2017-01-30, 23:02
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KansasCityFagot
Vågar du dig på en gissning hur mycket betalt de får?
Nej har ingen aning. Lär inte vara småsummor iaf om man får med personer som Alexander Gustavsson.
Citera
2017-01-30, 23:03
Medlem
Jag förstår ärligt talat inte riktigt hur man har tänkt. De är ju inte dummare än att det är medvetet (efter Audi-fadäsen) och förhoppningen är väl att det ska bli någon debatt om det och väcka uppmärksamhet. Istället är det direkt korkat eftersom det kommer alienera många kunder och potentiella kunder och om man bara vill synas finns det enklare sätt som inte polariserar halva kundgruppen.
Citera
2017-01-30, 23:04
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Nej har ingen aning. Lär inte vara småsummor iaf om man får med personer som Alexander Gustavsson.

Säg att Kakan och Ametist får 5000:- och Alexander Gustafsson och Zara Larsson 100.000:- för sitt lilla deltagande.
Citera
2017-01-30, 23:09
Medlem
franges avatar
Nog för att jag redan tittat snett mot Comviq på grund av deras rasistiska reklamer med "roliga babbegubben och korkade svennesnuten" - men nu är sista spiken definitivt islagen i kistan. Tur man inte haft att göra med det företaget på 10ish år - men det är nu säkert att det kommer aldrig bli något av dem - vad de än har att erbjuda.
Citera
2017-01-30, 23:11
Medlem
RangRovers avatar
Med Kakan Hermanssson får Comviq mycket för pengarna. Väldigt mycket.
Citera
2017-01-30, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenryMortonStanley
http://www.friatider.se/comviq-start...trema-k-ndisar

http://www.resume.se/nyheter/artikla...filterbubblor/

Att diskutera:

Vad tycker ni om valet av ambassadörer?
Hur pass politiskt färgad tror ni den här kampanjen kommer vara?
Påverkar detta er uppfattning om Comviq och er vilja att vara kund hos dem?

Jag tänker att det snart inte är lång tid kvar tills man kan börja göra reklamfilmer med vita heterosexuella medelålders män i huvudrollen för att: "tänja på gränser för vad som anses vara normativt"

Sen blir jag mer och mer nyfiken på om det finns något hemligt stöd organisationer och företag kan söka om dom ingår partnerskap och parallell marknadsför etablesemangets budskap samtidigt som dom kränger sitt eget skit.

Jag tycker det här blir märkligare och märkligare och kommer allt längre från kommersiellt hållbara grunder.
Citera
2017-01-30, 23:18
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Nu skall vi se här. Först:
Citat:
I ett flöde med bara likasinnade är det lätt att hamna i villfarelsen om sin egen genialitet eller spä på föraktet om meningsmotståndare.
sedan:
Citat:
Ambassadörerna som deltar i träningsprogrammet:
Zara Larsson, artist
Ametist Azordegan, journalist och radiopratare
Felix Sandman, artist i The Fooo Conspiracy
Lucas Simonsson, komiker
Alexander "The Mauler" Gustafsson, UFC-fighter
Kakan Hermansson, programledare, komiker, DJ och konstnär
Iman Aldebe, designer
Sanna Lundell, journalist
Calle Schulman, mediepersonlighet
Nikeisha Andersson, regissör
och till sist:

Förstår de ens att de gör satir av sig själva? Idioter
Citera
2017-01-30, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Dåligt. Jag känner inte till UFC-snubben men antar att jag inte gillar honom heller. Resten verkar bara vara vänster-slödder.

Jag har ingen större koll på honom heller men med tanke på hur god vän han är med Mona Sahlin så kan man ana.
Citera
2017-01-30, 23:37
Medlem
NastyPigs avatar
zara larsson är vel inte vänster. hon är ju borgare. detta är ju bara på hitt av nångång som inte vet rätt
Citera
2017-01-30, 23:46
Bannlyst
Finns bara en sak att göra.
In på prisjakt och sänk dom jävlarna!

https://www.prisjakt.nu/butiksinfo.p...&lista=omdomen
Citera
2017-01-30, 23:59
Medlem
Ttoclaws avatar
Bye comviq. Äcklar mig att jag gett dom en massa pengar.
Vad är det för fel på normer förresten?
Citera
2017-01-30, 23:59
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Jag fattar inte detta. Kakan inte bara saknar politiskt kapital, förtroende eller erfarenhet. Hon har också på kort tid fått sparken från både AIK Fotboll och Audi för att vanliga människor blir skitförbannade på hennes obildade trams och skitsnack.

Och nu tror Comviq att de skall tjäna pengar på hennes namn? hehe, lycka till.

Ett bra tips är väl att hon får sparken här också innan det ens blir någon kampanj.
Senast redigerad av XenaSupportGroup 2017-01-31 kl. 00:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in