Citat:
Ursprungligen postat av
E1
Tjing!
Gillar ditt nick, vi är ju faktiskt aldrig ensamma även om vi ibland känner så

Varför tar du inte hjälp av sjukvården när du ska bli drogfri? Dina mediciner underlättar en avtändning men är ingen garanti för att du kommer enkelt undan. Därför tänker jag att sjukvården kan hjälpa till istället för att du ska mixa benso hej vilt och kanske få ett beroende där istället.
Du har alltså druckit en halv till en hel bag in box dagligen rödtjut de senaste månaderna? Hur många månader? Hur mycket drack du när du fick delirium och hur klarade du det?
Vi är inte ensamma, så sant. Lite galet hur man "känner igen" personer i samma sits bara genom att se andra som trillat dit, men inte vill ta tag i det/erkänna det.
Sjukvården är inget alternativ då det då går iväg en orosanmälan till Soc. Jag har två söner som jag är väldigt rädd om, tro't eller ej. Håller mig i fas när de är hos mig men är inte helvit, vilket jag nu vill få slut på.
Är dock nojjig över att nykterheten ger mig en backlash med dille... Been there men vet ju inte om jag har sinnesnärvaro nog att fatta att det är dille om det händer. Vissa har tydligen insett att de fått dille och härdat ut, men om det sker när man vaknar så är man ju helt på läktaren & fattar noll...