• 1
  • 2
2017-02-03, 12:04
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Med andra ord så vältrar du dig i din svaga karaktär.
Hur vet du det?
Vi vet du bara här för och förstöra och ljuga, och dina lögner har jag så många gånger avslöjat.
Vi vet ju sedan innan det är få som röker pga svag karaktär, och vi visat detta tydligt med massor av exempel.

TS, varför planerar ni röka cannabis på det viset, verkar nästan som det är tvunget att röka.
Man bör skippa röka på tills man är 18-20år.
Senast redigerad av klyban 2017-02-03 kl. 12:18.
Citera
2017-02-03, 14:12
Medlem
Bluepants avatar
15 är väl kanske lite sämre men 17 år ser jag inte som något som kan leda till några längre besvär. Jag har rökt sedan 14-års åldern, mer sporadiskt i början (kanske någon gång i månaden) för att sedan bli kanske någon gång i veckan i 15-16 års åldern, och sedan flera gånger i veckan 16-18, och sedan dagligen 18-22. Nu röker jag dock bara ett par gånger i veckan max 1-2 oftast.

Poängen är att jag inte märkt någon negativ effekt på det sättet överhuvudtaget. Hur bra det är för den psykiska hälsan i längden vet jag inte men några skador eller stora skillnader i intelligens eller liknande kommer de inte märka av.
Citera
2017-02-03, 15:02
Medlem
beardbraids avatar
[/QUOTE

Med andra ord så vältrar du dig i din svaga karaktär.[/quote]

Ja men vi har ju redan konstaterat att jag har ett mycket roligare liv än du med mer sex och mer knark. Vad du tycker om min karaktär känns mest som att det blivit surt i röven av alla rönnbär du ätit, om en obildad näthatare kan ta in en litterär pun.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in