2017-01-29, 04:56
Medlem
EU-DYSs avatar
Allt är fkt med mina nya devices, ni kommer inte lösa detta.
Min fråga är, vad bör jag göra? Avvakta tills supporten öppnar?
Citera
2017-01-29, 04:58
Medlem
EU-DYSs avatar
Det är alltså mest troligen nån som försöker hacka mig, och jag vet inte vad som är riktigt å fel. Trodde inte sånt hår hände med Apple prylar...
Citera
2017-01-29, 05:10
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EU-DYS
Det är alltså mest troligen nån som försöker hacka mig, och jag vet inte vad som är riktigt å fel. Trodde inte sånt hår hände med Apple prylar...

Och exakt därför har du blivit utsatt. Varför skulle sådant inte kunna hända med Apples produkter? Ute på internet så är det sunt förnuft som gäller. Tänker man efter lite innan man surfar in på konstiga hemsidor, öppnar en massa okända konstiga mails, länkar och filer så klarar man sig fint från att bli utsatt av virus och liknande.
Citera
2017-01-29, 05:18
Medlem
Luxuss avatar
Eftersom du är så informativ i di problemframställning är det inte mer än rätt åt dig
Citera
2017-01-29, 05:21
Medlem
edm4lifes avatar
AppleCare.
Citera
2017-01-29, 05:58
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EU-DYS
Allt är fkt med mina nya devices, ni kommer inte lösa detta.
Min fråga är, vad bör jag göra? Avvakta tills supporten öppnar?

Vad är det du vill veta?
Citera
2017-01-29, 06:02
Medlem
EU-DYSs avatar
Oj, trevliga klubben.. jag är påtagligt påränd, så jqg kanske formulerade mig lite kass.. AppleCare verkar ha stängt över helgen, eller så felinformerar safari mig, vilket jag ser som rimmligt. Har iallafall idiotförsäkrat hela skiten, så det hår är bara en svinjobjig grej. Det vårsräta som kqn hända är att jqg blir av med mitt apple id och får vara utan dator å mobil i nåra dar, right?
Citera
2017-01-29, 06:04
Medlem
EU-DYSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Vad är det du vill veta?

Vad jag ska ta mig till!? Kommer inte åt mitt konto alls nu...
Citera
2017-01-29, 06:19
Medlem
EU-DYSs avatar
min fråga är väl egentligen, vad har jag för alternatib?
Citera
2017-01-29, 06:23
Medlem
EU-DYSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Och exakt därför har du blivit utsatt. Varför skulle sådant inte kunna hända med Apples produkter? Ute på internet så är det sunt förnuft som gäller. Tänker man efter lite innan man surfar in på konstiga hemsidor, öppnar en massa okända konstiga mails, länkar och filer så klarar man sig fint från att bli utsatt av virus och liknande.

Man har ju hört massa om sluten källkod, det var dom goa snubbarna på AppleCare som recommenderade mig att ta bort mitt Norton, and then comes hell.. :/
Citera
2017-01-29, 08:35
Moderator
vhes avatar
Återkom när du inte är "påtagligt påränd" och kan uttrycka dig begripligt.

IT-säkerhet: datorvirus och skadlig kod --> Papperskorgen
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in