2022-10-03, 21:17
Medlem
prutt alvisen lortade ner hela lägenheten fyfan, hur kan ni sympatisera så med henne
Citera
2022-10-03, 21:24
Medlem
Vet att vår käre Alex har skrivit till flera tjejer under förhållandet med Alva, så att han ska ha varit trogen är bara bullshit. Men det kanske alla förstod iofs.. Utifrån det vi sett av honom i alla videos så är det ju otroligt tydligt att han är en mytoman av rang
Citera
2022-10-03, 21:30
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Jag vet fan inte vad jag ska skriva efter att ha sett videon. Han är ju helt tappad och världsfrånvänd. Så jävla vidrig mot Alva. Videon var så jävla osammanhängande att jag inte ens pallar citera något. Men om det är någon som är mytoman så är det han. Vadå sanera stugan med gasmask efter att Alva hyrt den? Det enda som behöver saneras är hans hjärna. Fyfan så fittigt att hänga ut kvinnan som stått vid hans sida på det där sättet. Alva har utvecklats, han har stannat i 15-16-års åldern mentalt. Det här är så jävla pinsamt att jag knappt orkar titta på skiten.

Hoppas han åker på LVM och nyktrar till snart. För det här är illa alltså.

Alva sket ju ner hela stugan. Menar du att Alex och hans familj bara ska låta bajset ligga kvar eller?

Citera
2022-10-03, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Alva sket ju ner hela stugan. Menar du att Alex och hans familj bara ska låta bajset ligga kvar eller?

Precis det jag menar, man kan inte låta alvisen prutta ner allt. Hade gjort exakt samma sak
Citera
2022-10-03, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
Precis det jag menar, man kan inte låta alvisen prutta ner allt. Hade gjort exakt samma sak

Var har ni fått ifrån att hon har pruttat så hon bajsat ner sig?😂
Citera
2022-10-03, 21:40
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nionde

Ja, om Alva lider av magproblem och kraftig diarré så får hon väl åtminstone städa upp efter sig?

Fatta att komma ut nymuckad från finkan så har ens brud bajsat ner hela landstället? Äckligt
Citera
2022-10-03, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
För det är ju omöjligt att vinkla sanningen när man filmar och klipper

Stugan är ett attefallshus på typ 20 kvm. Tro mig det går inte att vinkla och klippa bort smuts på den nivån Alex påstod när det är en sån liten yta. Bullshit
Citera
2022-10-03, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ATTENTI0NWH0RE
Var har ni fått ifrån att hon har pruttat så hon bajsat ner sig?😂

Dom flesta vet att hon har sånna problem
Citera
2022-10-03, 21:52
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Haha sitter Alex själv och kommentarer anonymt under sin egna bild på insta???
Finns en viss stor man som försvarar och förklarar med väldigt liknande resonemang som crackpundarn 😂
Eftersom dom flesta backar Alva, och Alex trodde ju alla älskade honom....
Citera
2022-10-03, 21:55
Medlem
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Stugan är ett attefallshus på typ 20 kvm. Tro mig det går inte att vinkla och klippa bort smuts på den nivån Alex påstod när det är en sån liten yta. Bullshit

Nää men det går att klippa bort lukt. Prutt-Alva kanske trivs i en nerbajsad stuga. Inte så mysigt för andra
Citera
2022-10-03, 21:56
Medlem
barndomens avatar
Reser till Mekka, sen rasar livet... Islam är nog ganska skit endå

Fattar inte vad brudar ser i sådana här killar? Luktar problem långa vägar. Tittade på en video dom hade lagt upp tillsammans för någon månads sen och tänkte bara vad omogen han verkade. Tror han kommer göra något dumt inom en snar framtid. Med alla anabol + ångestdämpande + crack + omogen = problem...
Citera
2022-10-03, 21:56
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu

Nä, det stämmer inte. Det stora huset är ca 100kvm.

Finns en gäststuga också som jag antar att Alva bodde i efter "olyckan" i den stora stugan.

Det var förövrigt det Alex syftade på i dagens video när han "inte ville berätta allt om Alva". Hon har haft magproblem med sprutbajs nu i typ 2 år. Så ibland sker det en olycka osv. och Alex har försökt träna henne nu i 1.5 år att städa upp ordentligt efter sig.

Klart att Alex känner sig sviken när Alva går tillbaka till sängbajs m.m. så fort han är borta i 1-2 månader. Dessutom i Alex mammas stuga. Riktigt respektlöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in