2022-10-04, 23:09
Medlem
Negerkucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anon85
Kan någon svara på varifrån ryktet om att Alva skickat brev till fler snubbar på kåken kom ifrån? Tex Blattelito.

Finns det nån sanning i det??
Vill minnas att det ska finnas dokumenterat i någon förundersökning.
Citera
2022-10-04, 23:12
Medlem
Orkade kolla 1 min av videon sen förstod jag att hon inte hade fått power, hon är som innan en slagpåse. Det är hårt att säga det. Hon rättfärdigar den här psykopatnarcissistens beteende. Hon hade kunnat göra årets video och exposa honom helt och gjort karriär för det. Nu får hon nöja sig med en skitig lägenhet och videor som kommer rasa i visningar
Citera
2022-10-04, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Vad i helvete var det där för tafflig damage control, han precis försökte göra på sin Insta story?!!

Så tar han rygg på den där Nicole?? Vilken pissluffare han är. Skäms för fan!
Det har gått 15 sekunder, sen han lämnade Alva. Det är ju ett bevis, i min mening, att han inte hade djupa känslor för Alva.
Hon har bara varit bra att ha.

Läste att nån skrev att Alva var vän med Den där bruden. Ligger det någon sanning i det?

Varför gör man så mot en annan människa? Kommer aldrig förstå mig på såna här typer.
Brist på empati i samband med kefft mående. Dålig självkänsla. Kan ligga djupt inrotat hos människor händelser från deras barndom som skapar lidande som spiller över från dem. Meningen är aldrig att skapa lidande för andra men att lidandet är så stort så det spiller över på andra.

Svårt att säga för alla olika men jag tror aldrig någon vill innerst inne vill skapa lidande för andra. En person som mår finemang skapar oftast inte lidande för andra .
Senast redigerad av FreshReset 2022-10-04 kl. 23:27.
Citera
2022-10-04, 23:24
Medlem
Men ho har en stor bula på videon! Har ju sagt att han misshandlar henne.
Citera
2022-10-04, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Hon gav han idéer sen la ha på sitt skådespel för att göra det hela intressant

Hon var inte dålig. Men det är han som allt handla om. Hade inte ens vetat vem hon var on inte för Alex
Citera
2022-10-04, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipo
Men ho har en stor bula på videon! Har ju sagt att han misshandlar henne.

Det är inte bra o spekulera
Citera
2022-10-04, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somalimonkey
Man kollar med förakt.
Har aldrig gillat alex, betyder inte att jag inte kollat för det.
Jag kommer säkert fortsätta kolla om något intressant händer, men självklart kommer jag ge en tumme ner för att visa min ståndpunkt, oavsett hur bra videon är.
Avprenumera har jag självklart redan gjort och kommer ej prenumerera igen.

Ganska larvigt faktiskt. Men ja killen är sjuk och tror starkt att han döda den killen vilket är väldigt äckligt. Han har också misshandlat en massa folk. Han är en översittare ingen snack om de. Men hans kontent är bra kan inte ljuga
Citera
2022-10-04, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Han är helt väck mannen… märker du inte det?

Jag gissar på centralstimulerande och benso. Då blir man iskall, sluddrig och hispig.

Nej menar du att Alex har pundat konstant den senaste tiden? Det har jag missat. Klart som fan fattar och ser det.
Han har dock varit pundig i videor förut men haft ett annat sätt att bete sig och föra sig på. Nyanserna menar jag. Antar att allt ”hat” tagit på självförtroendet och därav attityden och tonfallet.
Citera
2022-10-04, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rismedbanan
Det är inte bra o spekulera

Men har pratat med dem i hennes omgivning. Hon blir misshandlad. Inte svårt att se skador på vissa av deras videos. Antingen så är det blå märken på henne eller så som på hennes senaste video. En stor fel bula!
Citera
2022-10-05, 00:08
Medlem
Citat:
Men har pratat med dem i hennes omgivning. Hon blir misshandlad. Inte svårt att se skador på vissa av deras videos. Antingen så är det blå märken på henne eller så som på hennes senaste video. En stor fel bula!

Ohh fan sjukt om det är sant. Killen har uppenbarligen problem
Citera
2022-10-05, 00:15
Medlem
Citat:
Om de gjort slut för två veckor sen (som antagligen närmar sig tre), hur länge har hon haft den där bulan? Bulor går över efter ett par dagar. När slog han henne?
Citera
2022-10-05, 00:50
Medlem
WalterPinkmanBitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATTENTI0NWH0RE
Heter youtubekanalen snart ”Alex och Nicole”?😂

https://anonymfile.com/VA7B/265340ad-3700-4976-8ac1-2b100083c5b9.jpeg
Nytatuerade ryggen synlig

Vad är Nicoles snapchat?
För vetenskapliga anledningar
Citera