Citat:
Ursprungligen postat av Tevildo
Ja.. jag vet inte om jag är knäpp i huvet (svara inte!) eller vad som händer... men jag har träffat en så jävla söt liten tjej (hrm, inte "liten" i betydelsen ung) som har blåst rent i huvet på mig ganska ordentligt.
Jag är kär, helt enkelt.
Men, jag har så svårt att se oss ha sex, hon är tamigfan *för* söt för det, alldeles för oskuldsfull och skör.
Har det någonsin hänt er, eller pratar jag bara strunt? Jag vet ju inte vad som kommer att hända, men jag är rädd och nervös ... och det har aldrig hänt mig förut.
Urk

Tjena!
Har faktist varit med om samma sak.
Träffat en ung tjej och i början av förhållandet var det väldigt svårt att få den att stå (är fortfarande iofs) och det har nog med just det att göra tror jag.
Är jag själv och tänker på henne blir jag så in åt helvete tänd men när hon ligger brevid är det nåt som stoppar från att tänka såna ilskna tankar.
Jag har "löst" det mer och mer genom att släppa mig själv mer fri och låta henne göra vad hon vill med mig och då blir det enklare liksom.
Lite alkohol eller olaglig röka brukar dock hjälpa, men hjälper ju inte i längden.
Men förstår precis.
När jag är kär kan jag verkligen inte se mig ha sex med flickan jag är kär i.
Finns inte i min värld.