2022-08-19, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Ser för jävla sliten ut asså, han verkar ha slutat försöka ens att upprätthålla någonting överhuvudtaget

Men Alva har aldrig varit lyckligare! Ensam tid med Alex långt långt bort! Och sköta om honom som den jätte bebis han är!
Snart kastar han henne åt sidan igen,
när begären sätter in

Har ej hur han ser ut nu på ett bra tag, men kan ju tänka mig.
Citera
2022-08-19, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det är snacket som går i mina hemtrakter, ingen vet vem som ska hämta det men jag hoppas på Alex, han är roligare när han är påtänd och skryter om hur många shunos han klippt.

Vad skulle han annars göra här uppe tror du? Det är det enda han "jobbat" med om vi bortser från kanalen som verkar vara på dekis.

Något skumt är i görningen det är jag säker på, han är inte ute på en vanlig Sverige runt.

Det kan jag dock absolut hålla med om.. något är i farten !
Citera
2022-08-19, 08:58
Medlem
Stor risk att dom åker till Kalix för att hämta tjack för miljonbelopp. För de första så tvivlar jag på att dom skulle dokumentera resan på Instagram.

Inte smart att skylta med var man befinner sig de om man ska hämta massa tjo.

För det andra så tvivlar jag på att parasit-Alex skulle hämta så mycket själv med tanke på att han är så ”känd” kriminell.
Skulle troligtvis skicka några groupies som ser upp till han.

Känns mest som folk sitter och ljuger ihop grejer i den här tråden nu😅
Citera
2022-08-19, 09:15
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Stor risk att dom åker till Kalix för att hämta tjack för miljonbelopp. För de första så tvivlar jag på att dom skulle dokumentera resan på Instagram.

Inte smart att skylta med var man befinner sig de om man ska hämta massa tjo.

För det andra så tvivlar jag på att parasit-Alex skulle hämta så mycket själv med tanke på att han är så ”känd” kriminell.
Skulle troligtvis skicka några groupies som ser upp till han.

Känns mest som folk sitter och ljuger ihop grejer i den här tråden nu😅

Varför åka till Kalix för att hämta tjack? Knarket uppe i norr är ju inte det bästa. Han borde hitta bättre grejer söder om dalälven.
Citera
2022-08-19, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Varför åka till Kalix för att hämta tjack? Knarket uppe i norr är ju inte det bästa. Han borde hitta bättre grejer söder om dalälven.
Ja det är ju det jag skrev ? Var någon som skrev tidigare att han var där för att hämta tjack och jag svarade ” stor risk att han är där för att hämta tjack”..
Citera
2022-08-19, 09:32
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Ja det är ju det jag skrev ? Var någon som skrev tidigare att han var där för att hämta tjack och jag svarade ” stor risk att han är där för att hämta tjack”..
Jo jag vet vad du skrev och jag håller med dig. Sedan finns det kanske något anledning till att han är där, driva in en skuld eller liknande. Men drogerna uppe i norr är i stort sett värdelösa.
Citera
2022-08-19, 10:11
Medlem
Alex förklarar läget

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/7db504/rapparen-alex-ceesay-om-skjutningarna-och-hardare-straff
Citera
2022-08-19, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Jo jag vet vad du skrev och jag håller med dig. Sedan finns det kanske något anledning till att han är där, driva in en skuld eller liknande. Men drogerna uppe i norr är i stort sett värdelösa.
Han ska säkert hälsa på sina jämlikar. Han satt väl norrut på något hem/anstalt när han va yngre. Han ska knappast hämta tjo iaf, finns väl ingen som skulle ge en sådan fuck up, något förtroende alls nuförtiden!?
Citera
2022-08-19, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nightstalkertimell
Alex förklarar läget

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/7db504/rapparen-alex-ceesay-om-skjutningarna-och-hardare-straff

Tror inte en person som suttit 20 år kommer ut och är så jätte tuff efter det. Många av hans "kompisar" har förmodligen suttit lika länge eller så sitter som livet ut i en kista. Samhället har hunnit förändras sen han började sitt straff. Se på dagens samhälle och hur det såg ut för 20 år sen.

Hårdare straff är vägen framåt!!!!
Citera
2022-08-19, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaka1234
Tror inte en person som suttit 20 år kommer ut och är så jätte tuff efter det. Många av hans "kompisar" har förmodligen suttit lika länge eller så sitter som livet ut i en kista. Samhället har hunnit förändras sen han började sitt straff. Se på dagens samhälle och hur det såg ut för 20 år sen.

Hårdare straff är vägen framåt!!!!

Jag gillar att han säger att det är coolt att vara snäll.

Lite konstigt att AB ger honom så mycket utrymme dock och tar in honom som någon slags professor
Citera
2022-08-19, 13:14
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nightstalkertimell
Jag gillar att han säger att det är coolt att vara snäll.

Lite konstigt att AB ger honom så mycket utrymme dock och tar in honom som någon slags professor

Ja alltså kan de inte länka till hans erkännande i turkaffären också? "Här har ni en mördare, fattar niiii?"
Ge honom lite tuffare frågor. Vad är det frågan om. De hyllar typ en mördare! Ska väl inte förvånas, det är ju AB vi talar om...
Citera
2022-08-19, 15:42
Medlem
Pancevs avatar
Alla som sitter o som snackar med media gör det i egensak för sin o medfångars skull. De vill bara ha fördelar, få lite acceptans o förlåtelse och få en bättre resa denna gång o nästa gång de sitter.

Sanslöst att folk går på det där snacket. Media borde ha lärt sig redan från Svarten o Clark.

Sitter ngn 8-10 år kommer de ut som ingenting, alla de kände är borta o du får börja om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in