Citat:
Ursprungligen postat av
pedalas
Det blir såhär när inte de speciella små snöflingornas världsbild ser ut som dom vill, då kör dom med ren kommunism och bestämmer vad du får och inte får göra. Är någon förvånad, egentligen?
Jag tror det ligger mycket i vad du skriver, pedalas. IMDb är ju inte de enda som har stängt på senare tid heller: CNN i USA och Di.se här. Med tanke på att både journalister och internet-folk i Kalifornien i genomsnitt är åt det vänster-liberala, postmodernistiska hållet så gillar de nog inte att "massan" kan komma till tals - särskilt inte nu när vanligt folk börjar vakna.
Ytterst är det ju en demokratifråga: man tystar den "populistiska" populasen så att ens egna åsikter får härska ifred.
Men somliga verkar ju vara till freds med att enbart skedmatas de officiella, ofta, halvsanningarna:
Citat:
Ursprungligen postat av
Xelious
Trump och Putintrollen (som TS) måste ha någonstans att skriva för att få betalt av Kreml. När många andra media stängt kommentarsfälten har trollen inte många ställen kvar att sprida hat, lögner
Själv är jag lite chockad. De filmer jag är intresserad av brukade ha hyfsad ordning på kommentarsidorna och det var ju där man kunde fördjupa sig. Filmen 1984 läste jag om igår där och den känns allt mer aktuell... "2+2=5"