2017-02-04, 10:01
Medlem
Fladerlappens avatar
Jag tog ärslet ur vagnen och sa upp mitt Tele2 abonnemang då jag ändå tänkt byta i evigheter.

Var en ganska lång väntetid till det numret. Babblade lite med säljaren och han hade inte märkt någon ökning av uppsägningar och bara någon enstaka hade nämnt något om kakan. Han hade dock flertalet gånger tidigare fått folk som blivit sura på Kioskturk och Polis reklamerna.

Nåväl nu får Tele2 omorganisera helt när de nu förlorar 299/kr i månaden från mig!
Skiter dock i kakan saken då jag tycker comviq osar oseriöshet och fula reklamknep redan innan. Comviqs målgrupp består ändå bara av langare med kontantkort och burnerphones samt Kakans målgrupp. Kakans målgrupp köper väl dock alltid mobil på avbetalning med abonnemang så de är knutna i 3 år ändå.

Kanske någon drogförsäljare blir rörd av när The Mauler pratar om sin rädsla för att bli pappa och slutar med sin kriminella livsstil.

Kampanjen är ju rätt fin och intressant dock lite vänstervridet urval. Sen handlar den om utrycksfrihet och Kakan hoppar pga av rädsla ger ju ett bevis på hur viktig utrycksfriheten är. Tror dock att det var just detta comviq ville uppnå med att ta med Kakan.
Citera
2017-02-04, 12:23
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Källa på det?

Pröva att kalla vänsterkvinnor för feta och fula i det offentliga, utan att ha skydd av anonymitet, då har du din källa. Lever du under en sten eller?

För övrigt ett intressant fenomen att företag anlitar kakan och sedan slutar hon efter att kampanjen fått fart. Undrar om hon får avgångsvederlag.
Senast redigerad av Blundetto 2017-02-04 kl. 12:38.
Citera
2017-02-04, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
Jag har inte mycket till övers för Kakan men tycker detta är överdrivet, så hon ska aldrig få vara en offentlig person i någon kampanj?, dömd för livet?

Låter mycket rimligt. Ett lite väl lindrigt straff kan jag tycka.
Citera
2017-02-04, 12:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Pröva att kalla vänsterkvinnor för feta och fula i det offentliga, utan att ha skydd av anonymitet, då har du din källa. Lever du under en sten eller?

För övrigt ett intressant fenomen att företag anlitar kakan och sedan slutar hon efter att kampanjen fått fart. Undrar om hon får avgångsvederlag.

Jag har kallat vänsterradikala värre saker än så i det offentliga, det är fördelen med att vara en hårding.

Tycker det är ett betydligt intressantare fenomen att varken Audi eller Comviq gjort någon research om bla Kakan. Räcker med att googla hennes namn så dyker hennes hat upp överallt.
Citera
2017-02-04, 12:53
Medlem
MedborgareXs avatar
Comviq gjorde sitt val, nu gör jag mitt. Vänstern som vill riva ned ett fungerande samhälle med div minoritets/rasist ljug som vapen vill inte jag sponsra på något vis.

Kommer hädanefter endast att betala max 100kr/år för att folk kan ringa mitt Comviq nummer. Kanske att jag flyttar numret till annan operatör.
Ringer hädanefter endast från min jobbtelefon. Jag har tidigare skilt på privatliv resp jobb.
Citera
2017-02-04, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
Kan du vara mer specifik?, om det gäller det hon sagt om poliser så har hon ju offentligt gått ut och bett om ursäkt. Men det kanske finns mer?

Har du bott i en skokartong eller? Hur kan du ha missat detta freaks ständiga ut- och infall?
Citera
2017-02-04, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Lika illa att de har med fjortisen Zara Larsson som "hatar män". Att detta inte diskuteras mer då? Kakan får sig en törn men Larsson verkar klara sig undan

Kakan får vad hon förtjänar med Z:at förtjänar en lika stor släng av sleven. Enkelt att vara manshatande feminist när man kan få vilken kåt stackare som helst att krypa på knä.
Citera
2017-02-04, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Men Zara kan ju omöjligtvis ha fel. Hon är ju bara en ung tjej! Enligt Sven Melander.

Zara är snygg, jag tror det är där skillnaden ligger. Snygghet ger alibi på något sätt. Har Sven Melander gått ut och försvarat Kakan kanske? Nej han försvarar Zara som är smal och vacker...trots att Zara och Kakan har liknande åsikter.
Citera
2017-02-04, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Källa på det?

Innehållet i SVT/SR samt morgon och kvällstidningar.
Citera
2017-02-04, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fladerlappen
Jag tog ärslet ur vagnen och sa upp mitt Tele2 abonnemang då jag ändå tänkt byta i evigheter.

Var en ganska lång väntetid till det numret. Babblade lite med säljaren och han hade inte märkt någon ökning av uppsägningar och bara någon enstaka hade nämnt något om kakan. Han hade dock flertalet gånger tidigare fått folk som blivit sura på Kioskturk och Polis reklamerna.

Nåväl nu får Tele2 omorganisera helt när de nu förlorar 299/kr i månaden från mig!
Skiter dock i kakan saken då jag tycker comviq osar oseriöshet och fula reklamknep redan innan. Comviqs målgrupp består ändå bara av langare med kontantkort och burnerphones samt Kakans målgrupp. Kakans målgrupp köper väl dock alltid mobil på avbetalning med abonnemang så de är knutna i 3 år ändå.

Kanske någon drogförsäljare blir rörd av när The Mauler pratar om sin rädsla för att bli pappa och slutar med sin kriminella livsstil.

Kampanjen är ju rätt fin och intressant dock lite vänstervridet urval. Sen handlar den om utrycksfrihet och Kakan hoppar pga av rädsla ger ju ett bevis på hur viktig utrycksfriheten är. Tror dock att det var just detta comviq ville uppnå med att ta med Kakan.

Jag skulle gissa att Tele2 klarat sig undan rätt bra. Det är nog mest Comviq som tappat kunder. Det är bara en liten del av de som säger sig byta som byter från Tele2.
Citera
2017-02-04, 23:04
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Zara är snygg, jag tror det är där skillnaden ligger. Snygghet ger alibi på något sätt. Har Sven Melander gått ut och försvarat Kakan kanske? Nej han försvarar Zara som är smal och vacker...trots att Zara och Kakan har liknande åsikter.

Exakt Kakan kan ha fel för hon är en fet padda, för att spåna vidare med Sven Melanders analysmetoder.
Citera
2017-02-07, 11:40
Medlem
HappyHandsomes avatar
Comviq bara fortsätter, som inget hänt. Inte ett enda svar på de frågor de fått utöver deras klipp och klistra. Blir nedstämd, någon som vet hur aktieläget ser ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in