2005-12-26, 00:28
Bannlyst
Krister och Jojje är ju riktigt sköna (tyvärr så agerar ju inte Krister på scen längre).

Men denna Stefan, det är han som är helt jefla genomusel. Jämförelsen är att Stefan är för komedi vad herr Thornberg är för sporten på svt - riktigt bedrövlig.
Citera
2005-12-26, 00:34
Har man en någorlunda utvecklad hjärna går de bort. Simpel humor-slapstick-Peter Sellers=strålande, farsskit på svenska- mindre bra.

Stefan & Krister- kärringhumor. Med kärring menas här valfri Sjöboinvånare.

Den "humor" de presterar är att likställa med AOL/Lunarhärlande i form av LOL och andra förkortningar som ter sig lika smaklösa som de hycklande smilisar som florerar i boxen till höger. Lathet och idiotifrämjande, med andra ord.
Citera
2005-12-26, 00:34
Bannlyst
jag är oförstående till hur någon under en ålder av 50 kan tycka det är humor.
Citera
2005-12-26, 00:45
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
jag är oförstående till hur någon under en ålder av 50 kan tycka det är humor.

...om deras IQ understiger 50, då?
Citera
2005-12-27, 15:04
Medlem
ni som säger att krister är tråkig, och har sett alla karaktärer han har gjort, inte bara snackar skit för att hi har sett 1, måste vara antingen för unga (max 13 eller något) eller för gamla (?) för att alls förstå va han han säger, eller är rasblandade modefikusar..
Citera
2005-12-27, 15:10
Medlem
InkoPinkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jawop°
ni som säger att krister är tråkig, och har sett alla karaktärer han har gjort, inte bara snackar skit för att hi har sett 1, måste vara antingen för unga (max 13 eller något) eller för gamla (?) för att alls förstå va han han säger, eller är rasblandade modefikusar..
Gillar man Stefan&Krister är man en idiot.

Svårare än så är det inte.
Citera
2005-12-27, 15:11
Medlem
Jag tillhör skaran idioter som tycker det är kul. Dock är jag inte jätteförtjust i de där revyerna men Full Fräs och Full Frys är riktigt kul Även deras avslutningsshow 20 år under bältet är bra. Dock är det som nån skrev nästan alltid bara krister som är kul de andra är inte så roliga alls. Tråkigt att han lagt av.
Citera
2005-12-27, 15:13
Medlem
Fyfan vad jag hatar de förbannade utvecklingstörda idioterna, helvete.. nu är den här dagen förstörd!
Citera
2006-02-18, 00:45
Medlem
erikgottfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
en chansning på att du är en lantis som aldrig sett en stad större än 10 000 invånare är inte långsökt va?

Vad jag vet så har Halmstad 87 372 invånare och det är lite över 10 000 invånare om jag har räknat rätt visst jag bor på gränsen mellan Halmstad och Laholm samt att flickvännen har en lägenhet i Halmstad.
Men om jag trotts allt skulle bott på Laholms sidan så har dom 22 883 invånare så där har du fel igen .

Och ja jag är en halvlantis, Uppväxt hos Pappa på en gård och hos Mamma i stan. så 0,5 av 2 rätt fick du.
Citera
2006-02-18, 01:14
Medlem
Samaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikgottfrid
Vad jag vet så har Halmstad 87 372 invånare och det är lite över 10 000 invånare om jag har räknat rätt visst jag bor på gränsen mellan Halmstad och Laholm samt att flickvännen har en lägenhet i Halmstad.
Men om jag trotts allt skulle bott på Laholms sidan så har dom 22 883 invånare så där har du fel igen .

Och ja jag är en halvlantis, Uppväxt hos Pappa på en gård och hos Mamma i stan. så 0,5 av 2 rätt fick du.

Haha

"blablablablablablablablablabla DU HAR RÄTT!"

*tröttskratt*
Citera
2006-02-18, 01:51
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Om man inte tycker Krister Claesson är rolig så är man antagligen stockholmare, går på teater, uppskattar fiiiinkultur, läser DN, samt gillar att pilla andra killar i röven.
Citera
2006-02-18, 01:54
Medlem
erikgottfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanish_Johnny
Om man inte tycker Krister Claesson är rolig så är man antagligen stockholmare, går på teater, uppskattar fiiiinkultur, läser DN, samt gillar att pilla andra killar i röven.

Hahaha det var det mest brutala övergreppet jag läst om,HAHAHA
MEN Jag håller med!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in