2022-07-18, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Varför har Alex tatuerat in ett gristryne på bröstet? Jag trodde sånt var haram.

Han var väl hög som ett hus på benzo och glömde av att det var haram😂😂😂😂
Citera
2022-07-19, 01:17
Medlem
Han klagade i den senaste vloggen nu att den senaste videon har gått dåligt ( ”lyxyachten)👎 hahaha noshit vi skiter i er jävla båtresa ( säger jag och kollar liktförbannat) men ja som flera sagt, det är något underhållande med att se cirkusen haha 😂

Shit vad paniken ska börja krypa när tusenlapparna sinar ihop med följarna.
Musiken lär inte heller dra in som det ska är min spontana tanke , han har bara släppt skit sen ett bra tag tillbaka.

Och fy fan vad svullen hans sugga börjar bli för att nämna henne med.
Usch är inget stort fan av denna kvinnan. Hon verkar vara riktigt falsk och manipulativ så in i helvete.
Varje gång hon använder sin bebisröst spyr jag i munnen.

Verkar vara en ordentlig svans , sån jävel som bara är vid dig tyst helt plötsligt när du tror du varit ensam i rummet 20min.
Eller du vaknar av att hon ligger klarvaken och stirrar på dig.

Hade seriöst inte förvånat mig om hon hade tryckt in Alex i sig igen om han försöker ”pull out in time”
Enbart för att låsa fast han vid sig till varje pris hahahaha… CRAZY!

Någon som sitter på kul info om denna ruggsugga? Och inte bara massa spekulationer från mig och andra, Hon lär ju varit helghål till många i Sthlm trakten.
Citera
2022-07-19, 01:50
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Härligt hur Alex sitter och skojar om att hans förmåga att göra folk på smällen fungerar utmärkt och speciellt under rushen eftersom det "råkat" bli ett par ungar hit och dit.. hoppsan.

Kul för hans existerande ungar när dom ser sin pappa på youtube och inser att dom är två misstag som blivit till under en knarkrush
Citera
2022-07-19, 03:11
Medlem
Hur störd i huvudet kan man vara om man verkligen vill ha ett barn med någon som inte ens våga säga mens? Hahaha han är ju som en 10 åring vad fan. Sen säger att ”Vi män” nej Alex. Det är bara du som beter dig som en pojk. Han är typ som en 10 åring fast in en vuxen kropp.

Vem vill ha barn med någon som inte tar hand om barnen som redan existerar.
Det här påminner mig exakt om Khole och Tristian
Han har barn som han inte bryr sig om men hon tror att hennes situation kommer bli annorlunda HAHAHAHHAHA vet du hur många tjejer som har gått på det här?

Tror seriöst att hon är redo att göra vad som helst för att han ska bli hennes för alltid. Hon vill ha barn för att få fast honom för evigt och att hon säkert tror att barnet kommer fixa deras relation.

HAHAHHAHA det här kommer bli en riktig shit show alltså. Men nu har vi ändå något att se fram emot 😬

Snart kommer hon bli ensamstående…. Se på bara . Och hennes föräldrar måste nog vara extrema white trash
Citera
2022-07-19, 03:15
Medlem
Men om hon nu hade missfall för bara ett tag sen. Så är det omöjligt att bli gravid redan så fort?? Hahha tror hon inte att folk vet om graviditet? Veckorna och timing makes no sense.

Om hon nu vill ha barn varför sitter hon och röker hela tiden för? Det här är någon som vill vara mamma HAHAHHAHAHAHAHAHAH SOC kommer ju plocka barnet så fort som möjligt 😀 Lycka till Alva! Vi andra tycker bara det här är underhållande
Citera
2022-07-19, 04:53
Medlem
Wigilantes avatar
Shit vilken katastrof till par, för att hålla det mycket kort.
Citera
2022-07-19, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipo
Men om hon nu hade missfall för bara ett tag sen. Så är det omöjligt att bli gravid redan så fort?? Hahha tror hon inte att folk vet om graviditet? Veckorna och timing makes no sense.

Om hon nu vill ha barn varför sitter hon och röker hela tiden för? Det här är någon som vill vara mamma HAHAHHAHAHAHAHAHAH SOC kommer ju plocka barnet så fort som möjligt 😀 Lycka till Alva! Vi andra tycker bara det här är underhållande

Njaaa tvärtom har kvinnor som lättast att bli gravida precis efter en graviditet, men tror inte på att hon var gravid innan.
Det gick inte ihop med när han kom ut från finkan.
Nu tror jag dock hon är det för hon är extremt svullen på det där nygravida sättet.
Armar och ansikte, ja allt blir vätskefyllt och håret är konstant flottigt.
Det kommer snart ett stackars barn som ska ha dom två som föräldrar 🙃
Citera
2022-07-19, 12:55
Medlem
Är inte sugen på att bidra med några visningar till deras video, så ni som sett den, var det bara clickbait den här gången med? Eller vad visade stickan?
Citera
2022-07-19, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sevir
Är inte sugen på att bidra med några visningar till deras video, så ni som sett den, var det bara clickbait den här gången med? Eller vad visade stickan?

Alva vill typ ha barn Alex verkar inte. Dem gjorde gravid test. Blev negativt. Ena var ledsen den andra var glad över det. Ena är helt besatt av den andra. Andra är helt besatt av sig själv.

Kortfattat vad som hände.
Citera
2022-07-19, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Härligt hur Alex sitter och skojar om att hans förmåga att göra folk på smällen fungerar utmärkt och speciellt under rushen eftersom det "råkat" bli ett par ungar hit och dit.. hoppsan.

Kul för hans existerande ungar när dom ser sin pappa på youtube och inser att dom är två misstag som blivit till under en knarkrush
Motbjudande
Citera
2022-07-19, 17:14
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Njaaa tvärtom har kvinnor som lättast att bli gravida precis efter en graviditet, men tror inte på att hon var gravid innan.
Det gick inte ihop med när han kom ut från finkan.
Nu tror jag dock hon är det för hon är extremt svullen på det där nygravida sättet.
Armar och ansikte, ja allt blir vätskefyllt och håret är konstant flottigt.
Det kommer snart ett stackars barn som ska ha dom två som föräldrar 🙃

Osäkert om det faktiskt beror på en graviditet och inte 3 veckors intag av McDonalds, snickerskakor, kebab och energidrycker i kombination med att ligga framför netflix på soffan (vem gör ens det när man är utomlands? Dom har ju spenderat mer tid i soffan än utomhus, det kunde man ju gjort hemma också...)
Citera
2022-07-19, 17:17
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Motbjudande

Och när Alva gråter efter gravtestet så sitter Alex kvar och vloggar och spanar in sig själv i kameran istället för att gå efter och åtminstone ge en kram eller en jävla klapp på axeln..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in