2005-12-25, 11:11
Medlem
Bleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Le Grand Maître
För att förtydliga så är själva syftet med mitt inlägg att påpeka att eftersom det inte går att säga vem som är en profil och vem som inte är det så kan man inte skriva en lista.
Och varför skulle inte det gå att säga? Strider en lista över profiler mot naturlagarna?
Citera
2005-12-25, 14:00
Medlem
Le Grand Maîtres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleep
Och varför skulle inte det gå att säga? Strider en lista över profiler mot naturlagarna?
ja
Citera
2005-12-25, 23:47
Medlem
Carpe Diems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Jag vill bara göra ett litet inpass till alla nuxvomica fans...
Nux var naturligtvis på sitt sätt en "profil".

Finns det emellertid någon anledning att banna en användare måste det väl vara om denne jävlas irl?

Det gjorde Nux!

Jag skiter i om det är någon som häver ut sig dynga på ett forum, börjar någon jävlas irl är definitivt gränsen överskriden!
Bort med den typen av användare!
Citera
2005-12-27, 20:38
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Den enklaste definitionen på en "forumprofil" är helt enkelt en användare som är så pass känd att han eller hon inte behöver presentera sig. På gott och ont. Det inbegriper i stort sett samtliga användare som man kan komma ihåg har gjort eller skrivit något värt att komma ihåg. Också det på gott och ont. Om man tar samtliga användares "mest kända" lista och tar dom hundra vanligaste namnen, så har ni eran lista på forumprofiler.
Citera
2005-12-27, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tippi Hedren
Om man tar samtliga användares "mest kända" lista och tar dom hundra vanligaste namnen, så har ni eran lista på forumprofiler.
En poll kanske?
Citera
2005-12-27, 20:46
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
En poll kanske?

Kanske det.

Om inte populasen tycker att det luktar för mycket rövslickeri.

Men jag skulle kunna starta nåt i loungen.
Citera
2005-12-27, 20:57
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
En poll kanske?

Jag har startat en tråd i loungen om en nominering för en senare omröstning. Om tråden spårar ut så kommer jag att låsa den.
Citera
2005-12-27, 21:04
Bannlyst
Citat:
Kanske det.

Om inte populasen tycker att det luktar för mycket rövslickeri.

Men jag skulle kunna starta nåt i loungen.
Då kan man ju gå på den här istället..

http://www.flashback.org/showthread.php?t=180758
Citera
2005-12-28, 19:55
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schaffer
Svammel

Låt oss hoppas att du har insett hur fullkomligt fel du hade. Insikt angående banningsskäl, dvs att det berodde på mer än bara signatur, verkar dessvärre ännu vara en bristvara.

Droppa det nu.
Citera
2005-12-28, 20:35
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Låt oss hoppas att du har insett hur fullkomligt fel du hade. Insikt angående banningsskäl, dvs att det berodde på mer än bara signatur, verkar dessvärre ännu vara en bristvara.

Droppa det nu.
Tala klarspråk för annars är det som sagt bara smutskastning som du håller på med!

Ta inte heller själv upp ett ämne och säg åt mig att droppa det!

Du är den värsta sortens profil på FB!
Citera
2005-12-28, 20:56
Medlem
ischs avatar
Personligen tycker jag inte att antal posts eller när man reggades utan vad man fyller sina inlägg med. För mig en en FB profil en användare som under en tid skriver vettiga och läsvärda inlägg och bidrar till forumet. Vissa gör det genom att vara smarta medan andra gör det genom att vända på steken och se det ifrån ett annat holl medan en tredje blandar in en humoristisk knorr. Att kunna vara med och diskutera och för fram sin åsik tycker jag är nödvändigt för att få kallas forumsprofil i min bok.
Citera
2006-01-04, 13:05
Medlem
Citat:
Jag har startat en tråd i loungen om en nominering för en senare omröstning. Om tråden spårar ut så kommer jag att låsa den.
Slut på förslag!
http://www.flashback.org/showthread.php?t=282347&page=6

Poll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in