2017-02-01, 19:00
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estramus
Kan man hoppas på att ni som har Comviq och inte gillar detta faktiskt byter till ett annat mobil företag?
Det är rätt tandlöst att bara gnälla men inte agera.

Hade ett Tele2 abonnemang. Bytte till Hallon. Fick mer GB och halva priset första tre månaderna! Tack Comviq! Har ett gammal Comviq kontant också så ska byta till Halebop på det. Man måste agera som så att varje liten sak faktiskt gör något i det stora hela. Det ska straffa sig att låta en vänsterextrem vara projektledare liksom det skulle gjort det om en högerextrem vore det för ett stort företag. Företag ska vara neutrala det tjänar de pengar på.
Citera
2017-02-01, 19:09
Medlem
Helt otroligt att Comviq anlitar Kakan Hermansson. Schulman och Mauler är inte heller bättre. Jag hade tre abonnemang samt ett kort till en trådlös router med Comviq. Har alltid varit nöjd med dom men ska dom använda Kakan så får dom inte min pengar. Alla abonnemangen nu flyttade.

Comviq, go fuck yourself.
Citera
2017-02-01, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShabbatGoy
Du hjälper till i kampanjen genom att skriva i tråden,

Hade aldrig hört talas om detta om det inte var för att det hamnade i aktuella ämnen på flashback
Kommer du köpa comviq nu bara för det då? Det är nog fler som väljer bort comviq och tele2 tack vare den här tråden.
Är det bra för ägarna?
Citera
2017-02-01, 19:11
Moderator
Lobengulas avatar
Jag begriper inte hur Tele2/Comviq tänker när de tar politisk ställning. Regel nummer ett som företag är att inte blanda sig i politik. Men ok.

Jag kan inte bidra till Zara och Kakan. Jag drar mitt strå till stacken och sa precis upp mitt abonnemang. Superlätt och tog inte många minuter. Kundtjänsten lät faktiskt ganska uppgiven
Senast redigerad av Lobengula 2017-02-01 kl. 19:13.
Citera
2017-02-01, 19:21
Medlem
muppliberals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
...
Jag kan inte bidra till Zara och Kakan. Jag drar mitt strå till stacken och sa precis upp mitt abonnemang. Superlätt och tog inte många minuter. Kundtjänsten lät faktiskt ganska uppgiven

Rotfl 😙

Hoppas kundtjänstfolket också ger upp och slutar 😆
Citera
2017-02-01, 19:21
Medlem
Garneringsmannens avatar
Nu har Kakan hoppat av! Vem kommer följa henne?
Citera
2017-02-01, 19:22
Medlem
showdowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KansasCityFagot
Vågar du dig på en gissning hur mycket betalt de får?

Jag skulle tro att det är närmare 100 000 kr per skalle.
Vet att några B-kändisar krävde minst 30 000 kr för att göra en mindre "gärning" i samband med ett välgörenhetsprojekt. Trots att det kanske skulle ta Max 2 timmar och det hela var välgörenhet så krävde de betalt.
Citera
2017-02-01, 19:23
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Frågade om bevis? Fanns visst inga.

Bevis på vänsterextrema som skyndar till försvar för vänsterextrema har vi liksom i jagärhär (oavsett vad det gäller och som här att folk bara sagt att detta är inte ok och jag byter abonnemang). Om nu Comviq valt någon/några högerextrema som affischnamn då hade väl enligt dig varit en riktigt folkligt kritikerstorm istället för nu näthat orkestrerad av en liten skara högernissar...

Nej detta får ni allt bakläxa på. Hata på Kakan i en företags reklamkampanj känns zzzzzzzzzzz. Såå 2016.

Luciagrejen apploderar jag som riktad insats/hatkampanj. Fick hela Sverige på tårna. Men det tror jag inte ni lyckas upprepa igen.
Citera
2017-02-01, 19:24
Medlem
showdowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garneringsmannen
Nu har Kakan hoppat av! Vem kommer följa henne?

Bra!!!

Men faktum kvarstår att Comviqs marknadschef försvarade och stod bakom henne hela tiden. Detta till skillnad från Audis.
Således bör Comviq fortsatt bojkottas!
Citera
2017-02-01, 19:35
Medlem
OkyDokys avatar
Hej!
Har kollat in Comviq s Facebook sida de senaste två dagarna..Konstigt nog har deras sida ökat med cirkus 150 nya likes. Hur kan detta vara möjligt? Eller kan det vara så att" jag är här"
soldaterna är inne och stöd gillar?

Glada hälsningar från OkyDoky
Citera
2017-02-01, 19:36
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Nej detta får ni allt bakläxa på. Hata på Kakan i en företags reklamkampanj känns zzzzzzzzzzz. Såå 2016.

Luciagrejen apploderar jag som riktad insats/hatkampanj. Fick hela Sverige på tårna. Men det tror jag inte ni lyckas upprepa igen.

Det är väl bara bidragstagare och fattiga ungdomar som har Comviq kontant?
Den målgruppen passar ju vänsterpacket
Citera
2017-02-01, 19:36
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showdown
Bra!!!

Men faktum kvarstår att Comviqs marknadschef försvarade och stod bakom henne hela tiden. Detta till skillnad från Audis.
Således bör Comviq fortsatt bojkottas!

Att Kakan känner sig hotad är givetvis olyckligt. Hon är den hon är och det ska hon ha all rätt att vara utan att behöva känna att hon är hotad.

Däremot behöver inte kunder acceptera att vara kunder hos ett företag som använder henne i reklam. Marknadschefen på Comviq, Malin Selander, verkar inte vara så klipsk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in