2017-01-31, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NastyPig
zara larsson är vel inte vänster. hon är ju borgare. detta är ju bara på hitt av nångång som inte vet rätt

På vilket sätt är hon borgare? Hennes åsikter om män, äldre, invandrare etc känns inte direkt borgerliga.
Citera
2017-01-31, 00:06
Medlem
DRD4s avatar
Har Kakan downs eller är det bara hennes look?

Glad att jag inte har comviq för då hade jag vart tvungen att byta bolag.
Citera
2017-01-31, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acetal
Jag har ingen större koll på honom heller men med tanke på hur god vän han är med Mona Sahlin så kan man ana.

Jag tror att det var Mona som stalkade The Mauler, eftersom hon verkar helt fascinerad av studs och råmaskulina män som slåss och sätter kvinnor på plats. Förra ministern och partiledaren kanske t o m inbillar sig att dom slåss om hennes gunst.
Citera
2017-01-31, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KansasCityFagot
Vågar du dig på en gissning hur mycket betalt de får?

Kakan fick en splitt ny bil av Audi. Bara körd en kortare tid av vinnarna i Audis tävling, där Kakan var med som marknadsförare men sparkades efter storm i sociala medier. En ny Audi av den modellen ligger säkert kring 250-300 000, minst.
Citera
2017-01-31, 00:16
Medlem
RonnyRasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Nu skall vi se här. Först:

sedan:

och till sist:

Förstår de ens att de gör satir av sig själva? Idioter

Reagerade också på det här, man har alltså anlitat 10 personer (som jag förmodar, vet inte vilka alla är..) som tycker ungefär likadant politiskt för att få igång en debatt med folk av andra åsikter?

Det här är också roligt -

Citat:
Förutom att bjuda in hela svenska folket, har de även med sig tio ambassadörer, som på sitt eget sätt visat på ett stort engagemang för uttrycksfrihet.

Och sen har man med Amteist Azordean som gick i taket när Uppdrag granskning gjorde ett reportage om vänsterextremismen och kallade Janne Josefsson rasist!
Citera
2017-01-31, 00:16
Medlem
J0Es avatar
Då uppkommer frågan vilket skäl som väger tyngst för att avstå Comviq. Kakan Hermansson, babbereklamen eller den ökända comviqtäckningen... Känns som dött lopp.
Citera
2017-01-31, 00:17
Medlem
Är Comviq och Tele2 samma??
Citera
2017-01-31, 00:17
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Comviq?

Det är Tele2 som startar kampanjen, comviq är bara en produkt. Du borde ändra titeln TS.

Lite som att skriva "A7 startar kampanj med Kakan Hermansson" istället för "Audi startar kampanj med Kakan Hermansson".
Citera
2017-01-31, 00:19
Medlem
Driftstopps avatar
Ser ut som en otvättad lastbilschaffis.
Citera
2017-01-31, 00:34
Medlem
Europes avatar
Jag har svurit lite över mig själv att jag inte har fått tummen ur häcken och sagt upp ett abonnemang jag har hos Comviq/Tele 2 och som jag inte längre använder. Men nu kan jag ju i morgon säga upp den och låtsas att det endast beror på deras anlitande av hatmånglarna.
Citera
2017-01-31, 00:36
Medlem
Säga vad man vill om denna satsning, men starkt vågat att ta med Kakan, vilken är så illa omtyckt att hon lyckades få Audi att sälja färre bilar under en tid. Har de hämtat sig än?
Citera
2017-01-31, 00:40
Medlem
andreasmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Comviq?

Det är Tele2 som startar kampanjen, comviq är bara en produkt. Du borde ändra titeln TS.

Lite som att skriva "A7 startar kampanj med Kakan Hermansson" istället för "Audi startar kampanj med Kakan Hermansson".

Precis. Är fan alla helt från vettet här heller?

Den här veckan bör man säga upp ALLA Tele2-abonnemang. De flesta som har Tele2-produkter nu har det väl som bredband till hemmet och det bör man säga upp då samtliga bredbandsabonnemang från dem kan ersättas av bättre erbjudanden.

Jag har ett Tele2-abonnemang som bara ligger och släpar och som jag dumt nog inte sagt upp än, så det här var på ett vis bra då det kommer få mig att ta tag i skiten. Jag pallar inte med alla dessa jävla PK-företag längre som Max, Audi, Nellys, H&M m.fl. och nu Tele2.

Nu får det fan vara nån jävla måtta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in