2022-07-19, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Osäkert om det faktiskt beror på en graviditet och inte 3 veckors intag av McDonalds, snickerskakor, kebab och energidrycker i kombination med att ligga framför netflix på soffan (vem gör ens det när man är utomlands? Dom har ju spenderat mer tid i soffan än utomhus, det kunde man ju gjort hemma också...)
Typisk tram livstil
Citera
2022-07-19, 18:15
Medlem
Om vi pratar lite om Alva. Är inte hon en typisk 4a?
En 3a när hon gör sig snygg för alex.

Meen hade hon varit helt naturlig och soft och inte haft ett intresse för dyra fula kläder hade hon mycket väl kunnat vara en mysig 5a typ
Men kingshit attityden att hon är en 9a drar ner det till 3.

Jag tror att alva tror att hon är typ en 8-10?

Alex är paranoid, med all rätt. Han har duktigt span och fiender + en 3-5a brud.

Det var nån som skrev här om att vi var avundsjuka på de, jag är iaf inte avundsjuk, inte alls. Jag har även bott i samma kvarter som dessa i skåne och det var inte så man blev starstruck.

Men visst kan alex bättre än alva trots att alex är alex? Eller är standarden alva tjej här? Ha de fett
Citera
2022-07-19, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nightstalkertimell

Meen hade hon varit helt naturlig och soft och inte haft ett intresse för dyra fula kläder hade hon mycket väl kunnat vara en mysig 5a typ

Alex är paranoid, med all rätt. Han har duktigt span och fiender + en 3-5a brud.

Det var nån som skrev här om att vi var avundsjuka på de, jag är iaf inte avundsjuk, inte alls. Jag har även bott i samma kvarter som dessa i skåne och det var inte så man blev starstruck.

Men visst kan alex bättre än alva trots att alex är alex? Eller är standarden alva tjej här? Ha de fett

Jag tycker alva verkade må så mycket bättre när hon spelade in den där videon med bögmegern på yt, långt innan hon träffat alex. Hon såg lycklig ut och mycket fräschare också. Finns länkat i tråden.
Citera
2022-07-19, 18:36
Medlem
Citat:
Osäkert om det faktiskt beror på en graviditet och inte 3 veckors intag av McDonalds, snickerskakor, kebab och energidrycker i kombination med att ligga framför netflix på soffan (vem gör ens det när man är utomlands? Dom har ju spenderat mer tid i soffan än utomhus, det kunde man ju gjort hemma också...)
Helt sjukt ,dom är vita som lakan , solar inte badar inte vid havet, ja va fan gör dom i turkiet?
Citera
2022-07-19, 19:48
Medlem
Citat:

Finns inte så jättemycket att göra i en håla som Avsallar där dom är.
Det är väl så en blir på smällen.
En massa kvällar hemma i soffan med pojkvän.
Det man gör då är väl ligger ligger och åter ligger 😀
Citera
2022-07-19, 20:26
Medlem
Citat:

Ja du, ur en tjejs perspektiv så är hon definitivt inte snygg men han är definitivt en luffare och pundare så det är väl inte så att någon av dom är en nivå över den andra.
Perfekt par helt enkelt.
En snygg brud i hennes ålder vill knappast vara med en avdankad 30 årig tramtorsk med pris på sitt huvud, skulder hos kronofogden och 2 barn han inte får träffa.

En snygg brud skaffar sig en man som är något att ha.
Det är bara trasiga white trash och orten patrask som fastnar med någon som Alex.

Han ser ju fördjävlig ut med alla ärr redan nu som 30, tänk hur det där ansiktet ser ut om 10 år när rynkorna kommit och hårfästet kryper uppåt? Herregud skräck.
Citera
2022-07-19, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Jag tycker alva verkade må så mycket bättre när hon spelade in den där videon med bögmegern på yt, långt innan hon träffat alex. Hon såg lycklig ut och mycket fräschare också. Finns länkat i tråden.

Jag håller med! Innan hon förstörde ansiktet med fillers och la på sig ca 20 kg
Citera
2022-07-19, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Ja du, ur en tjejs perspektiv så är hon definitivt inte snygg men han är definitivt en luffare och pundare så det är väl inte så att någon av dom är en nivå över den andra.
Perfekt par helt enkelt.
En snygg brud i hennes ålder vill knappast vara med en avdankad 30 årig tramtorsk med pris på sitt huvud, skulder hos kronofogden och 2 barn han inte får träffa.

En snygg brud skaffar sig en man som är något att ha.
Det är bara trasiga white trash och orten patrask som fastnar med någon som Alex.

Han ser ju fördjävlig ut med alla ärr redan nu som 30, tänk hur det där ansiktet ser ut om 10 år när rynkorna kommit och hårfästet kryper uppåt? Herregud skräck.

Vad för pris på sitt på huvudet? Blev nyfiken nu, är det för mordet han gick loss på eller ?
Citera
2022-07-19, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sevir
Är inte sugen på att bidra med några visningar till deras video, så ni som sett den, var det bara clickbait den här gången med? Eller vad visade stickan?

Och han klagade på dåliga visningar på videos, samt det var viktigt att folk skulle kolla på alla videos dom la ut, inte bara ”skandal” videos.. lmfao
Citera
2022-07-20, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Han har verkställt hela straffet, två tredjedelar rabatten får man enbart om straffet är på minst 6 månaders fängelse. Ceesay fick väl ca 2-3 månader då gäller inte den rabatten

Det är ändrat , man får del på 3mån nu t.o.m

Talar av egen erfarenhet tyvärr.
Citera
2022-07-20, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Det är ändrat , man får del på 3mån nu t.o.m

Talar av egen erfarenhet tyvärr.

Aa men visst var det 6 mån förr?
Citera
2022-07-20, 11:28
Medlem
Citat:

Jag tror många tjejer tycker han är snygg men tror de flesta märker snabbt att han är helt outhärdlig att leva med och att han tänker och agerar likt en 16-17 åring inte som en 30 åring vilket han faktiskt är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in