Citat:
Ursprungligen postat av
drsten
Du verkar ju vara en riktig citatmaskin. Det där fick mig nästan till tårar. Varför går det inte följa användare på flashback?
Man tackar...
Citat:
Tror mer på alternativ två, även om dynamoteorin absolut framstår som en vettig förklaring till galenskapen.
Varför är kritiken nästan uteslutande riktad mot Kakan på facebook, är hon en så mycket sämre rackare än Ametist i gemene mans ögon? Att Larsson klarar sig ganska bra kan bero på hennes ringa ålder? Men Ametist, hon förtjänar minst lika mycket skit som Kakan tycker jag.
Jag tror att det handlar om att Kakan gått så uppenbart över gränsen att det är svårt för ens vänsterpersoner att försvara henne, därför blir det enklare att angripa henne.
Att däremot vara lite småvänster och tokfeminist är fortfarande par för banan när det gäller personer på SVT och SR, skall man klaga på det framstår man som mer av en rättshaverist och SD:are än om man klagar på någon som inte tycker att polismord är något att lipa för.
Min egen analys är att Kakan är ungefär lika god kålsupare som de andra, bara att Kakan är lite dummare och därför trampar i klaveret oftare och värre.