=2ahUKEwiCo5WgktX6AhWFSvEDHXO-CvgQFnoECAkQBg&usg=AOvVaw30ozMfno4HrIrvXvE869tV

Tack för förtydligandet! Har hela tiden tyckt att det låter så dumt när han skriver, men då fanns det ju en väldigt logisk förklaring.
Citera
2022-10-10, 10:07
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:

Återfall tar ju väldigt många som blivit beroende men som lyckats hålla sig vita längre perioder. Återfall är oftast planerade. Man kan tex varit vit 1 månad och känner att det varit så mycket elände i livet på slutet att man är tvungen att ta sig ett återfall för att rensa hjärnan och för att sedan kunna fortsätta sin vita period. Återfallen är oftast kopplade till perioder, 3-4 dagars missbruk 24/7. De allra flesta som är beroende lyckats leva i längre vita perioder om de inte känner att de förlorat allt redan och att de finns en gnutta hopp och självkänsla kvar. Mer eller mindre periodare alltså. För en del är det omöjligt, då bruket/perioden slutar i katastrof med katastrofala följder som resultat. Tex bråk, misshandel, polisingripande, våldsamheter, notoriska fyllekörningar etc. Eller så har de en partner som lämnar dem om de dricker/knarkar igen. Noll tolerans.

Man är olika. GW Persson, Ingvar Kamprad är/var ju periodare med längre perioder men mindre hårt krökande och långa helvita perioder. Lundell klassisk periodare som håller sig vit ett halvår och super sig sedan medvetslös under 1 vecka.

Knarkandet är ju lite mer problemfyllt då det är så fysisk beroende med jobbig abstinens. Alex verkar knarka när han kan och när han är villkorligt frigiven och måste lämna pissprov så knarkar han inte. Typ. Nu verkar han vara beroende av både benzo och kokain där det dagliga bruket av kokain kostar massor vilket kan leda till mängder av impulsiva och desperata rån och tokigheter utan konsekvenstänk.

Men är nu i Bryssel med muslimer som det verkar. Varför känns det som att han kommer joina någon radikal grupp typ ISIS terrorister på sikt. Han skulle säkert tycka det vore jättespännande att springa omkring och panga med en AK47 eller få misshandla fienden.
Senast redigerad av johnthedickholmes 2022-10-10 kl. 11:04.
Citera
2022-10-10, 10:26
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Alex kanal va död innan han gjorde en Mitkus. Han såg själv till det genom att lura/ljuga för sina följare. Han hade haft jävligt svårt att komma tbx ändå. Panik har han haft under hela denna tiden det gått neråt. Inte för att han varit ledsen för att följarna försvinner eller för att han har haft svårt att vara kreativ och vårda sin kanal tex. Han har enbart haft panik pga av att han så snabbt tjänade massa pengar, och han hittade ingen väg alla att hålla liv i cash flowet, och såg alla dessa pengar rinna lika snabbt ur hans hand igen!
Sen gjorde han en Mitkus. Och brände sig sönder och samman för all framtid!
( Så ska vi komma ihåg att Alex kanal typ byggdes på mindre än ett år, medans Bens kanal va extremt stor under många år )

Jag säger som bibeln att egoism, rivalitet och kärlek för pengar är där ondska uppstår.

Klart att det är rivalitet som gör att man hänger ut sitt ex som en mytoman.

Alva sa inte ett ont ord om Alex medans han kände rivaliteten och oförlåtsamhet så han fick lov att vinna genom att förklara offentligt att hon är smutsig mytoman som städfirmor måste städa upp efter lol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in